hey zämä
han mol a minärä r6 achli umegschrubet und das isch däbie usecho.
nögst wuche gits no d soziusabdeckig und min gratis ersehnte akropovic.
hey zämä
han mol a minärä r6 achli umegschrubet und das isch däbie usecho.
nögst wuche gits no d soziusabdeckig und min gratis ersehnte akropovic.
Seexyy vorallem wenn ich Akrapovic ghör S'einzige was ich bi dere hasse sind d'rückspiegel am Lenker Isch aber jedem sini eigeni sach.
PS: Wie hesch den ehn gratis Akrapovic öbercho???? Sind eifach hammer Teili
dä Witz isch jo dasi mit dem chliene spiegeli meh gseh als mit dä 2 originale.
gratis akropovic eigentlich ganz eifach. gosch zum mech für en pneuwechsel und uätgsch das en volldepp sin töff unf din gheie loht und dir dä ganz topf verchratzet, und scho gits än neue chosteloss
cool! gefällt mir
Haha oke probiers emole
hey chonnt guet!
mosch efach no luege das es mit de akr no bis zo eurem türli langet. bring mis schätzli em mektig zom mech... mol luege vellicht brecht denne de alienarsch weg...
gruess pascal
und widermol än samstig damit verbrocht achli z schrube das isch s ergäbnis
Mhh hesch hoffentlich en "Ausschalter" für die LED's. Ich han a mim au 2 LED's vore dinne. De vorbesitzer hett die inegmacht und isch vode Polizei emole usegno worde, hett aber nur müesse go vorzeige gah. Jetzt sind 2 wisi LED's dinne, also au legal.
Muss sege gseht würkli geil us, ich würd jetzt no eh schwarz tönti Schiebe vorne ane mache
klar hani än schalter dinne und das no suber versteckt.
mega
Fab1an hett recht. Tönti schibe fehlt no Und z.B. neui Kuppligs/Brems Hebel + Fuessraschte. Gits in allne Farbe und gsend cool us
das isch s nögste woni den mol mach nögst wuche söttet no all mini chläber cho woni bstellt han. ich denke s andere git ä schöni winter Beschäftigung
neeeeei kei chleber!!
was dänn fürtig
marke kleber bzw was alles so drinn verbaut isch