Pylonen ausleihen / abkaufen

• Will ich i nöchster Zit chli meh Manöver üebe will, hani mir mol wölle Pylone chaufe. Bisher hani aber nur im Jumbo ähnlichi wie ade Prüefig gseh, und die sind recht tür und z gross...

Da ich aber wohl nöd de einzig bi, wo sich das mol überleit het, hani wölle fröge, öb öppert, wo vo sinere Manöverzit no Pylone umeligge het, mir die würd gege eis, zwei Bier am nöchste Höck uslehne oder zumene agmessene Priis verchaufe. Öpert us de Region Züri +- 200km würd sich do abüte :winking_face:

Alternativ wäri au froh um Tips, woni günstig möglichst prüefigsähnlichi (sprich Grössi) Pylone chönti chaufe.

• Verkaufe oder Uslehne cha der keini aber wens der ned zwiit esch, chasch ufem Parkour vom Strasseverchersamt i Zug ga üebe da eschs achti, Spurgass und de Slalom ufzeichet und Pylone fescht am Bode montiert.

:rock: Motorradfahren ist das Schönste was man angezogen machen kann :rock:

• I dere umgebig chasch au amobe nochem schaffe, uf solothurn choo, dörte chamer vom 16:30 bis 18:30 üebe uf de MFK

• @Kitty: Jo würd wohl scho goh, aber nur scho (mindestens) 6 mit es bitzeli Wasser gfüllti 1.5l Fläsche mitem Töff mitznäh stellt es gwüsses logistisches Problem dar :winking_face: Pylone sind do ebe recht kompakt. Aber bhalti als Notlösig im Chopf, merci :winking_face:

D3xt3rF: Das chönti, je noch dem woni grad mol underwegs bi, gar nöd so schlecht sii. Sind bi eu beidi Slalom, also au de versetzti ufgstellt? Aber fest am Bode montiert stelli mir no interessant vor, wemmer mol drüber fahrt.. :smiling_face:

@ws: solothurn isch definitiv z wiit zum 'schnell' go Manöver üebe

• Barfooce, chasch ja au langsam cho üebe :hust:

PS bin isversehe uf de bedank knopf cho chönnt da en mod oder admin bitte rückgänig mache thanks

• 5 Pylons chönti abüüte, allerdings müestisch bis endi nächscht wuche warte, da ich nöd grad i de gegend si wird.

Das tönt doch schomol guet :thumbsup:! Und 5 langet für de versetzti Slalom grad, de gradi Slalom muesi eh nüme würklich üebe.
    Ende nöchst Wuche isch au keis Problem, bechume eh früenstens am Di oder Mi neui Reife (und es neus L, damol machis wohl mitem Kermit sinere Variante ah...), bis denn chani eh nöd go fahre.

• Wie gross sind eigentlich die Prüfungs-Pylonen?
    Sind die standartisiert - also überall in der Schweiz gleich gross für die Prüfungen?

• Also die, wos im Jumbo gha het, sind 30cm hoch gsi, und das het mi einiges z gross dünkt. Ich würd eher so 20cm schätze, aber vilicht weiss das suscht no öpert gnauer.

• Pylone chaufe? Stönd die nöd gratis a jedere Baustell ume? :grinning_squinting_face:

(Achtung, Ironie :sleeping: )

READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

• Imene andere Thread het öpert gmeint, dass das chli ungünstig segi, wemmer drüber fahrt. Obwohl das vo mine jetzige Erfahrige nöd würkli vorchunt.
    Aber mer chans nöd umwerfe, und wenni scho üebe, denn möchti gern e möglichst prüefigsähnlichi Situation simuliere :winking_face:

• Sonst kannst du ganz einfach jeden Di-Abend ab 18h bis 22h in Rickenbach ZH (gerade nach Oberwinterthur) beim Sägewerk c/o Bahnhof für eine Zehnernote Üben gehen.... ganz für dich alleine oder unter Anleitung.
    Dort steht der Parcour mit kleinen und etwas grösseren Pylonen :winking_face:
    In der Spurgasse wird die Zeit gemessen und es hat gratis Getränke und kleine Snacks :grinning_squinting_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Danke für den Tip Eric, werde ich mir im Hinterkopf behalten, falls es mal einen trockenen Dienstag gibt :winking_face: Von wem ist denn das organisiert?