Huhu usem Toggeburg

  • Hoi zäme,


    ich bin de Roland us em Toggeburg und bin 38gi. Ich fahr scho e gfühlti Ewigkeit Töff. Aagfange hani mit ere Sugi TS, denn e Yamaha TDR (beides 125er). Mini erscht Gross isch e Honda XRV750 Africa Twin gsii. Jetzt han ich sit 5 Jahr e 600er Transalp, und sit dere Wuche na e Cagiva Navigator 1000. Ich bin meischtens mit minere Frau unterwegs (entweder isch sie hinde druf, oder fahrt sälber chli mit em "L" ume)
    Da obe isch es eifach nume genial zum Töffe, was au nöd verwunderlich isch, d Schwägalp liit ja quasi uf de Huusstrecki, und s'Bächli uf Hemberg ufe au :grinning_squinting_face: Chani also nume empfehle zum mal fahre.


    Na also bis denn, viellicht winkt mer sich ja mal uf de Strass, oder macht emal e Tour zäme


    Gruess


    Roland

    Der Benzinverbrauch kann stufenlos mit der rechten Hand eingestellt werden

  • :welcome::welcome: do inne und viu spass mit dire Navi :thumbsup:


    Ps endlech bini nüm de einzig mitere CAGIVA i dem Forum :face_with_tongue:

  • Salü Roland, grüezi und vill Spass und Schrottfreii Saison...!
    (mini erschti Zwibackfräse isch au e Sugi TS gsi...:-))

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • Servus, Gratulation zu deinen Super Standort :thumbsup:


    Pässe sind auch gleich um die Ecke


    Gruss Steffen


    P.s. :welcome:

    Wer vor der Kurve nicht Bremsen muss,
    war auf der Geraden ne Schwuchtel ! :smiling_face_with_sunglasses:

  • :welcome: Im Forum :smiling_face: wünsche dir / euch ganz viele schöne Stunden auf dem Töff :smiling_face:
    Lg

  • haha.... e gfüühlti Ewigkeit.... was söll dänn ich säge..... :smiling_face_with_sunglasses:


    Uf jede Fall es herzlichst :welcome: :welcome: da bi eus im Forum :grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Was a däre Schwägalp so de Oberbörner sii söll will mer eifach irgendwie nöd so is Chöpfli....


    ...aber anyway: Herzlich Willkomme bi eus :winking_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Was a däre Schwägalp so de Oberbörner sii söll will mer eifach irgendwie nöd so is Chöpfli....


    ...aber anyway: Herzlich Willkomme bi eus :winking_face:


    Also vo de richtige siite gfahre isch das scho no guet zum kurve fahre..da chan also de albis voll iipacke :winking_face:

    Der Benzinverbrauch kann stufenlos mit der rechten Hand eingestellt werden