raser gesetz und die folgen (erfahrungen)

  • das mit öv isch eh en Witz...öv isch verdammt teur

    Es GA, wo anstatt 1 x pro Johr jede Monet zahlsch, chostet 310 Franke pro Monet. Mit em Töff machsch ämel für das Gäld nöd mänge Kilometer. Und wänns mal zwei, drü Wuche nöd bruchsch (Ferie oder so), chaschs deponiere und chunsch e grosszügigi Guetschrift über. Ich han ebe au scho Erfahrige gmacht mit laufe, weisch :winking_face:

    dass sich i irgend welchne forene amälded und gschichtli verzelled, das wär dänn doch chli z vill.

    Zuetraue würdines ebe scho...


    D lüt sind nöd z blöd zum langsam fahre. Niemert isch würkli blöd. Aber es chan eifach keine cho und säge, er hebe vo dere neue Limite nüt ghört. Ich bin ja eine vo dene gsi, wo zuege het, dass er sich sälber au scho mal dütlich z schnäll vertwütscht hät bim überhole. Aber ich han mini Fahrdynamik hie i de Schwyz dütlich umgstaltet. Und das meini mit Hirni ischalte: Dra dänke.

  • i gange go schaffe mitem bike unmöglich mit öv da mache...mit all ne mine Maschine in zug und de vo det nach da und wieder da mal det nei nei da got ned....bin jetzt arbeitslos und mue luege mini kidis durre bringe...

  • Das chani nöd beurteile. Ich han eifach müesse realisiere, dass es am Schluss glich gange isch, wills eifach nüt andersch gä hät. Ha zerscht dänkt, mini Chunde dänked dänn "was chunt ächt da für en Fundi, wo mit de Bahn areist". Aber ha gmerkt, dass weni gseit han, ich sei am 9ni47 am Bahnhof und öb das läng zum zu ihne laufe, händ die meiste gseit: "Ja, mir chömed Sie doch gschnäll am Bahnhof cho hole." Aber ich weiss natürli nöd, wieviel Maschine du mit em Töff häsch umenand gfuget.

  • Mis Bileid


    Die Gschicht hani o hinger mir, dr Scheiss isch de no, das ab 2Johr dr Uswiis wider muesch mache und mitemne L umefahre 8| Do hei paar grossi Ouge gmacht :winking_face:
    I ha i mim Fall müesse nöime häre zügle woni ÖV-Abindig ha gha, und paar mou midem Chef diskutiere wie genau das jetzt söu witergo.
    Hed glücklecherwiis aues klappt, Job chönne bhalte, und d'Zyt isch ou düregange.


    Aber d Töffe und d'Autos hei si mr denn lo si.


    Do würdi äuä Amok loufe :cursing:

  • I bi jetzt mol ganz ehrlich und mue sege, i ha null Mitleid mit dir.
    Dass mer mol d'schnell isch cha passiere, aber gad sovill d'schnell? Denn de Unterschied zwüsche 80 und 144 merkt mer au ohni Tacho. Und din Sohn het au nix devo wenn du d'schnell fahrsch und weg dem villicht sogar no en unfall machsch oder ebe usegnoh wirsch. Und i chas halt au ned novollzieh wiä sowas cha mache wenn mer selber au no uf de Uswiis agwise isch.
    Uswiisentzug findi ok, aber dass der gad au no de Töff wegnehmet bim erste grobe vergehe (so wiä du jo seisch) findi scho chli krass. Aber so isch nunmal halt eifach üses Gsetz und daher hani au do kei Mitleid.
    I will jetzt mit dem ned sege, dass i irgend uf ä art besser bi, aber da hesch du dir selber verschuldet. Üsi gsetz sind eso und entweder mer haltet sich dra oder mer mue d'konsequenze träge.


    I hoff für di trotz allem dass du schnell wieder en Job findsch und diä 2 Johr schnell umegönd.

    Wenn ein Mann sagt, dass er etwas repariert, dann tut er es auch! Man muss ihn nicht jedes halbe Jahr daran erinnern... :cursing:

  • ufere SSP merksch nid, dass 140 druff hesch... und wenns merksch, denn isches zSpot...


    Jänu... Shit Happens...

    Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

  • Au vo minere Siite mis Beileid. Isch eifach e absoluti Frechheit!
    Es blöde isch eifach, wenn ich i de City sitze und gseh wie viel 18-25 Jöhrigi mit Ihrne 300PS+ Autos im Züg umeheized,
    den verstah ich das Gsetz nur zu guet. Me list au leider jede Mäntig wieder absurdi Gschichte vom Weekend und bsoffene.
    Es isch scho ned eifach nur wills freud hend so wiit mit dene Gsetz cho!


    Aber äbe, me muess chönne unterscheide wo me ganu wie viel zschnell fahrt und wieviel das me suscht so ufem Kerbholz hett.


    Uf jede Fall wünsch ich so öpis niemertem

  • Tuat mier leid für Di ! Isch blöd ganga ! Dass ufre SSP mit 190PS natürlich schnell mol über 140 druf hesch wenn grad öpis studiersch so wie in Dinem Fall an da Sohn im Spitol isch klar... würdi probiere als "Argument" i zsetzta. Leider sind üserig Gsetz nunmol jetzt aso. Das da notorischi Raser sowieso immer z letscht verwütschen isch jo au klar. Aber dass anera allei erzühende Muatter mit Kind wo uf d Erwärbstätigkeit agwiese isch dass Sie da Uswies het, ohne vorherige Uffälligkeite wege einem "Usrutscher" wo jo klar nochvollziehbar isch wieso, einfach no damit d Erwerbstätigkeit kaputt macht und Sie ufs RAV und nach 1,5 Johr den uf`s Sozialamt schickt, (was in etwa den 400Tagen entspricht) verschtohn i scho nit ganz. Do sötti gnade vor Recht ergoh. Immerhin werden Mörder mit hoher Rückfallquote au einfach wieder usagloh, und wenn den öpis passiert, isch natürlich niemerd schuld !

  • Halt uns bitte auf dem Laufenden, wann und wo dein Möffi versteigert wird.
    Eine günstige Rennsemmel könnt ich gerade gut gebrauchen :whistling:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • hetsch gar nöd sölle aahalte... wenn echli chasch fahre hausch halt ab, naacho chönds der ja mit de autos eh nöd, gmesse hends di ja vo vorne somit hends nüt... wenn halt ned wegchunsch haltisch aa, hesch ja nüt z'verlüre de führerschii isch ja eh weg, s'bike au... also...


    es sei denn es isch es neus gsetz jetzt dusse wo sie dir huus au chönd wegnäh, chind, pensionskasse, all ersparnis usw...


    shit happens....

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • hetsch gar nöd sölle aahalte... wenn echli chasch fahre hausch halt ab, naacho chönds der ja mit de autos eh nöd, gmesse hends di ja vo vorne somit hends nüt... wenn halt ned wegchunsch haltisch aa, hesch ja nüt z'verlüre de führerschii isch ja eh weg, s'bike au... also...

    Jawohl, davonfahren löst alle Probleme und wenn sie dich kriegen gibts zu der noch höheren Geldstrafe evtl. auch noch Knast obendrauf. Macht sich sicher gut im Lebenslauf bei der nächsten Stellenberwerbung. :pinch:


    Ansonsten sehe ich das so wie Roby-Ray. Man sollte sich halt bei der Wahl der Maschine schon überlegen ob gewünschtes Gefährt auf den Schweizer Strassen unter Einhaltung der Gesetze angemessen betrieben werden kann oder ob vielleicht weniger nicht doch mehr ist.

  • Eigentlich find ich Via Sicura gar nicht so schlecht. Klar muss man sich beherrschen, darum will ich aber auch keine Supersportler oder so ein Plastikgedöns. :grinning_squinting_face: Die gute Seite an VS ist, dass die 500PS Kiddies aus dem Verkehr gezogen werden können - wenn sie denn irgendwann mal erwischt werden :thumbdown: Und auch das Lichtobligatorium ist gar nicht schlecht.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • hmmm sie sorry aber :grinning_squinting_face: die mit de 125er sölled sich doch bi so themene nöd driimische... wie soll eine mit 125er beurteile chöne ob mer sich chan beherrsche :confused_face: bi sonere machine oder nöd und wie schnell mer überhaupt z'schnell isch :huh: , nur wenn mer halt us de kurve oder kreisel schnell s gas ufriist, vor allem mit de 1000er, also bitte... :wacko:


    jede chan da öpis driischiise vo wege ich find via secura guet, und muesch di halt beherrsche, und ich fahr nie so schnell aber dann wenns eim verwütsch und de töff au weg isch (ich red da nöd vo 125er) chunt denn da go hüüle... ;(


    und ja, ich weiss die wo so schriibed sind ja sooooo unschuldig und fahred au jaaaaa nie zschnell immer 50/80/120... klar... :whistling: mit de 125er vilicht scho, ja...


    genausoguet chönt mer sich ja frag stelle, det wo die messig stattgfunde het, isch det würkli e gföhrlichi stell, isch es unübersichtlich, hets e schuel i de nöchi, chindergarte was au immer... aber das isch ja scho es anderes thema wieder...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Zitat

    Eigentlich find ich Via Sicura gar nicht so schlecht. Klar muss man sich beherrschen, darum will ich aber auch keine Supersportler oder so ein Plastikgedöns. :grinning_squinting_face: Die gute Seite an VS ist, dass die 500PS Kiddies aus dem Verkehr gezogen werden können - Und auch das Lichtobligatorium ist gar nicht schlecht.


    Klar, mit der 125er :grinning_squinting_face:
    Was ist dagegen einzuwenden wenn ich mir ne Suzuki GSX 1000 R Turbo leisten koennte.. ? Auch wenn es nur im Standgas hier fahrbar waehre, so waehre es Schlussendlich meine Entscheidung so ein Geschoss anzuschaffen mit allen negativen Auswirkungen. ( Klingt uebergaupt nicht neidisch Deine Aussage :face_with_rolling_eyes: )
    Das Lichtobligatorium ist der groesste Bloedsinn ! Frueher hat man sich mit dem Motorrad noch damit unterschieden respekt. viel damit auf. Heute geht man in der Masse der Tagfahrlichter der Pkw, Lkw, Busse und was noch alles regelrecht unter ! Damit mein ich, wenn es zur normalitaet wird, beachtet es eh niemand mehr !