raser gesetz und die folgen (erfahrungen)

  • hmmm nur en tipp uus erfahrig.... säg eifach de psychologin nöd dass der wieder so eini kaufsch... wiil die denkt dann nöd dass es e eimaligi sach gsi isch, sondern dass du dir e anderi machine kaufsch damit wieder rase chasch... :winking_face:

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • wird mer kei so eini me poste...etz nu na es custombike zum blöffe und cruise... :thumbsup:


  • mer merkt genau das mer 140 "droff het, wenn mer permanent uf de tacho starrt, suscht isches mmn unmöglich, en mänsch isch keis gnormts mässgrät.


    Guet esch vellecht chli onglöcklech usdruckt xi vo mer. Notürlech merkt mer ned, dass mer genau 140 km/h droff het. Aber entweder esches eim au scheissegal oder denn merkt mer eifach öb mer ca um die 80 droffe het oder eher em Beriech vo 120 / 140 esch (ha ja auch gschriebe, das es evtl. schweriger esch dört zunterscheide). Mängisch fahri uf de Autobahn au 125, denne merki plötzlech dasi chli rassiger wirde ond xeh denne dassi scho 135 druf ha ond goh weder abe. Esch auch eifacher zom merke also wenn mer beschleunigt, esch klar. Aber eg weiss glich ongefähr was es bem beschleunige mag liede bes i of 50/60 bzw. 80/100 be. Wenn mer das ned cha denn läbt mer met de Konzequänze, chauft sech es anders Bike oder luegt emmer of e Tacho.

  • Zitat


    das stimmt ned ich muess es psychologisches guetachte mache und denn bechom is wieder


    Auso bi mir isch das folgendermasse abgloffe.
    Uswiis-Entzug auf Unbestimmt knüpft a Bedingige.
    UP's, Idiote-Test, Verkehrspsycholog (10sitzige), abschlussguetachte. Und scho allei die 10Sitzige si eewig gange, ha ca. au anderthalb Monet ane Sitzig chönne (hät am liebste aus i 10täg gmacht... Geit natürlech nid). Auso fasch 1,5Johr vergange. Schlussendlich isch di ganzi Sach knapp 2,5Johr gange. Abschlussguetachte isch cho und IO xi, när hets gheisse wüui über 2johr ke Fahrpraxis gha ha müessi JEDE Uuswiis wieder mache :frowning_face:


    Aber im Nachhinein muessi säge het mr di ganzi Gschicht guet do.


  • Auso bi mir isch das folgendermasse abgloffe.
    Uswiis-Entzug auf Unbestimmt knüpft a Bedingige.
    UP's, Idiote-Test, Verkehrspsycholog (10sitzige), abschlussguetachte. Und scho allei die 10Sitzige si eewig gange, ha ca. au anderthalb Monet ane Sitzig chönne (hät am liebste aus i 10täg gmacht... Geit natürlech nid). Auso fasch 1,5Johr vergange. Schlussendlich isch di ganzi Sach knapp 2,5Johr gange. Abschlussguetachte isch cho und IO xi, när hets gheisse wüui über 2johr ke Fahrpraxis gha ha müessi JEDE Uuswiis wieder mache :frowning_face:


    Aber im Nachhinein muessi säge het mr di ganzi Gschicht guet do.


    verdammt übli gshicht.


    und da söll no eine säge fahrerflucht chunt tüürer xD obwohl ich das natürli nie mache würd :whistling:

  • ich han e verfüegig becho dass i mue 2 jahr laufe und 3mt.vorher cha i mi amelde für das guetachte dass isch nu ein tag ..wenns positiv isch bechum is wieder....also das hett mer mi awalt gseit...will ich en Grenzfall bin... :confused_face:

  • ja en Grenzfall will die gseh hend dass i ned ueberholt han...laufe mue i denk scho 2 jahr...aber öb is bike bechum wissets ned gnau...bi also muetter vo 6 kidis und alleinerziehend und keiiiii Raserin...bitz luegets di au na a...egal i han no kei bscheid weg buess und bike...aber ich meld mi da inne..usserdem suech i kei mitleid hei hei hei hei ha doch eu nu welle saege wies cha schnell go... :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: wünsche das eifach niemmerem..amen

  • jaaaa das weiss i und du bisch na nie z schnel gfahre....???????????????? die sellet doch da bike bhalte...egal...ich ha nu gseit ig sig e Grenzfall weg bike zrugg oder ned...dass chunt ned vo mer....ich wirde da agriffe debi ha i nu welle info durregeh......grrrrrrrrr.......
    ha immer gmeint töffahrer hebet zaeme... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

  • jaaaa das weiss i und du bisch na nie z schnel gfahre....???????????????? die sellet doch da bike bhalte...egal...ich ha nu gseit ig sig e Grenzfall weg bike zrugg oder ned...dass chunt ned vo mer....ich wirde da agriffe debi ha i nu welle info durregeh......grrrrrrrrr.......
    ha immer gmeint töffahrer hebet zaeme... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:




    klar bini scho zschnell gfahre und den witus me als 140... aber den würdi nid umegränne wenns mi verwütscht hät...

  • Leute die arme Frau, will hier nicht rumheulen oder Mitleid ergattern, sie möchte lediglich ihre Geschichte schildern, ich finds interessant, die Willkür der Schweizer Gesetze, bitte vergrault die Frau nicht.


    Das sie n Fehler gemacht hat, weiss sie selber.


    Gruss Steffen

    Wer vor der Kurve nicht Bremsen muss,
    war auf der Geraden ne Schwuchtel ! :smiling_face_with_sunglasses:

  • ich finds interessant, die Willkür der Schweizer Gesetze, bitte vergrault die Frau nicht.

    Ist meiner Ansicht nach keine Willkür, da im Gesetz klar aufgelistet ist, ab welcher Tempoüberschreitung man als Raser eingestuft wird und was die Folgen davon sein können. Wurde letztes Jahr vom Schweizer Stimmvolk durch die Annahme der Raser-Initiative so beschlossen. Alle hier die einen Schweizer Pass haben und volljährig sind durften darüber abstimmen, wer das bereits wieder vergessen hat war damals wohl nicht an der Urne. :face_with_tongue:

  • Es ist Willkür, wenn die Polizei vor Ort entscheidet darf, ob das Fahrzeug weggenommen wird oder nicht.


    Kenne von der Arbeit 2 Fälle, dem einen wurde das Auto weggenommen der war zu schnell,
    Dem anderen nicht der wär besoffen.


    Das is Willkür.


    Gruss Steffen

    Wer vor der Kurve nicht Bremsen muss,
    war auf der Geraden ne Schwuchtel ! :smiling_face_with_sunglasses:

  • Die Messung mit einer Laser-Pistole ist Willkür, da lange nicht alle Fahrzeuge erfasst werden im Gegensatz zu den herkömmlichen Radar-Messgeräten wie dem Multanova 6F, welches jeden Verkehrsteilnehmer erfasst und kontrolliert!
    Bereits ende der 80er begann ein Auswahlverfahren und Diskussionen über die Beschaffung und es wurde klar definiert, dass diese Pistolen NUR für den Einsatz gegen einzelne Rowdies geeignet wären (z.B. Meldung von Anwohnern, dass immer um die gleiche Zeit einer durch ein Quartier rase).
    Dieses Kriterium wurde wohl irgendwann gekippt aber der Umstand bleibt, dass es eine unfaire Messmethode ist, weil der Beamte ein Ziel erfasst und abdrückt und bereits während der Meldung via Funkt an den Anhalteposten die nächsten ungeschoren die Messstelle passieren können!

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos