BMW s1000rr vs. Zx6r 2006

  • Also wenns würklich rein nur um s ABS & DTC gaht würd ich nie im Läbe 17.000.- usgäh (wobi bechömschts ja für din alte Töff sicher au na öppis was d BMW na billiger würd mache).


    Aber es gaht der eh ned nur um das :winking_face:


    Häsch ja dete i dem Post vor nem Monat oder so wo eus dini, mit es paar Extras uf pimpti, Zx6r zeigt häsch mega entrüschet tönt über dä Händler dete und mer hät ziemlich düetlich useghört das eigentlich gern d BMW ghä hätsch und nur us Protest gegeüber dem unmögliche Händler dini Kawa bhaltet und chlie ufgmotzt häsch.


    Dementsprechend würd ich zueschlah wenn ich dich wär. Aber ned wägem ABS undem DTC, sondern will du d s1000rr wetsch :smiling_face:


    Was halt chlie schad isch isch das jetzt na guet Kohle i dini Kawa für Extras inegsteckt häsch. Und für so Zubehör zahlt der niemmert würklich das Geld wos koschtet hät.

  • Aso i würd nochli warte, di neue extraTeili gnüsse und wenns denn dHP4 zumene aständige Priis git, zueschloh und dNinja itusche. Beidi bhalte würdi nöd, willi nochher eh nur no mit dä BMW umefahre würd :smiling_face:

    Meine Tour-Videos auf YT

  • Ich wird kein töff me chaufe ohni abs, isch eifach nur praktisch. S anti schlupf system isch au ganz nützlich, vor allem wenns regnet.


    Ansuschte chani nid gross mitrede, sportmaschine gfalled mir allgemein nid so, chume rugeweh über weni die dinger nur scho aluege :grinning_squinting_face:

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • Aso i würd nochli warte, di neue extraTeili gnüsse und wenns denn dHP4 zumene aständige Priis git, zueschloh und dNinja itusche. Beidi bhalte würdi nöd, willi nochher eh nur no mit dä BMW umefahre würd :smiling_face:


    :thumbup:

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • wenn mer richtig chan fahre bruchts eig. kei elektronischi helferli :whistling:


    Hihi, dann zeig uns mal den Motorradfahrer, der ohne ABS den gleichen Bremsweg wie mit ABS hinkriegt... :whistling:

  • würdi nöd mache


    wenn mer richtig chan fahre bruchts eig. kei elektronischi helferli :whistling:


    Denn chönd all die IDM, SBK und MotoGP Fahrer offebar ned richtig fahre...


    Uf de Strass isch doch jedes Bitzeli Plus a Sicherheit erwünscht.
    Und es söll mer niemer behaupte, er würdi dur ABS oder TC irgendwie "iibrämset". Dasch dumms Gschwätz!

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Vergiss einfach bei aller Begeisterung nicht, das Supersportler stark sinkende Zulassungszahlen haben.... ganz klar im Trend liegen die Naked's, gefolgt von Touren-Motorräder und (Reise-)Enduro's... klar, dass da ein jeder Händler jetzt noch seine Supersportler los werden will.
    Denn Verkauft wird in den Monaten April/Mai/Juni... nachher wird die Luft zunehmend dünn....


    ABER: Wenn es ein Traum von dir ist, erfüll in dir doch einfach.... :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Schliesse mich dem Boo mal an und kann sagen , das ich nie nen Japan bike gegen nen deutsches bike aus tauschen würde ! Habe die Maschine ausprobiert schwägalp auf keine Chance bei mir hat zwar 20 Ps mehr aber das ganze händling is voll schrott und so fahren sie auch immer nur hinter her auch mit abs und dcs !
    :smiling_face:


  • Ich habe 3500 an der Kawa investiert :winking_face: & bin mega froh wie meine Kawa jetzt aussieht. Ich finde die sogar schöner als die S1000RR. Mein Hauptargument ist ABS aus Sicherheitsgründen. Ich erhalte 4000 für meine Kawa. Ist ABS es WERT?

    Madame ich bin vom STVA. Ich muss Ihre Hupen überprüfen! :grinning_squinting_face:

  • vermutlich wirst du das selber rausfinden müssen. ich würde, nachdem du die kawa schon ordentlich nach deinem gousto gepimpt hast, nicht ein BMW-schnäppchen kaufen, allein wegem abs.

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • hmm ich han s gfühl du wilsch eifach ghöre "ja kauf der e s1000rr"


    es isch halt ned nur s abs wo dazue chunt, de töff isch technisch uf em neuschte stand, find das chamer ned vergliiche mit e 2006er (oder?) 600er ninja. het au einiges meh a zupf als e 600er, hesch denn scho mal so hart müesse bremse dass s vorderrad blockiert isch oder wieso wetsch umbedingt abs?


    de einzig vorteil gsehn i nur uf de nasse strass... wiil wenns gfrore isch oder kies uf de strass isch hilft der abs au nöd...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Rein finanziell gesehen - jetzt im Moment - auf gar keinen Fall!!
    Du würdest jetzt massiv an der Kawa verlieren und zum Jahreswechsel gleich nochmals an der BMW, die ist dann nämlich auch ein Jahr älter und es stehen genügend Gebrauchte für weniger Geld rum!
    Lass dir etwas Zeit, geniesse die ZX-6R und - es geht auch noch ein oder zwei Jahre länger ohne ABS :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos