• han da au mal e frag, wänder nid toeff-forum.ch registriere, das .vu ... därfi ehrlich si, gaht mer uf de sack und macht de idruck vo newbie... naja das ganzi isch nid so tüür, währi doch e überlegig wert, bevor mer chläber mache laht.... :grinning_squinting_face: dns iträg chönti überneh und uf en andere server "linke" keis prob.

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• Hmm wes verlinke uf ne angere Server keis Problem ist de chöi mr das scho mache. I ha eifach kei DNS server, nume e webserver wo d IP duurend (aso jo ab und zue) wechslet!

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• das isch easy. han es paar dns umeligge *fg* chan das ganzi den redirekte...

• Achso i ha ebe immer gmeint das göngi nid guet ohni e festi IP :grinning_squinting_face:

Has itz emu mau registriert...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• sehr guet! es gaht scho, halt über umwäg aber das isch ja easy... wenn du no es forum findsch wo uf sql/asp basiert den chanis au i mis rechezenter kicke 4/4mbit :grinning_squinting_face: den chan sich keine meh über speedprobs beschwere...

php und mysql tueni us sicherheitsgründ nid installiere, sorry. :]

• Hmm und weni mi Server bi dir is Rechezentrum stelle? Gieng das ou :grinning_squinting_face:

• grinz theoretisch scho... muesch aber 19" ha und de rest über icq :grinning_squinting_face:

• GEIL!! Supper. Danke vel mol. Etz muesch nor no s logo obe ändere :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Das übernimmt de dr Spike :winking_face:

• Ja, das gseet scho fill besser uus jetzt. Logo machi gad (weni weis wie uelade :D). Jetzt chömmer au mal schön dWerbetrummle laufelaa demits da wieder chli "nachwuchs" git :grinning_squinting_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• so, han sForum ez mal uf "Swiss-Biker Top-Sites" iitreit und ganz une de Banner iigfüegt. Hoffe es bringt chli öppis :smiling_face: Fals öpper no me so Site weis, eifach bringe :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Heheh mit dere hit-zahl wo mr hüt hei si mr scho uf platz 20 oder so :grinning_squinting_face: