Treffpunkt: (Wo treffen wir uns): ca. 11.00 Heidiland oder Zurzach
Dabei:
-StPaul
-
Treffpunkt: (Wo treffen wir uns): ca. 11.00 Heidiland oder Zurzach
Dabei:
-StPaul
-
Ist das jetzt quasi eine Serienausschreibung die für jeden Dienstag gilt???
Nene. Morgen siehts im BF einfach besser aus als im Bündnerland bzw. fehlt mir die Zeit dafür
Könnte evtl. sagen Dienstag ist Töfftag, aber das hängt dann wieder vom Wetter ab.
Ach so, hätte ja sein können weil du schon letzten Di. dort unterwegs warst und kein Datum vermerkt ist ;).
Dann viel Spass, kann morgen leider nicht
Bin dabei wenns ok ist?
Gruss
Thx Phil, vielleicht ergibt sich ja dann am Weekend ne Runde. Wenns schön ist, wäre ein Tag BF und ein Tag Richtung Bündnerland verlockend
Nabend widow
Bestens, 10.00 passt dir?
Jop 1000 passt
Diese Tanke oder?
Migrol Tankstellemehr Infos
Zürcherstrasse 20
5330 Bad Zurzach, Schweiz
+41 56 249 22 33
Je nach dem wäri au debii, mues aber spontan luege. Mues mol no de service mache falls de mech aber morn kei zit het und s wetter passt, chumi mit
StPaul, ich würd dir eifach no schriebe, falls ich au chume.
sovieli Ostschwizer im Schwarzwald? ;D
Hey Barfooce, ok, schick der no dNR per PN.
widow, jep isch diä Tanke
Also demfall bis morn, guet Nacht.
Moin widow, ists bei euch in der Region schon trocken?
Hier hats erst grad aufgehört zu regnen. Bin grad etwas unschlüssig. Gebe um 8.30, evtl. schon früher, falls die Strasse abtrocknet, das GO
also regne tuets nüme, aber d stross isch no nass. ansuste gsehts au relativ düster us, zwor nöd schlimm, aber so chli im stil vo 'es chönti überall je noch lust und luune vom petrus mol chli regne' ... bi mer au no unschlüssig
edit: d frog isch halt au no chli, hets im schwarzwald au gregnet? will wenn alli strosse im wald nass sind isches ggf. au nöd so entspannend
http://www.landi.ch/meteo/deu/niederschlagsradar_20325.aspx
sött dött eigentli scho länger troche si als bi üs im oschte unds au bliebe bzw. besser werde. vo däm her würdi mol go. temperaturmässig tröchneds jo mittlerwile au in aständiger ziit ab.
widow, noch dabei? also bei mir könnte es 10.15 werden
Aso dStrosse sind bi eus alli troche und Richtig West ischs au heller
Da wird scho guet si