Fahren mit klappbarem Nummernschild

• Hallo zusammen,

Ich habe eine Frage bezüglich der Verkehrsregeln in der Schweiz.
    Ist für das Motorrad ein elektrisch einstellbares Nummernschild legal, sofern damit auf den Strassen nur gefahren wird, wenn das Nummernschild nach unten geklappt, und damit gut sichtbar ist?

Mit elektrisch einstellbar meine ich, dass das Nummernschild mit einer Taste nach oben bzw. nach unten geklappt werden kann. Oder von mir aus auch ein von Hand einstellbares Nummernschild.

Lg fighter189 / Ninja-Fahrer :grinning_squinting_face:

• :snein:

im winkel verändebari sind legal, aber müen im 30° winke iigstellt sii

• Vergiss de fisch wider.. Es muess imne gwösse wenkel gstellt si ond wenns di verwötsched ond gsänd dases verstellbar esch ELEKTRISCH de chaufeds der ned ab das bem heisse wätter dim hindere fahrer wetsch luft zuefächere :winking_face:

:troll: Legenbär

• Vergiss de fisch wider.. Es muess imne gwösse wenkel gstellt si ond wenns di verwötsched ond gsänd dases verstellbar esch ELEKTRISCH de chaufeds der ned ab das bem heisse wätter dim hindere fahrer wetsch luft zuefächere :winking_face:

wenkel = winkel ? :face_with_tongue:

vo hand verstellbar isch tiptop und mit som ne schnell verschluss chamer d numere au schnell wegneh.

• Ja aber eigentli isch doch egal öb di mir das abchaufed oder nid, nach gsetz längeds doch wenns nummereschild sichtbar isch und en gwüsse winkel hed.
    Das es verstellbar isch, dafür gids doch keis Gsetz wo das verbietet, oder? Und wenns keis Gsetz dafür gid chan mir d'Polizi dafür doch au kei buess gäh...

• Hehe,

Oder wi wärs, wemmer d'nummere so loht, wi si isch, also NED verstellbar, und defür sones Metalltäfeli uf Knopfdruck cha über d nummere abeloh? :grinning_squinting_face: denn wär d nummere halt eifach verdeckt :face_with_tongue: Aber glaub da wär no weniger legal :frowning_face:

Nimm dir Zeit und nicht das Leben xD

• Montiersch en rahme für wechsel nummere, den chaschse i zwei sekunde wegneh und wider heremache. Und s isch legal!

Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

• Also wenn onbedengt zschnell wetsch fahre de würdi es manuel verstellbars näh ke Jamesbond Gadgets verwende höchstens dine Mech esch de "Q" vom MI6 :grinning_squinting_face:

Ech fends sowieso ke gueti sach. Wenn mer scho anderi verchersteilnähmer gfärdet sett mer au dezue stoh. Esch mini meinig aber esch jedem sälber öberloh.

:troll: Legenbär

• Also wenn onbedengt zschnell wetsch fahre de würdi es manuel verstellbars näh ke Jamesbond Gadgets verwende höchstens dine Mech esch de "Q" vom MI6 :grinning_squinting_face:

Ech fends sowieso ke gueti sach. Wenn mer scho anderi verchersteilnähmer gfärdet sett mer au dezue stoh. Esch mini meinig aber esch jedem sälber öberloh.

Ja, dass find i au. Ich han au nid vor anderi Verkehrsteilnehmer in irgend ere Form zgfährde. Aber ich verstah au nid die enorm übertriebene buesse wo mir schwiizer hend. Gad ja sogar bis i knast wenn nur mal wetsch chli beschlüünige. :thumbdown:

• Abgesehen von dem Grund, an den hier alle denken: was wäre ein Grund für ein elektrisch verstellbares Nummernschild? Denn das ist ja das, was du denen bei einer Kontrolle weismachen müsstest.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Abgesehen von dem Grund, an den hier alle denken: was wäre ein Grund für ein elektrisch verstellbares Nummernschild? Denn das ist ja das, was du denen bei einer Kontrolle weismachen müsstest.

Ok, überredet :toeff1: