Stelle mi au mal vor

  • :welcome: und viel Spass

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • Salü pampero, vill spass und immer e hand breit asphalt underem gummi...

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • Willkomme au vo mir und jo mi Leitspruch nach mine Posts (siehe unten) kasch Dir jo z'Herze nee, wenn Du wotsch :winking_face:


    Gruess und vyl Erfolg und Spass
    alex37


    Behalte den Kopf auch in Linkskurven Rechts der Mittellinie und bewahre Deine Reserven :winking_face:

  • Ich han hüt mis "Baby" gholt und bin gad scho s'erste mal gfahre. Dank mim seeehr talentiere und geduldige Chrabelgruppe-Leiter hets wunderbar klappt und eifach extrem viel Spass gmacht!


    De Töff isch mer nie verreckt... Bur öppe 5 mal wonen im 2te Gang han welle alah, hehe :grinning_squinting_face:

    Man kann dir den Weg weisen, gehen musst du ihn selbst.

  • Zitat Pampero: ....De Töff isch mer nie verreckt... Nur öppe 5 mal wonen im 2te Gang han welle alah, hehe.....


    s'Aalah im 2te isch eigentli nöd s'Problem gsi... nur s'Aafahre dänn :grinning_squinting_face:
    Hät sich aber sehr guet gmacht, nach öppe 1,5 Std han i sie uf'd Strass g'jagt.... Aafahre, Aahalte, sanft bis mittelmässig stark Bremse, Schalte, langzogni Kurve, Blicktechnik und Kreisfahre häm me jetzt mal g'macht.... alles beschtens :thumbsup:


    Bi de Seli40 mit ihre Dragi-Wumme hät's chli meh brucht, aber au si hät em Schluss stolz ihri Rundene uf em P dreht :thumbup:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • s'Aalah im 2te isch eigentli nöd s'Problem gsi... nur s'Aafahre dänn


    Ja das glaub ich eu Profis sofort, ich bin froh hanen überhaupt im 1. Gang chöne alah :grinning_squinting_face: hehe..
    Aber ja es het mega Spass gmacht, so s'erste Mal uf MIM Töff :grinning_squinting_face:


    Und bi de Seli40 chunts au guat, üebe üebe üebe :smiling_face:

    Man kann dir den Weg weisen, gehen musst du ihn selbst.