Suche neues Motorrad! Händler Vorschläge im AG?

• Eine vode beste mechs wis im ag gid
    Isch de moto maurer vo aarau rohr
    Wohne jetzt zwar in krirns gane trozdem zu ihm
    Well er eifach ahnig hed und mega fründlich isch
    Wörd mal ga ineluege wennd na ziiit hesch

Lg

Anonymität schütz nicht vor Dummheit

• chli dof gloffe, also dure möge hemmer ned mit so vielone gschäffter, au winti simmer nömm dezue cho, deför no z oberentfälde gsi..
    menno hami verliebt, ine kawa z1000 orange, aber 5900Fr isch eifach z viel för mech, huere hert :frowning_face:

und jo a susch wen mer öbis gfalle het, git do no 2,3, de hets aber gheisse mit bar zahlig, den wirder vor gfüehrt, u de chameren hole.. das esch ächt müesam, werom sind die mit abzahlige nömm iverstande? :frowning_face: ;(

Motorrad fahren = Freiheit
    Freiheit = Mein Leben :diablo:

:toeff14:

• Wie gesagt, mal Vlada fragen, der kennt viele Händler oder hat als selber welche im Programm.

Ansonsten guckst du: http://www.toeffhandel.ch/index.php?nav=5,19

Hab hier noch was gefunden:
    http://www.motorradhandel.ch/d…motos---ulrich&ort=goldau

Weiss nur nicht ob der ein taug hat, der Händler.

Grüssle Tom

Eine Gerade ist eine unütze Verbindung von Kurven

Einmal editiert, zuletzt von bigbiker_0 ()

• SwissDevil

Abzahlä isch immer Scheisse. Wänd zb. blöd uf dä Sack gheisch isch dä Töff und Din Chlä am Arsch. Dänn zalsch nämmli Dopplät. :frowning_face:

• Ganz eifach: Spare bis mer sichs cha leiste. :sleeping: Leasing ufem Auto CHAN ganz okay si (für die meiste Private aber au en totale blödsinn) und ufem Töff würdi so öppis nie mache. Leisch di uf de lade und du zahlsch witer für en Töff, wo du garnüme hesch.

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• warum überhaupt en 'neue' Töff...? und erscht no ohni chole...? für 3'500 wird's chum öppis gäh, wo nöd folgechöschte nach sich zieht...
    zum abzahle: wür nume umefahre, was zahlt isch, hette mer wohl 50% bis 60% weniger verkehr uf de strasse...

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• warum überhaupt en 'neue' Töff...? und erscht no ohni chole...? für 3'500 wird's chum öppis gäh, wo nöd folgechöschte nach sich zieht...
    zum abzahle: wür nume umefahre, was zahlt isch, hette mer wohl 50% bis 60% weniger verkehr uf de strasse...

Wär defür, dass alles wo uf Leasing oder anderschwie uf Pump isch, mit eme lüchtende rosa Schild umefahrt und es schrills Grüüsch vo sich git. Denn würd ich mit mim komplett zahlte Auto und mit mim zahlte Töff nöd im Stau stah. :grinning_squinting_face: Ich bi ja nöd riich oder so, aber wer meint, sich es tüürs Auto müese uf Pump z leiste, de het eifach öppis falsch gmacht. Mer chan au es günstigers Auto fahre, zum Ziel chunt mer au dademit.

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Min Vorschlag wär: Alles was Geleast oder noch nicht Fertig Bezahlt ist GIFTGRÜN !! Ausser Kawas. !! Mit jeder Rate die der Leasingnehmer zahlt bekommt das Auto oder Möppi seine Originalfarbe stellenweise zurück bis es fertig Bezahlt ist. Da müssten sich so ca. 65% -70% Schämen herumzufahren weil ja jeder Bescheid weiss anhand der Farbe.
    Ausgenommen natürlich FIRMENFAHRZEUGE !!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

• Muss sich demfall jede oder jeder schämen der Freiheit möchte aber dem das Geld nicht zu füssen liegt ,der keine Möglichkeit hat was zu sparen da er Kinder alleine Gross gezogen hat oder was auch immer für Hintergründe es sind .

Super echt eure Einstellung ..... Ihr kennt keine Hintergründe und auch nicht die umstände .... :thumbdown:

Denke jeder würde lieber Baar zahlen als auf pump , aber da sieht man mal das das Forum anscheinend für gut betuchte was ist die auf einen Hilferuf nur noch mehr Pfeffer in die wunden der Hilfesuchenden streuen. Auf eine einfache Frage wird man gleich auf ein niedriges reduziert .

Kotz .....Ihr sind scho cooli siche hääää

Sel doch jede es 100Nötli ines covert stecke wo es grosses muul hät und helfe fil gschider we motze unds denn an Töff anegä de mus sie en ned uf Pump kaufe ...so hät müse gseit sie ...adee

• Ich wünsch mir auchn Porsche und trotzdem habe ich keinen, gut ich heul deswegen auch in keinem
    Forum rum. Wahrscheinlich deswegen habe ich keinen.

Wer vor der Kurve nicht Bremsen muss,
    war auf der Geraden ne Schwuchtel ! :smiling_face_with_sunglasses:

• Musste mir mein Bike auch 3 Monate vom Munde absparen, nur so
    Konnte ich mir den Traum erfüllen. Musste dafür ne Menge Opfer bringen.
    Aber es ist natürlich am einfachsten, wenn andere die Opfer bringen.

Wer vor der Kurve nicht Bremsen muss,
    war auf der Geraden ne Schwuchtel ! :smiling_face_with_sunglasses:

• Forum für gut betuchte? Glaub mer wenni guet betucht wär, würi sicher nöd e 125er fahre.:!: Ihg wür mir aber glich nie öbis uf pump chaufe nie. Aber da muen jede für sich selber entscheide.
    D frag isch ja gsi wieso d meche s abzahle nüm mitmache, chan do nur sege wieso min mech da nüm mitmacht. U zwar willer ke luscht meh ghahet, dem geld nachezlaufe, u mit drohige daser s fahrzüg zrüg nimmt wenn nöd zahlt wird müesse s geld itribe. Bi lüt wo das vilech nödemal absichtlech nöd zahle sondern eifach wilsi nöd chöi. Us dem Grund verchauft min mech sini velo u roller, nur gege cash.

U wägem liebe geld, swissdevil lueg doch such au mal uf autoricardo, ricardolino u konsorte, sind zwar meischtens vo private, derfür günschtiger u wenn öbber mitnimsch wo de töff kennt sötsch glich nid grad em schrotthufe ahdreit bechoo. Nur so als tip, dört gits vill zu dütlech tüffere beträg als welchi vom mech.

• Nei, schäme bruucht mer sich nöd, au nöd für sini Meinig was Abzahlig abelangt.

Freiheit vomene Töff und Chole abhängig mache...? Schint mit ziehmli unfrei... (Die Freiheit liegt in der Erkenntnis unserer Abhängigkeiten).

100er-Nötli wachsed bi keinem ufem Baum! S'Problem lit me dötte, das die ganz weschtlichi Hemisphäre uf Pump läbt. Hüt chaufe, morn villicht zahle.

Und wer schomal euses SchKG aglueget het, was en Gläubiger alles muen (gege Zahlig, wohlverschtande), damit er zu sine Chöle chunt (reschpektiv en völlig wertlose Schuldschii usghändigt überchunt!), DEM chunt s'chotze.

Nu mal so zum nachdänke...

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)