Sali together

• 25kw langes zum fürschi cho, wasder ufde gradä fählt machsch idä kurfä wider wett :winking_face: gangä fil mitem Ryu go fahrä, sinärä 1200gs magi guet nah :face_with_tongue:

Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

• Ich han s'Gfühl die 25kw/34 PS vo minere werdet liecht unterschätzt. vowege ''fürschi cho'' :winking_face: z.B 750 offe zieht kuuuum devo, und bi mir isches ja nume de Gasaschlag wo drosslet und ade Uspuffsklappe isch also 131 Ps wo bimene 1/4 Aschlag abegsetzt werdet. 184 km/h hani gmacht und das ufere churze Landstrass ;P

Ich finds immer wieder Amüsant wie es paar das Wort '' 34 PS'' als allgemein bezeichnet. :grinning_squinting_face:

Es het bis jetzt no keine ge wo mer mit 34 Ps würklich zügig hinderher cho isch, nume mal zum sege. :winking_face:

• Bi mir isch s Auto zoberst gstande. Und denn hani einisch no de Lastwagebrief gmacht und de chli Busbrief und de Ahängerbrief, also isches endli Zit worde s 1 hinter em A z striiche :grinning_squinting_face:

Mit de 25kW ini aber nöd dinere meinig. Ich ha e XJ6 gha als Prüefigstöff. De het vmax 125km/h anebracht ufem Weg i mis Gschäft. Mini DT125 schafft mit müeh s gliche. Und wennd am hahne zoge hesch isch ziemli nüt cho. De DT isch fast glich guet gloffe, was de Xj6 halt gha het isch dasmer en nöd so sehr het müese schrube. Het aber au 3 Zyl meh und au meh Hubruum. Hingege lauft d 25kW 2cyl Chopper vom Kolleg verglichswis wie Sau. Macht halt öppis us öb d Drosslig eme Töff es paar kW nimmt oder grad 60 oder meh... Nimmt mi denn wunder wie e F800GS mit 25kW lauft, gell Husky :winking_face: D G650GS woni am Sunntig probegfahre han isch ämel nöd soo schlecht gloffe. Isch halt einzapfer. Het aber tönt wie en Rasemäher :grinning_squinting_face:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Kommt ein bisschen auf die Bauart an. Meine F800 macht gut 190 Sachen, gedrosselt! Gewicht des Fahrers macht auch was aus "hüstel". Ich hab hält den Vorteil das ich mein maximales Drehmoment irgendwo bei 3000 Touren hab. Zweizylinder halt. Vierzylinder drehen ja eher gerne hoch, ich hab momentan etwa den selben Durchzug wie eine 600cbf.

Der Chopper den ich vorher hatte (auch 25kw) hat original 45ps. Meine F800 (auch 25kw) zieht einiges besser!

Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

• Kommt ein bisschen auf die Bauart an. Meine F800 macht gut 190 Sachen, gedrosselt! Gewicht des Fahrers macht auch was aus "hüstel". Ich hab hält den Vorteil das ich mein maximales Drehmoment irgendwo bei 3000 Touren hab. Zweizylinder halt. Vierzylinder drehen ja eher gerne hoch, ich hab momentan etwa den selben Durchzug wie eine 600cbf.

Der Chopper den ich vorher hatte (auch 25kw) hat original 45ps. Meine F800 (auch 25kw) zieht einiges besser!

Nungut, du hast auch eine Zweizylinder, die sind Drehmomentfreudiger im unteren Bereich als eine 4cyl. Macht schon was aus. Und naja das Gewicht des Fahrers - ein leichtgewicht bin ich ja schon nicht :grinning_squinting_face: Aber eine 4cyl ist nix für mich. Viel zu ruhig, viel zu langweilig. Und gedrosselt kommt nix dabei raus. :winking_face:

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Nungut, du hast auch eine Zweizylinder, die sind Drehmomentfreudiger im unteren Bereich als eine 4cyl. Macht schon was aus. Und naja das Gewicht des Fahrers - ein leichtgewicht bin ich ja schon nicht :grinning_squinting_face: Aber eine 4cyl ist nix für mich. Viel zu ruhig, viel zu langweilig. Und gedrosselt kommt nix dabei raus. :winking_face:

Wie gesagt, meine 800'er zieht bis etwa 100km/h genau so gut wie eine 600er CBF. Top speed geht halt flöten, ABER legal 160 fahren geht in der Schweiz sowiso nicht :grinning_squinting_face: Nächstes Jahr gibts sowiso wieder eine andere Regelung, 35kw. Ist natürlich schön für alle die dieses Jahr eine neue Maschine gekauft haben / kaufen. Entweder auf 25 bleiben oder für teures Geld nochmal nachrüsten. Und all das nur dank den 2% der Motorradfahrer die nicht fahren zum geniessen, sondern zum rasen!

• Heeey Remotion! Haha hesches ou gschaft! :grinning_squinting_face:
    Ha mittlerwile ja mini R6 oh und scho gueti 1400km gmacht, müesse de unbedingt mau zeme umbebloche :grinning_squinting_face:

LG
    Dead

Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

• Herzlich Wilkomme :smiling_face:
    Endlich wider en Oberländer :smiling_face: bi in Greifensee uufgwachse :winking_face:
    Gnüss dini uusfahrte mit dinre R6 :winking_face:

Lg

• demfall :welcome: da bi eus
    Viel Spass uf de Strass und im Forum :grinning_squinting_face:

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• :welcome: Und viel Vergnügen hier und vor allem auf zwei Rädern!

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.