Autofahrer bummeln...

  • Richtig, ist mir egal ob ich klinge wie ein Erstklässler oder nicht. Ich weiss was ich kann und ich denke was ich mache, versuche ich immer möglichst gut zu machen. Allgemein, nicht nur im Verkehr. Ich geh jetzt nicht ins Auto und denk mir "heute fährst du wie der King" und auch ich mache Fehler, aber selbst meine Freundin die nicht Auto fährt merkt ständig, dass viele einfach mal machen, ohne über die Konsequenzen nachzudenken. Nur schon etwas kleines wie Nichtblinken oder in der Dämmerung ohne Licht zu fahren kann fatal sein.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Am besten sind die, die in einer langen rechtskurve nach links ( in den Gegenverkehr fahren ) um eine Überholen zu lassen.
    Nur besch... wen ich wie normal gedacht, am rechtsüberholen bin :pinch:

  • Richtig, ist mir egal ob ich klinge wie ein Erstklässler oder nicht. Ich weiss was ich kann und ich denke was ich mache, versuche ich immer möglichst gut zu machen. Allgemein, nicht nur im Verkehr. Ich geh jetzt nicht ins Auto und denk mir "heute fährst du wie der King" und auch ich mache Fehler, aber selbst meine Freundin die nicht Auto fährt merkt ständig, dass viele einfach mal machen, ohne über die Konsequenzen nachzudenken. Nur schon etwas kleines wie Nichtblinken oder in der Dämmerung ohne Licht zu fahren kann fatal sein.


    Du bist aber schon recht Fortgeschritten, wenn auch nur in den Beiträgen !!


  • Du bist aber schon recht Fortgeschritten, wenn auch nur in den Beiträgen !!


    und du bisch vermuetli scho id midlife crisis vorgschritte, dasd immer so griesgrämmigi kommentar vo dr gisch :whistling:

  • han mi hie zwar welle drushalte aber jo, gibi min senf au no dezue.




    Im Strossevercher meint jede daser besser isch als die andere, das ER/SIE nie öbber nervt, das ER/SIE immer richtig handlet. Ihg denke da solang i fahre au. aber überleget mal Hend ihr nonie die angere verchersteilnähmer gnervt? Sind ihg nonie annere bahnschranke, oder amene rotliecht füre, Hend ihr nonie churz vorem ortsiigang no schnell es auto, en roller, oder en 125er überholt nur damiter chönd zeige das der schneller cheut si?


    Wenn jetze irgendöbber behauptet das er da nonie gmacht het, de lügt de oder isch no nie fahrzüg gfahre.


    Leben und Leben lassen, so gohts im strossevercher, wenns euch stört das es auto halt chli längsämer isch innerorts, de überholet das doch sobalder im 80er sind, für öbbis hend töff jo die schneller beschleunigung.

  • was mir als Autofahrer hüfig ufe Senkel goht isch folgendes :


    Fahrsch gemütlich mit Tacho 90 überland bzw. usserorts. Vo hinde chunt en Töfffahrer, anstatt daser würd Abstand halte (und somit au würd füregseh zum überhole) hockter eim relativ nöch hinde uf. Wemer denn mol id Klötz mues, hetmer sGfühl de Töff hangt bald mal ide Heckschibe. Ich fahr denn, wo möglich, möglichst nach am Rand damiter am mir vergi gseht und chan überhole unds Problem somit erledigt isch.


    just my two cents :smiling_face:

  • I ha immer e Gwehr debi... und e HG...


    Und dHupi dur es Nebelhorn gwechlet...


    Wobi, wenns mini XT im Rückspiegel gsend, denn gönd sowiso all ufd Sitte...

    Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

  • Im Strossevercher meint jede daser besser isch als die andere

    Jaaaah W-S, das isch eis vode grosse, unklärte Paradoxon: öppe 98 % meined sie seged überdurchschnittlich gueti fahrer :grinning_squinting_face:
    (ähnlichs isch au z beobachte wäns um e gwüssi Längi goht hmhm :grinning_squinting_face: )

  • jetzt chunt wieder die berüchtigti Wohnmobil/Wohnwage Saison...


    untermotorisiert oder völlig überlade und unsicher, aber Hauptsach übere Pass... die andere luege denn scho...


    :-/

  • Mer muen nume mal binere rote Ample dAutofahrer beobachte fast jede dritt isch am SMS schriebe oder am Telefoniere.
    Gad vorane hani wieder mal e Vollbrems müsse riisse will sonen Idiot gmeint het er müssi na schnell uf dStrass use abbüge det woni mit 80 chumme....!!!!!! :taket:

  • Ich würde es wie in der einen South Park Folge machen, einfach allen Leuten ab einen gewissen Alter den Führerschein wegnehmen. :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

    Србија у срцу. Србија у души.