Einstieg

  • @highroller chan guet si dass alli dini Kollege de Meinig sind dass Roller cooler isch. Han ich au keis Problem demit. Und wie hett ich denn süscht sölle de TZR vom Roller unterscheide? 50ccm und Roller? isch ja eigentlich s gliche also hani halt Sorttöff gno.


    Han au en Kolleg wo mir immer seid min TZR und die andere "Sporttöff" (50ccm) sind möchtegern töff. Ja stimmi au zue! Ich würd liebend gern en grössere fahre, gisch mer 2 Jährli vo dir und chli Stutz denne chaufi mer grad en andere, richtige, grosse Sporttöff. Aber so lang isch nonig 18 bin han ich halt Freud a mim möchtegern TZR.


    also ich han nie gseit roller seg cool, finde roller eigentlich gar nöd cool. :face_with_tongue:


    aber immerno cooler als mit me fake-"sporttöff" umezfahre wo en rollermotor drin isch und au dementsprechend lauft und vorallem tönt :winking_face:

  • Haha. Also mit dumme idiotische Albaner mein ich ganz eifach die womer au i jegliche Statistike devo ghört. Prozentual fahred sie halt eifach schneller/gfährlicher als die meischte andere, oder sinder da andere Meinig?

    Egal, öbs so isch oder nöd. So ussage wie die ersti ghöred nöd ines öffentlichs Forum (säg ich als nöd-Mod :winking_face: )


    Zitat

    @AmmuNation haha also ich bis ned gsi wo vor dir am Bancomat gsi ish :grinning_squinting_face:
    PS: en schuelkolleg vo mir hett au sis Töffli frisiert gha und es hett
    grausam lut tönt. Bin nie gern mit ihm go fahre will dich alli so chrum
    alueged. Also das stimmt scho, wennscho dennscho machsches miemne
    Richtige Töff.

    Es isch au kei wissi Maschine gsi sondern irgendöppis knallgrüens. Kei ahnig öb überhaupt e TZR.
    Die einzig Zweitakter wo richtig lut si dörf isch mini DT 125 :grinning_squinting_face: Dank em YPVS wird sie ziemli luut bi höchere Tourezahle.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Für die bruchsch immerhin au s A. Denn tönts nöd nume sondern es chunt immerhin öppis :winking_face: Mir "grosse" 125er Buebe dörfed das. :grinning_squinting_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Öb ihg mini fürs A zuegloh bechume isch bedenke gmeldet worde, aber bin enoptimischt d Giva schaffft da, Legal luut u starch z sii:P

  • Ja momentab scho, u das wird au so bliibe bisi d autoprüefig bestande han, bruche schliesslech e motivation.

  • :hust:
    Nimms mer nöd übel, aber ich ha gmeint das wär wenigstens e aständigi 125er :mad:
    Autoprüefig? Was isch das? Ich dörf eh alles fahre wo e Nummere het und nöd flügt oder schwümmt (ok bim Töff nume 25kW... :mad: )

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Efach zum klarstelle, d Giva het ganz offe 30Ps, halb offe ca.22.1 Ps u drosslet 15PS.
    Ganz offe goht legal nöd. Halboffe söt eigöch goh, chönnt aber je nocj dem öbsi schonal halboffe zuegloh gsi isch oder nöd schwiriger wärde. Drosslet ischsi jetze.


    Glaube sowiit hani alles ufzellt.


    Und ftw, die neue 125er hend nur 11kw. Will da alles 4takter sind. 2takter hend meh chraft

  • Efach zum klarstelle, d Giva het ganz offe 30Ps, halb offe ca.22.1 Ps u drosslet 15PS.
    Ganz offe goht legal nöd. Halboffe söt eigöch goh, chönnt aber je nocj dem öbsi schonal halboffe zuegloh gsi isch oder nöd schwiriger wärde. Drosslet ischsi jetze.


    Glaube sowiit hani alles ufzellt.


    Und ftw, die neue 125er hend nur 11kw. Will da alles 4takter sind. 2takter hend meh chraft


    jep stimmt, ganz offe so 28ps aber nur mit tuning ( vergaser + uspuff ) :winking_face:


    mini MITO isch uf 17.5kw itreitg gsi, also kat -A ( max 25kw),


    FTW ktm het doch sicher no e richtigi 125er 2t im agebot :confused_face:

  • Strossezuegloh, gits glaub nur no ei 2t vo Husqvarna

  • E MITO bini au scho gfahre, drum hani mer denkt dass d Planet ebe au offe isch. Also demfall chönt sies, du hesch sie eifach nöd offe. Easy. Öppis wunderet mi: was het das mit Motivation fürd Autoprüefig z tue? :grinning_squinting_face:


    @W_S Macht KTM nöd au no "offeni" 125er 2T? Min Fahrlehrer zumindest het e relativ neui 300er 2T vo de KTM, natürli mit Nummere. Glaube nöd dass 2T nüme zueglah werded, aber viel Töfflibauer werded wohl chli devo wegcho, zumindest was Strasselegal agaht. Fürs Crosse gaht sowieso nüt über 2T.
    Sit gester weiss ich wenigstens was a minere 125er a de Leistig zehrt. Nämli das, wo ihre eigentli sött Leistig geh: S YPVS :wacko: Mal luege öbis nume muen istelle oder ersetze. Denn lauft das Teil wieder wied schissi :thumbup:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • nach bestandener autoprüefig gits als belohnig en Offeni Giva :face_with_tongue:
    da isch mini motivation, wil ihg finde autofahre jetze nid so prickelnd, noch 3h hanis gseh gha :gaehn: