hallöchen aus rickenbach tg

• Hallo Zäme

Ich bi ganz ganz frisch i dem Forum und töff fahre tueni au erst sit em okt. 12. bald stoht den prüefig vor de tür und ich bi jetzt scho nervös :upside_down_face:

hoffe ich packs mit minere tolle HONDA CBF 500 - ich lieb de töff :love:

echt es super Forum! im Moment lesi no gern die themene rund um prüefigsvorbereitig, hoffe aber dasi das scho bald cha usblende und mich über tourene etc. dörf erkunde.

bin grad am sa. über de chlause gfahre, eecht genial gsi, vorallem bi dem hammer wetter :smiling_face_with_sunglasses:

jo und en Enduro kurs i de kiesgrueb hani kürzlich no gmacht gha. isch au genial gsi und würi jedem emfpehle!

alora, man hört sich ! :thumbsup:

grüessli kathy

• :welcome: 2 the club!

Einfach fleissig mitschreiben und lesen, dann klappts bestimmt mit den Touren :winking_face:

• Herzlich :welcome: hier in unserem Forum

Wird schon gut gehen wenn du die Manöver auch im Griff hast .... wünsch dir viel glück an der Prüfung :thumbsup: und allzeit gute Fahrt .

Gruss usem AG Iris

• :welcome: bi üs und viel spass do und natürli uf de stross :thumbup:

mach dir doch kei sorge wege de prüefig, isch de chopf frei klappet da mit links :thumbsup:

• Hallo und :welcome: da im Forum
    Viel Erfolg demfall bi de Prüefig, das wird scho :winking_face:

Und uf Toure dörfmer imfall au mitm L :winking_face: Nur chli umelose und -lese, denn findsch sicher es Türli wod au chasch mitgah *aus Erfahrung sprech* :grinning_squinting_face:

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• Herzlichst :welcome: :welcome: und viel Spass hier im Forum :winking_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Sali Kaethy

:welcome: im Forum. So langsam gits au do i dä Ostschwiiz verstärchig :thumbup: Häsch scho än Prüefigstermin?
    Plus: Wo gits denn do ä Chiesgrueb zum Umäfahre? Wird wohl organisiert gsi si?

#18 / Hornet

• wow so viel tolli begrüessige i dem Forum. voll super - do gseht meh wieder " töff-Fahrer hebed ebe zäme!"

jodelboy: ha de Termin no nöd, aber sött jetzt den cho

joo isch organisiert gsi - moto-terra-hautle. in nasse, aber isch super gsi!

so jetzt sötts nochli uftue, den gits grad no e töff rundi hüt obig :winking_face:

• :welcome::welcome: do inne u vill spass

endurofahre ir chiesgruebe :woot: au mal mache will :grinning_squinting_face:

• Hoy hoy, schon noch jemanden Ausn TG da zuhaben, stehn ja quasi gemeinsame
    Touren nix mehr im weg :grinning_squinting_face:

Gruss steffen

Wer vor der Kurve nicht Bremsen muss,
    war auf der Geraden ne Schwuchtel ! :smiling_face_with_sunglasses: