Wollte nur mal fragen ob per Zufall jemand aus dem Forum dieses Wochenende auf Dijon-Prenois rumkurvt
Dijon dieses Wochenende
-
-
-
ich nicht,aaaaaber ich wäre sehr gerne mal dabei als Zuschauer um diese Atmosphäre zu erleben
Gruess -
-
@S-P: bringe ebe die cheibe 17 Zöller nöd uf miini 16 Zoll-Felge, wänd eifach nöd hebe *gRiiiins*
-
wünsch eu viel spass
und viellicht chöntisch ja dänn vom hypi mal na es neus föteli mache damit mir da im Forum mal wieder chli abwechslig händ
-
wünsch eu viel spass
und viellicht chöntisch ja dänn vom hypi mal na es neus föteli mache damit mir da im Forum mal wieder chli abwechslig händ
hahahahah you made my day!
-
hahahahah you made my day!
Immer gern für dich
-
Eff... 1sekunde han ders abkauft
Aber i stell mer da na lustig vor wenn de eff mit sine altise de ein oder ander uf de strecki würd versaage... chfhchBikerbabe... wir lassen unsre frauen zuhause, da können wir keine andern babes mitnehmen
Kitty... ich währ defür das mer das einte düend lösche... ich seg em den er sell der es paar föteli schicke, den hesch dini abwechslig...
-
Wollte nur mal fragen ob per Zufall jemand aus dem Forum dieses Wochenende auf Dijon-Prenois rumkurvt
AdR
Nein, bin aber am 8. Juli mit Max Riedo auf dem AdR.
Ist sonst noch jemand dabei?Bikers Gruss
Mack -
Hoi maini
Gli isches sowiit.
Am 6./7. Juli bin i mit Honda Schwiiz det.Wiä isches gsi bi dir?
Gibt es Bildli zu sehen?Gruäss
Norbert -
mainiii wo sind jetzt die versprochene bilder??
-
Jepp mer sind wider retour.
Es isch super gsi. S wetter hett mitgspielt und entgege em wetterbricht hetts am sunntig ned gseicht. Es hett a bedne täg zwüsched inne schnell chli gfiserled, aber das isch ned der rede wert.
Eusi 3 töff sind all wider heile hei cho.
Video wirds zume spötere ziitpunkt geh, zerst mueni mi ufs packe und zügle konzentriere.Kitty... muesch halt eim hypi schätzeli sege er muen dir föteli schicke.
-
hmmm okay mach ich... aber eigentlich chönt er au wieder mal online da ine sii anstatt nur immer die ganz ziit vom rechte, obere Bildschirmrand z grinse
-