Einstieg

  • also du findest es cooler wenn man 6x schalten muss bis 75kmh und es dabei tönt als würde man eiine kreissäge fahren? :grinning_squinting_face:
    wenn ich sowas sehe muss ich einfach immer lachen. vorallem wenn sie dann noch den töff gruss machen :thumbdown:

    Nicht cooler. Aber besser als hocken wie aufm Klo und nichts tun müssen ausser die rechte Hand zu drehen. Oder findest du einen grossen Maxiroller auch geiler als einen grossen Töff? Ich seh da keinen Unterschied zu deinem Vergleich. Die geschalteten laufen (oder liefen) meist etwas besser als die Roller. Und 70ccm müssen wir nicht mit 50ccm vergleichen, denn bei der kleinen grösse sind das schon fast Welten!


    Ich würd mir mit 16 eh keine Mühle zulegen, ausser du wohnst so am Arsch der Welt und willst vom Mofa her auf etwas schnelleres umsteigen, weil du wirklich drauf angewiesen bist. Aber das ist hier ja nicht die Frage :face_with_tongue:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Was mir noch gefallen würde (wenn ich denn in deiner situation wäre) wären:


    Malaguti XSM50


    Yamaha DT 50


    oder die


    Derbi Senda 50 DRD


    Alle drei kriegt man relativ günstig als occasion


    Über die qualität kann ich keine aussage machen, ich weiss wohl nur, dass damals die yamaha dt 125 sehr zuverlässig war
    Man merkt, ich bin nicht der sport-typ...ich mag enduros und tourer
    Bei diesen Strassentöffs (dein link mit der tzr inklusive) da hockt mer halt druff wie en aff uf em schliiffschtei :roflmao:

    Der Benzinverbrauch kann stufenlos mit der rechten Hand eingestellt werden

  • Die DT50 vom Kollegen war zumindest relativ zuverlässig. Aber auch genug schwer als Enduro - da kam fast nix dabei raus :wacko:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Der Leistungsstärkste Motor hatt die 2010er Yamaha TZR mit ca.8.08 PS. Meine ist frisiert (72ccm Zylinder) und fährt auf der geraden knapp 120 wenns gut läuft.


    edit by mod :winking_face: isch öffenltich isehbar und dänn isches allweg nid so gschickt, dini natelnummere so usezgeh :winking_face:


    Und no z'schribe das ä Satz druffe hesch :winking_face:



    Als ich 16 wurde kaufte ich mir einen 125cc und liess diesen mittels Gaszugdrossel plombieren, zudem hatte ich immer ein Leatherman im Gepäck :smiling_face_with_sunglasses: .
    Ich weis nicht ob das noch möglich ist, wäre aber eine gute Alternative zu einem 50cc.

  • Nicht cooler. Aber besser als hocken wie aufm Klo und nichts tun müssen ausser die rechte Hand zu drehen. Oder findest du einen grossen Maxiroller auch geiler als einen grossen Töff? Ich seh da keinen Unterschied zu deinem Vergleich. Die geschalteten laufen (oder liefen) meist etwas besser als die Roller. Und 70ccm müssen wir nicht mit 50ccm vergleichen, denn bei der kleinen grösse sind das schon fast Welten!


    maxiscoot kannst du nicht mit richtigen töffs vergleichen, ist ganz was anderes.


    eine 50cc attrape aber, ist genau das gleiche wie ein 50cc Roller...


    ...nur halt mir riesiger verschalung und manueller schaltung, darunter ist aber ein rollermotor und das hört man ja auch
    desshalb werden sie auch attrapen genannt, optische täuschung., gaukelt was vor dass es nicht ist.


    sitzt drauf wie auf einem renntöff und fährst nur 80, toll macht bestimmt mega spass :thumbsup:


    btw auf der enduro sitzt du demfall ja auch wie auf dem klo, das argument versteh ich nicht :confused_face:




    B2R war das in deutschland ? dachte in der ch darf man ab 16 nur 50cc fahren?

  • B2R war das in deutschland ? dachte in der ch darf man ab 16 nur 50cc fahren?


    Nei das isch ir Schwiz xi, Töff isch im Kanton Bern iglöst xi als 45er... (1999) Mi Töff het äs wiises Nummero gha und ungedran ä 45er Kleber. Ha dä damals mit dr Kategorie F (gloubs) dörfe fahre. Aber das het jo alles g'änderet.





    Isch alles neu, geit also wahrschinlech nüme...

  • ...nur halt mir riesiger verschalung und manueller schaltung, darunter ist aber ein rollermotor und das hört man ja auch
    desshalb werden sie auch attrapen genannt, optische täuschung., gaukelt was vor dass es nicht ist.


    sitzt drauf wie auf einem renntöff und fährst nur 80, toll macht bestimmt mega spass :thumbsup:


    btw auf der enduro sitzt du demfall ja auch wie auf dem klo, das argument versteh ich nicht :confused_face:

    Ja natürlich ist es immer der gleiche Motor (mehr oder weniger zumindest). Es ist immer ein 2 takt mit 50ccm, da kann man nicht viel dabei ändern :winking_face: Und das hat in meinen Augen nix mit Vorgaukeln zu tun. Der Auspuff und die Räder sind ja weiterhin "jööö". Aber für mich hat das mehr was von Töfffahren als ein 50er Roller.


    Bei einer Enduro hast du die Beine immerhin links und rechts von Tank und Motor und hast Fussrasten und nicht den Motor irgendwo hinten und eine grosse Trittfläche unter den Füssen. Diese Diskussion wird zu nix führen, ich habe lediglich meine Meinung dargelegt. :winking_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Also


    1. De TZR wo du de link gschickt hesch gseht super us :winking_face: Mit de km/pris stimmt scho. 50ccm sporttöf sind halt türer als roller.


    Natürlich abkläre obs es Unfallfahrzeug isch. De verchäufer isch verpflichtet dir das z'säge, süscht macht er sich strafbar.


    2. ja 125ccm dörfsch nömme fahre. Nur 50.


    3. Alli stritet sich immer drum welle töff cooler isch. 50ccm- Motocross/Sportbike/Roller. Die meischte chaufed Roller wills halt praktisch isch, stimm ich bi. Eltere wennd meischtens au dass du en Roller chaufsch. Jetzt han ich immer ganz en eifachi Lösig.


    a) du bruchsch es Motorrad zum go arbeite und halt mengisch id Stadt/Freunde treffen etc. Denn chauf en Roller :smiling_face:


    b) du fahrsch gern töff (oder liebsch es wie ich :D) und dir machts nüt us wenn du halt ie Stadt din Helm mittrege muesch (oder schloss mitneh) will er kei platz hett underem Sitz.


    TZR motore haltet im durchschnitt ca. 35'000km äne bises die erschte grössere mängel git. Wenn du guet fahrsch (Drehzahle ned zhöch) denne au lenger.


    Und glaub mer, Sporttöff isch cooler 100%. Das seg ich ned will ich eine fahr sondern will all mini Kollege wo en Roller hend au zuestimmed. Die meischte gebets eifach ned zue will sie halt Roller fahred.


    Motocross: mhh wo wohnsch du? Wenn du ide Stadt wohnsch denne würdi keine chaufe, erschtens sinds ned für das denkt und zweitens bezeichnet mer dich denn gern emole als "Bauer" (zumindescht bi eus).


    Wege de Schutzkleidig, ich würd ned all zu vill usgeh. Chauf der lieber e stoff Motorradjack,Handschuhe,Helm, ev Nierengurt. Ja ich weiss jetzt chömed denn alli wider: ouu kensch wohl niemert wo mal mit de Jeans umgheit isch. Doch kenni. Aber wenn du ned en blöde Albaner bisch :grinning_squinting_face: wo idiotisch umefahrt denne schafsch die 2 Jahr ohni Unfall und denne chaufsch der nacher e Lederkombi. Mached alli kollege so, besser gseit d'Roller fahrer hend gar nüt usser Helm also gönd dete go meckere haha :face_with_tongue:


    Geschwindigkeit: Sportbike hett meh chraft und isch schneller. Ussert de Roller isch frisiert :grinning_squinting_face: Berg aufwährst sind Roller am Afang schneller will du halt mit emne 50gerli ned im 6te gang ufefahrsche magsch und schalte muesch.



    So gnueg glaberet.

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • von welchen limits redest du denn? höchstgeschwindigkeit? denn die leistung ist ja im rahmen des zulässigen :winking_face:


    zu der versicherung und den verkehrsabgaben.
    bei der versicherung gibt es keinen standardwert, die sind vom alter (versicherungsnehmer), kanton und natürlich versicherung abhängig. einen pauschalen satz gibt es nicht.
    verkehrsabgaben haben auch keinen standard, sind von kanton zu kanton unterschiedlich :grinning_squinting_face:
    und ohne angaben, aus welchen kanton du kommst, können wir dir dort auch nicht wirklich auskunft geben :whistling:

    Ach und merci Madü :winking_face: Hani ned drahdenkt. :thumbsup:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • von welchen limits redest du denn? höchstgeschwindigkeit? denn die leistung ist ja im rahmen des zulässigen :winking_face:


    zu der versicherung und den verkehrsabgaben.
    bei der versicherung gibt es keinen standardwert, die sind vom alter (versicherungsnehmer), kanton und natürlich versicherung abhängig. einen pauschalen satz gibt es nicht.
    verkehrsabgaben haben auch keinen standard, sind von kanton zu kanton unterschiedlich :grinning_squinting_face:
    und ohne angaben, aus welchen kanton du kommst, können wir dir dort auch nicht wirklich auskunft geben :whistling:


    von welchen limits redest du denn? höchstgeschwindigkeit? denn die leistung ist ja im rahmen des zulässigen :winking_face:


    zu der versicherung und den verkehrsabgaben.
    bei der versicherung gibt es keinen standardwert, die sind vom alter (versicherungsnehmer), kanton und natürlich versicherung abhängig. einen pauschalen satz gibt es nicht.
    verkehrsabgaben haben auch keinen standard, sind von kanton zu kanton unterschiedlich :grinning_squinting_face:
    und ohne angaben, aus welchen kanton du kommst, können wir dir dort auch nicht wirklich auskunft geben :whistling:

    Ach und merci Madü :winking_face: Hani ned drahdenkt. :thumbsup:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Aber wenn du ned en blöde Albaner bisch :grinning_squinting_face: wo idiotisch umefahrt denne schafsch die 2 Jahr ohni Unfall und denne chaufsch der nacher e Lederkombi. Mached alli kollege so, besser gseit d'Roller fahrer hend gar nüt usser Helm also gönd dete go meckere haha :face_with_tongue:

    Ich bi ja selber keine und s interessiert mi eigentli überhaupt nöd, aber ich lahn jetzt mal de Leser beurteile wer da blöd isch. De Albaner oder du mit dim Post. Ufd Schnure flüge het überhaupt nüt mit Intelligenz z tue sondern dademit wie mer sich und sin Töff unter Kontrolle het und öb eim nöd irgend öpper vord schnure fahrt. Glaubsch, de Einstein hett au en Unfall gmacht wär em öpper vord Frässi gfahre? Und de isch weissgott nöd wieviel gschider als de durchschnittlichi Töfflifahrer. Es cha jedem passiere, will mer ufem Töff liechter übersehe wird. Und wenn mer denn eifach mit Helm und T-Shirt ufd Frässi flügt, denn het mers verdient. Kei Mitleid. Null.


    Part 2: Nume wills all Kollege so mached, isches rächt? Also, wenn all dini Kollege vom Hochhus gumped, machsches au? Muen nöd dete afange meckere, isch jede selber verantwortlich für sini Sicherheit.


    Für din Post gits vo mir: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: (5/5 Thumbs down)


    Und nächst mal:
    [Blockierte Grafik: http://data6.blog.de/media/014/5214014_0ed7897159_m.gif]


    Danke :thumbup:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

    Einmal editiert, zuletzt von AmmuNation ()

  • Yamahaftw, ihg bin au en rollerfahrer gsi, u han immer die voll schutzusrüschtig anne gha, sprich Harley textil jagge (robuschts teil, zwöi nal demit umkheit u het keinerlei spuure devoo) textil hose, ruggepanzer, nieregurt, helm, hendsche wo verstercht sind, u wanderschue
    U wägem umkheie, zersch bini nur in jagge hendsche u helm umegfahre, de hets e kolleg verwütscht, de isch immer vollusgrüschtet umegfahre, u ohni sini schutzusrüschtig hetti a sini beerdigung chönge goh. Spöttischtens wenn sowas erlebsch denksch angersch. Ihg han für mini schutzusrüschtig i minnere motorisierte 2rad ziit sicher scho 2000.- usgeh u bereue ke rappe. Bir schutzusrüschtig sparsch am falsche ort.

  • Und glaub mer, Sporttöff isch cooler 100%. Das seg ich ned will ich eine fahr sondern will all mini Kollege wo en Roller hend au zuestimmed. Die meischte gebets eifach ned zue will sie halt Roller fahred.


    .


    Sporttöff? wie chamer nume sport und töff im gliche erwähne, wenns um en 50cc attrape gaht wo eifach null sportlich isch und scho gar nüt mit me töff z tue het. ?


    und was isch da dra bitte cool ? de sound, wo schlimmer tönt als en roller? d leistig, wo nöd vorhande isch ? d optik, wo jede vo 500meter gseht das es e attrape isch? fragen über fragen xD


    btw, all mini kolege sind glicher meinig. :winking_face:

  • Hüt morge isch so en Mongo vor mir gstande am Bancomat. 1. Het er saumässig lang gha zum Chole use becho, 2. Ischer abgfahre wie de grösst und het sis scheiss Gschwür voll ufgschrubet. De Müllhufe isch so samässig lut gsi, so Lüt sött me grad de Schmier melde und denn de Lappe entzieh chöne. Ich bi ja nöd so, aber wenn en Chopper oder e SuMo so knallt denn hani demit nöd so müeh, wenn sich eine aber eifach es Rohr ohni jeglichi Schalldämpfig anen 50ccm schrubt isch das nume no voll beschränkt. Und denn staht hinde am Töff no "Bullenbeisser" und direkt drunter es 70er Täfeli. Wotti gseh wie das mit em Bullenbeisser mit 50ccm gaht :grinning_squinting_face: Aber hauptsach cool und härt und so.


    Falls du mitliesisch: Montier din peinliche Uspuff ab und verschon dini Umwelt vor dim Bullshit. Und fahr nöd mit 10'000RPM am morge früeh dur es Dorf. Weni di no eimal gseh denn hani dini Mofanummere und denn chasch di uf öppis gfasst mache. :police:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Haha. Also mit dem mein ich ganz eifach die womer au i jegliche Statistike devo ghört. Prozentual fahred sie halt eifach schneller/gfährlicher als die meischte andere, oder sinder da andere Meinig?


    Ich chum mer etzt vor wie en Usländer hasser will ich das gseit han, isch ned so gmeint gsi mit Albaner. Han meh als gnueg gueti fründe wo vo dete chömed.


    Dasmer bide Schutzusrüschtig ned spare soll hani ned gseit. Aber ich chas mer halt ned leischte mit 16 es Lederkombi zchaufe womer denne ja ev. i 2 Jahr nömme gaht. Ich bin en sehr vorsichtige Fahrer, ob ihr mir das etzt glaubed oder ned. Und klar, Unfälle passieren, ich hoffe au das ich i mine 2 Jahr Glück han, leischte aber au min bitrag dezue i dem ich ned z'schnell fahre etc. Mit 18 gits denne es Lederkombi, das uf jede Fall.


    @highroller chan guet si dass alli dini Kollege de Meinig sind dass Roller cooler isch. Han ich au keis Problem demit. Und wie hett ich denn süscht sölle de TZR vom Roller unterscheide? 50ccm und Roller? isch ja eigentlich s gliche also hani halt Sorttöff gno.


    Han au en Kolleg wo mir immer seid min TZR und die andere "Sporttöff" (50ccm) sind möchtegern töff. Ja stimmi au zue! Ich würd liebend gern en grössere fahre, gisch mer 2 Jährli vo dir und chli Stutz denne chaufi mer grad en andere, richtige, grosse Sporttöff. Aber so lang isch nonig 18 bin han ich halt Freud a mim möchtegern TZR.




    @AmmuNation haha also ich bis ned gsi wo vor dir am Bancomat gsi ish :grinning_squinting_face: PS: en schuelkolleg vo mir hett au sis Töffli frisiert gha und es hett grausam lut tönt. Bin nie gern mit ihm go fahre will dich alli so chrum alueged. Also das stimmt scho, wennscho dennscho machsches miemne Richtige Töff.


    Jede hett sini Meinig, wenn er en Roller chaufd, guet, Super! Freu ich mich für ihn. Sind oftmals halt scho viiil praktischer. Aber für mich wärs nüt.


    lg Nelson

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

    Einmal editiert, zuletzt von YamahaFTW ()