Schwarzwaldrunde am Pfingstmontag

  • Nikotin und Koffein, was braucht man mehr :).


    Hört sich alles sehr gut an. Aber wirst du dann nicht auch bei uns am Tisch sitzen in Todtmoos? Auch wenn du nur Kaffee trinkst müssten wir die ja trotzdem ein Plätzchen reservieren.


    Marc wie schaut's bei dir aus, ist Essen/Pause in Todtmoos für dich auch i.O.?

  • Bei mir auch..


    Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2

  • Nüt esch, wer d Deadline verpasst cha dosse be de agleinte Hönd warte :tongue::winking_face:


    Denke es werd e Tesch reserviert ond eine meh goht secher no... ond sosch fallt vellecht no öpper anders us :devil:


    StPaul
    Also mache mer jetzt morn am 11i in Zurzach? Denke mer mache mol so ab, denne händ mer emmer nochli spatzig.

  • Nüt esch, wer d Deadline verpasst cha dosse be de agleinte Hönd warte :tongue::winking_face:


    Hesch Krach wella oder was ? Ka au mini eigeni Tour fahra, bruchi eu sicher NIT !! Also lömmers, fahra eh fruehner los und länger als iehr !


    Brauchst kein essen mehr zu reservieren !

  • jep siehe Anfangspost, 11i passt, dänn mue dä SC63 nöd scho am 5i us dä Federe. Punkt 11 ist Antrittsverlesen mit Fahnensuche (notfalls die beim Zoll) und Singen der Nationalhymne mit anschliessendem Hupkonzert, sofern die Schweiz heute gewinnt :bodycheck:


    SC63, i glaub dä Phil hät wölle en Witz mache ;), wie er dir sicher gad bestätige wird und au sim 2. Satz z entneh isch. Denke, dir wird diä Rundi au gfalle :smiling_face:

    Meine Tour-Videos auf YT

    Einmal editiert, zuletzt von StPaul ()

  • Wenn ich morgen aus dem Fenster schaue und es trocken ist, komm ich auch nach Zurzach.


    Bin zwar auch zu spät um mich fürs Essen anzumelden, aber ich denke morgen wird es ohnehin keinen Platzmangel geben. Und sonst findet sich auf jeden Fall eine Lösung.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur


  • Hesch Krach wella oder was ? Ka au mini eigeni Tour fahra, bruchi eu sicher NIT !! Also lömmers, fahra eh fruehner los und länger als iehr !


    Brauchst kein essen mehr zu reservieren !


    Upps, also mer isch scho bewusst, das mer imene Forum emmer echli vorsichtiger muess schriebe, well mer sech eventuell ned guet kennt ond öpper en sarkastischi Bemerkig au cha falsch verstah. Ha jetzt aber ächt dänkt, das de Zwinker-Smiley :winking_face: ond denne ebe no de 2. Satz secher länget, dermet mer mini Bemerkig ned falsch verstaht. Vellecht hesch das au wieder öberläse, aber egal, ha di secher ned welle agrieffe.


    Also nomol: esch en Witz gsi ond chasch morn secher gärn metcho, notfalls tüent mer am Tisch gärn zämmeröcke. Ond no zo minere Person: jo mache gärn mol e Sproch, be aber sosch seeeeeehr guetmüetig ond fange secher kei Krach a well öpper spöter no wott derzue stosse. Wenn i met öpperem Krach wett afange denn merkt er das osserdem sehr dütlech, well das be mer ächt vell brucht dasi mi ned cha mit derre Person arrangiere/verständige.


    Also, morn 11i in Zurzach (oder Zurzi, wie's die Iheimische nenne ;)).

  • So, bin wieder daheim :smiling_face:


    War toll, super Truppe und das Wetter hat auch noch deutlich gebessert. Ääätsch an diejenigen, die in Wehr schon Richtung Schweiz gefahren sind :face_with_tongue:


    Danke an Kitty und St.Paul für die Orga :thumbsup:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur