Danka eu allne
Stelle mi au mal vor
-
-
und viel Spass
-
2 the club!
-
Salü pampero, vill spass und immer e hand breit asphalt underem gummi...
-
da im Forum und vill Spass bi de erste Fahrversuech! :thumbup:
-
hie unfd viu Spass und Gkück hie und ufdr Strass!
-
-
-
Willkomme au vo mir und jo mi Leitspruch nach mine Posts (siehe unten) kasch Dir jo z'Herze nee, wenn Du wotsch
Gruess und vyl Erfolg und Spass
alex37Behalte den Kopf auch in Linkskurven Rechts der Mittellinie und bewahre Deine Reserven
-
Behalte den Kopf auch in Linkskurven Rechts der Mittellinie und bewahre Deine Reserven
De isch
-
Ich han hüt mis "Baby" gholt und bin gad scho s'erste mal gfahre. Dank mim seeehr talentiere und geduldige Chrabelgruppe-Leiter hets wunderbar klappt und eifach extrem viel Spass gmacht!
De Töff isch mer nie verreckt... Bur öppe 5 mal wonen im 2te Gang han welle alah, hehe
-
Viel Spass mit deinem neuen Motorrad und herzlich Willkommen hier!
-
bi dem leiter chas jo nur guat cho
-
Zitat Pampero: ....De Töff isch mer nie verreckt... Nur öppe 5 mal wonen im 2te Gang han welle alah, hehe.....
s'Aalah im 2te isch eigentli nöd s'Problem gsi... nur s'Aafahre dänn
Hät sich aber sehr guet gmacht, nach öppe 1,5 Std han i sie uf'd Strass g'jagt.... Aafahre, Aahalte, sanft bis mittelmässig stark Bremse, Schalte, langzogni Kurve, Blicktechnik und Kreisfahre häm me jetzt mal g'macht.... alles beschtensBi de Seli40 mit ihre Dragi-Wumme hät's chli meh brucht, aber au si hät em Schluss stolz ihri Rundene uf em P dreht :thumbup:
-
s'Aalah im 2te isch eigentli nöd s'Problem gsi... nur s'Aafahre dänn
Ja das glaub ich eu Profis sofort, ich bin froh hanen überhaupt im 1. Gang chöne alah hehe..
Aber ja es het mega Spass gmacht, so s'erste Mal uf MIM TöffUnd bi de Seli40 chunts au guat, üebe üebe üebe