Automobil Salon Genf

• Nimmt mi grad mal Wunder, ob eu Autos au interessieret, oder nur Töff :)) ! Wen vo eu trifft mer am Automobilsalon in Genf?

Ich bin vorussichtlich am Sa, dä 12.3. dett. Isch zwar zweitletschte Tag und en Samschtig - aso wirds brutal vill Lüt ha - aber ich chan eifacht nöd früähner.

/ Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

• weni go de am pressetag - beziehige muesme ha;)

süsch goni nid

ne, go äuä so odr so nid, für nöii sache giz d AR, de muesi nid no uf gänf abedüüsä

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Ech be zwar au Autobegeisteret aber....ech has bes jetzt no nie an Autosalon gschafft ond werdes wohl au das Johr ned schaffe.....ha do halt de glich ami no wechtigers...

• Hät zwar o 2 Gratisitritte aber pisst mi a :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Zitat

Original von Linkin_P
    han zwar 2 gratis ihtritt, aber ich weiss nanig ob ich zyt han... mal luege

Woher häsch dänn du 2 Ihtritt?

Ich weiss au nöd öbi chan...

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Hehe jo also ich gangä wohrschindlich scho au, weiss aber nonig wenn. Also wen ich am Pressetag ä ihladig het, würd ich mir das nöd zwei mol überlegä... :winking_face:

Pisst mich aifach ah, das äs so verdammt wiit isch mitäm Zug und mitäm Auto isch au huärrä scheisse.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• ech be vor zwöi johr gsi. esch zwar entressant gsi, aber ech glaube ned, dass ech das johr go werde.

genf esch halt ned grad om de nöchsti egge.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Toretto
    Hehe jo also ich gangä wohrschindlich scho au, weiss aber nonig wenn. Also wen ich am Pressetag ä ihladig het, würd ich mir das nöd zwei mol überlegä... :winking_face:

Pisst mich aifach ah, das äs so verdammt wiit isch mitäm Zug und mitäm Auto isch au huärrä scheisse.

ha kei iiladig gha, abr isch mou im ruum gstange das ganze

abr chum, isch jo eh au johr s gliche..
    dr näbestift isch hüt gange (heter emu gseit :face_with_rolling_eyes: ) abr mir wärs nid dr wärt e daag ferie zgä drfür

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten