Cagiva+Sturz = Aua + Fragen


  • Ob sie no grad isch :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Blinker chönntsch Theoretisch au weg ne... also ganz wegloh... wobi dasses scho besser isch mit...

    aso wennsi nüm grad isch, muenimer da überlege öbbi, da alles will/chan flicke/ersetze, eh neui gable wird siiicher uhüne tüür u schwer zum finde :upside_down_face:
    d'blinker wirdi sicher drahloh, schiist mi scho ah wenni nur drah denke immer müesse de Arm usseha

  • aso wennsi nüm grad isch, muenimer da überlege öbbi, da alles will/chan flicke/ersetze, eh neui gable wird siiicher uhüne tüür u schwer zum finde :upside_down_face:
    d'blinker wirdi sicher drahloh, schiist mi scho ah wenni nur drah denke immer müesse de Arm usseha

    vorauem bim *rechts blinke* sehr müesam :winking_face:

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • Also, uptdate:

    en Lenker hani gfunde :thumbup:

    wägem blinker, do chani efach irgenden blinker montiere er muen efach orange sii u me muene guet gseh, also nid z'dunkel richtig?
    Hett vilech grad öbber en blinker für vore links umeligge woner nüm, oder grad nöd Brucht würne susch näh/uslehne.

  • Blinker bekunnsch im Louis-shop in Weil am Rhein/D guenschtig. Die berote Di au, wenn Du saisch was fuer e Motorrad Du hesch.

    Wenn Hallogen laengt, z B. die do:
    http://www.louis.de/_201f6142db9d9…tnr_gr=10033948

    Wobi Qualitaet anders isch (siehe Kundenbewertung)

    Die do sin besser:

    http://www.louis.de/_201f6142db9d9…tnr_gr=10034047

    Gruess
    alex37

    Behalte den Kopf auch in Linkskurven Rechts der Mittellinie und bewahre Deine Reserven :winking_face:

  • Ach herrje, guet isch dir nüt passiert. Mich hets mit de hundertfüdlizwänzger au mal voll verschtriche, und denn hani de underschänkel drü mönet im gips gha. Ich plädier ja immer für enduro mit schturzbügel und gummige blinker und wenn möglich ohni verschaalig.
    Also wäg em länker wür ich mal bim polo luege. Wenn de uuspuff keis loch het, muesch de nid ersetze. Allerdings wür ich mal luege obs der dert nüüt am rahme oder gar am hinderrad verboge het. Wasd au söttsch luege isch, ob d gable kein schade gno het bim uufprall. Wenn de blinker navtuet und s loch für d schruube na intakt isch chasch eifach es neus glas drufschruube und fertig. Das mit em kurvefahre chunnt wieder. Eifach langsam wieder anetaschte.
    Gueti fahrt wiiterhin


    P.S. D spur wür ich au mal na kontrolliere. Bim gradusfahre mal de länker loslah (aber in griffnächi) und luege obs graduslauft oder eieret oder uf e siite zieht

    Der Benzinverbrauch kann stufenlos mit der rechten Hand eingestellt werden

  • HEy WS wenn blinker druftuesch lueg das en E nommere drof send met CH-Homologation.. sone chline tipp zB. Cycletech.ch go luege.. ond de Uspoff vo der esch eh meh attrappe ond wie de FTW gseit het wenns ke löcher ond riss het sets ke problem si.. Loh eifach de töff lo checke au wäge fahrwerch ond bremse das nüd verwinded oder lose esch.

    :troll: Legenbär

  • Also das dir nix passiert isch, isch scho mal es wichtigste. Würklich viel gmacht hetts dim Bike ja au ned. Optischi Mängel sind halb so wild.
    Da du eh erst grad agfange hesch fahre, würde ich nur mal es wichtigste mache. Das isch sicher mal de Lenker.
    Die meiste leged Ihres Bike mal hi. Au scho im Stand git das leider zum Teil hässlichi Kratzer etc.

    Hoffe du lernsch drus und nimmsch für dini wiitere Fahrte mit uf de Weg, das als Töff Fahrer eifach IMMER muesch 100% konzentriert bliebe. Das isch es A und O vom Bike. Hesch sicher scho bemerkt das bim Autofahre de eint oder anderi Fähler schnell chan korrigiert werde. Bim Bike isch das leider ned wirklich so.

    Aber das chunnt alles mit de Ziit :winking_face:

  • Was spricht dagegen die Maschine zum Markenmech zu bringen und Sturzteile durch OEM (Original-)Teile zu ersetzen?
    Gerade Blinkergläser sollten dort problemlos vorhanden sein - und teurer als ein kompletter Nachrüst-Blinker wird's auch nicht werden.

    Wenn ich das richtig sehe, hat es den Auspuff gegen die Schwinge gedrückt, drum die Delle "innen" (nicht schlimm, die Töpfe sind in der Regel Doppelwandig, ist nur ne optische Macke). Die Aufnahme (oben) ist verbogen, lässt sich einerseits zurückbiegen, andererseits muss man kontrollieren (lassen) ob die Dämpfergummis nicht gerissen sind (die Gummidinger an der Aufnahme sehen ziemlich schief aus).

    Beim Lenker gibt es verschiedene Möglichkeiten. Wenn es ein Stahl-Lenker ist, könnte man den zurückbiegen, Alu muss getauscht werden (kann reissen aufgrund innerer Spannungen!). Auch die Lenkeraufnahme (Lenkerklemme) kontrollieren, bei Gewalteinwirklung kann die Klemme selber beschädigt oder aber die Schraube angerissen worden sein (kostet nicht viel die zu tauschen, dann ist man auf der sicheren Seite). Wie bereits erwähnt: wenn's ganz blöd gelaufen ist, kann die Gabel beschädigt worden sein (gibt einige Teile vom oberen Lenkkopflager bis zur unteren Gabelbrücke) oder die Gabel kann "verzogen" sein (einfach Radklemmen und Gabel-Aufnahme leicht lösen, ohne zu bremsen ein paar mal einfedern oder Mopped gegen die Wand schieben - und wieder anziehen, dann sind allfällige Verspannungen weg). Wenn's ganz blöd läuft, kann ein Gabelholm auch verbogen sein - drum meine Empfehlung die Sache lieber dem Mech zu überlassen (kostet vielleicht ein paar Franken mehr, dafür ist man wieder "sicher" unterwegs).

    Die Lack-Kratzer lassen sich mit Lackstiften (Händler müsste passende Farbe haben oder besorgen können) weitgehend ausbessern, einige Händler bekommen sogar leichte Dellen raus, ohne dass man später noch was davon sieht.

    Insgesamt ist der Maschine ja relativ wenig passiert, ein Kollege von mir hatte (Bandit 1200-S mit Halbverschalung) einen Totalschaden, nachdem die Maschine IM STAND umgfallen ist (Riss der vorderen Verkleidung, Verkldigungs-Aufnahme verbogen, Lampe defekt, Heck wegen Koffer schief, Blinker abgerissen, Lenker verbogen) - insbesondere Verkleidung/Geweih vom Vorbau und /Lampe haben wegen der horrenden Originalteil-Preise einen Totalschaden draus gemacht, obwohl die Maschine in dem Zustand noch problemlos fahrbar war.

    Marc

  • dummi frag aber wie isch de kratz / büüle det an uspuff cho? bisch sicher isch das ned scho vorher gsi?

    am sonste würdi mi freue das nöd me passiert isch wenich dich wär und nimms eifach als erfahrig mit.. isch ja würkli "fascht nüt" passiert, zum glück hesch kei verschalig schusch wärs tüür worde :winking_face:

  • dummi frag aber wie isch de kratz / büüle det an uspuff cho? bisch sicher isch das ned scho vorher gsi?


    uf hundert bini mer sicher das dä vorher nid gsi isch, luege min töff immer guet ah, bevor ihg ne irgendwo abstelle/ vo irgendwo furtfahre, u wonni dehei abgfahre bin isch da noni gsi, aber ebe wies derte annecho isch weissi ja au nöd, de Yam het gseit es chönnt en a d'schwige drückt ha.
    aber müests denne euf de schwinge nid au spuure ha?

  • ja cha scho si, aber dänn wär de pott extrem flexibel.

    han nur denkt weg em rost wos am kratz het.

    mol müsstisch mmn au uf de schwinge spuure ha :confused_face: misteriös :face_with_tongue:

  • Der Topf selber ist nicht flexibel, aber die Aufnahme oben wo der Topf angemacht ist schon.
    Sieht man am Bild vom Topf, wie die Gummi-Aufnahme völlig schief ist (in dem Blickwinkel sieht es so aus als ob die Schwinge gar nicht am Topf vorbeikommen würde). Der Topf lässt sich sicher von Hand noch um einen Zentimeter reindrücken - wenn da mehr Gewicht drauf kommt, kann sich der Topf problemlos bis an die Schwinge drücken. Bei der Schwinge könnten ein paar leichte Kratzer zu sehen sein - weil die Schwinge aber sehr stabil ist und in der Regel auch extrem kratzfest beschichtet, ist das kein Muss. Der Topf selber soll möglichst leicht sein (muss ja nur ne nette Verpackgung für die Dämmung sein), da ist weder Stabilität noch hohe Resistenz gegen Beschädigungen gefragt, da sieht man schnell mal jede Macke.

    Marc

  • Denne lohni d'Giva am beschte würkli grad lo komplett überprüeffe, statt efach lenker wechsle.
    Hoffe isch süsch nüt kaputt, aber jo wenn susch öbbis kaputt isch denne ishcmer lieber ihg hans gflickt, als denne mal en unfall u wirde am schluss als schuldig behandlet wil öbbis nid ganz ganz isch gsi.
    aber de lack lohni, han e vorgha im Winter de tank ufgrund vo abplatzer neu z'lackiere.

  • Der Topf selber ist nicht flexibel, aber die Aufnahme oben wo der Topf angemacht ist schon.
    Sieht man am Bild vom Topf, wie die Gummi-Aufnahme völlig schief ist (in dem Blickwinkel sieht es so aus als ob die Schwinge gar nicht am Topf vorbeikommen würde).

    aso das en topf nöd flexibel isch, weiss sogar ich ( :winking_face: ) aber ganz vergesse wie bilig die agmacht sind, fahr halt scho lang kei "Giva" me .

    ja la das ding mal zur sicherheit durechecke, sicher isch sicher.. :thumbup:

  • also, han d'Giva (highroller git nur ei GIVA mini GIVA :!: ) hüt zum mech brocht, git jetze en Chromige lenker druf :grinning_squinting_face: past zwar voll nid zum rescht vor Gable, u Lenkkopf, aber gseht no hübsch us :D.
    ABER, er het no zwöi sache gseh wonerse inne do het, u zwar isch de schalthebel verboge, u so wie d'sange nebedra abgribe isch scho lang ( denke da ischmer verschwige worde, hettis jo gmerkt wenns plötzli schwerer gsi wer zum schalte), u d'Motorschrube (da ding wo de motor am Rahme hebt) het sech chli glöst, er het gseit d'schrube chaner efach ahzie, aber bim schalthebel, muener luege da de us aluminium isch chas sii daser bim zruggbiege bricht, er wird aber ufpasse.

    choschte wird de Gspass d'Giva z'flicke plus gable fahrwerk, u uspuff ufhängig prüefe, ca. 350.- :pinch:

    sparsami grüess
    Without_speed :motorrad8: