Fummelig doofer Verschluss am SHOEI GT Air Helm

  • Hoi mitenand


    I hett mol geen gfrogt, öb scho eine de neui SHOEI GT Air Hölm kauft hätt?
    I ha eine hütte aprobiert ond gstuned was das fö en passgnaue komfortable hölm isch. satt aligend aber ohni druckstölle, super fö brilleträger, ohrering ond ghöhrschutz chasch au dronder alege, sonnevisir mit dicke hendsche bedienbar, pinlok au vorhande, kommunikationsmittel guet zom ifädle, liecht ond teils mit reflektore..... ABERRR!!!!
    was hend die entwickler debi denkt, wo sie de fummeligi raschter verschluss am kinnrieme montiert hend. en super bequeme hölm anezaubere. abe en verschluss wo kumm elee chasch zuetue, ond wenn denn de rieme zue häsch, grad wide mosch öffne wills de de verschluss in chifer inedrockt ond s'gurgeli abchlemmt :hmpf: . noch enere viertelstond am rieme fummle isch es au nüd besse wode. jetzt han i wölle froge wie er das gsiend. händ er ke problem mit em verschluss?


    gruess greywolf


    ps: doppel d-ring rules

    Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

  • http://www.motorrad-tourer.com…139-helmtest-shoei-gt-air


    Han das Verschluss-System bis jetzt no nie gseh, kann also keis Urteil drüber abgäh aber gemäss dem Tescht söll's ja guet si....
    Grues

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Döfi froge wieviel de wür koste? Neue Helm stoht au bald a zum chauf... :whistling:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Fr. 599.- ohne design, ab 649.- mit design


    @eff jott , ebe! drom bin i au so enttüscht... i chan en nüd emol fahrend usprobiere...
    so nen kack... ;(

    Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

  • Das isch e ganz normale Rätscheverschluss. Drü, vier Mol üebe und dänn gahts guet. Ich chans mittlerwile au mit de Winterhäntsche zuemache. I wett ömel nüt andersch. Das Chnübel bim Doppel-D-Verschluss müesst ich sicher nöd ha.

  • abe druckstelle am ondechifer ond a de gurgle sönd au nüd sexy


    @ Kermit ; Häsch du en GT air?

    Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

  • @ Kermit ; Häsch du en GT air?


    Nei, hani nöd, aber eine mit Rätscheverschluss. Am Afang muesch en ebe chli istelle. Hät ja e verstellbari Site, die chasch no chli lockerer mache. Mine het am Afang au druckt, will mer en ja mues minimum 3 Knackstufe id Rätsche ifahre. Denn ischer z eng gsi und hät druckt. Aber sit ich en igstellt han, ischs guet.


    Und ja, es git Grinde, die passed nöd zume bestimmte Helmmodäll. Dänn blib dir nüt anders übrig, als es anders Modäll z evaluiere.

  • Weles FTW meinsch? "for the win" oder "fuck the world" :winking_face:


  • ich find ne nid so schlimm.. aber ebe wie mit allem uebung macht den meister


    Genau, und bim erschte Mal tuet's emmer echli weh :smiling_face_with_sunglasses:


    Ha bim erschte Helm e Rätscheverschluss gha ond jetzt Doppel-D. Het IMO beides vor ond Nohteil. Ha aber au mal ghört de Doppel-D sig am sicherschte. Händer das au scho ghört oder isches wedermol nome dumms Gschwätz? :grinning_squinting_face:

  • Also ich habe den Shoei GT Air und bin super zufrieden und habe absolut keine Probleme mit dem Verschluss:)

    Man kann dir den Weg weisen, gehen musst du ihn selbst.