Tagestour am 14.5

  • Also da s Wetter mittlerwiele ufe Mittwuch scho wieder schlechter usgseht unds mir am spätere Mittwuch Namitag na en Termin ine ghaue hät gang ich jetzt Morn in Schwarzwald
    Graubünde isch ja im Moment wie dä Mädu richtig agmerkt hät wäge es paarne Päss wo na gschlosse sind nanig sooo mega prickelnd!


    Dementsprechend gseht das jetzt so us:


    Treffpunkt: (Wo treffen wir uns): Migrol Tankstelle Zurzach, Zürcherstrasse 20, 5330 Bad Zurzach


    Zeit: (Wann treffen wir uns): 09.00 - Abfahrt so um die 09.15


    Tour Ziel: (Wohin geht die Reise): Schwarzwald


    Fahrzeit: (Wie lange soll die Tour dauern): So lang wies halt gaht So das mer am spätere Namittag wieder dihei sind


    Pausen: (Anzahl Pausen, Mittagessen etc.): Kaffeepause, z Mittag ässe im Resti, gnueg Rauchpause


    Fahrstil: (Gemütlich, Schnell etc.): Normal


    Bemerkungen: Wenn öpper mitchunnt wo sich uskennt und vorfahrt wär das cool, wenn ned ladi die vo mir planti Tour ufs Navi und nimme sicherheitshalber mal d Karte mit. Wenn mer ziitlich guet dra sind chönnt mer ja immer na luege ob mer na irgendwie möcht verlängere.


    Definitiv däbi:


    Bandit
    Chris89

    3 Mal editiert, zuletzt von Bandit ()

  • Wäre auch dabei. Habe ja auch Ferien und kann somit auch ein paar Tage das schöne Wetter geniessen.
    Gruess Feldi

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • Hoi Bandit


    Wäre evtl. auch dabei, im Schwarzwald würd ich falls gewünscht auch vorfahren. Da ich vom Mittwoch Mittag bis Montag Ferien hab, bin ich mir aber noch am überlegen, gleich wieder für ein paar Tage wegzufahren (Italien, Frankreich oder mal Zentral in den Schwarzwald). Falls du an was mehrtägigem auch Interesse hättest, einfach melden.

    Meine Tour-Videos auf YT

  • Händ ja doch einigi Frei :smiling_face:


    Bin dabei!


    Wäre auch dabei. Habe ja auch Ferien und kann somit auch ein paar Tage das schöne Wetter geniessen.
    Gruess Feldi


    Oki, und zu wellere Tour tendiered er? Schätze mal Jaun / Gurnigel fallt eher weg da ihr vo dä Region Züri chömed.. Eher Schwarzwald oder öppis richtig Graubünde abe?


    Wäre evtl. auch dabei, im Schwarzwald würd ich falls gewünscht auch vorfahren. Da ich vom Mittwoch Mittag bis Montag Ferien hab, bin ich mir aber noch am überlegen, gleich wieder für ein paar Tage wegzufahren (Italien, Frankreich oder mal Zentral in den Schwarzwald). Falls du an was mehrtägigem auch Interesse hättest, einfach melden.


    Öppis mehrtägigs liet bi mir leider ned drinne! Wie obe gschriebe han i dä Wuche nach Pfingste Abschlussprüefige.. Sött dringend lerne. Eigentlich die ganz Wuche, aber ein Tag ufem Töff muess eifach sie :thumbup:
    Wenn würsch Vorfahre i Schwarzwald wär das natürlich schön, susch müsste mer entweder Ab- und zue Ahalte zum d Karte studiere oder ich würd d Bandit näh und d Tour ufs Navi lade. Aber wenn du erscht abem Mittwuch Mittag Frei häsch.. öhm isch das eh chlie schlecht oder?

  • i wott au mit :grinning_squinting_face: mir gohts aber nur am mittwuch ;( mua am ziistig mis töff erst mol im service bringe und neues schwarzes gold ufziehe :whistling:
    tour isch au egal, dörf jo denn wieder km fresse :grinning_squinting_face:

  • also tour 1 gseht guet us. Schwarwald wer ich au de bi. bin selber aber erst 3mal gsie und immer i e andere region so das ich no kein plan han wo das es am beste isch zum fahre.

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • Ich würde mich auch anschließen wollen auch wenn es dann die 3-4 töffs überschreitet :huh:

  • wenn s wetter so blibt wäri wohl au interessiert. soferns ide schwiiz blibt. und je noch dem wie fix d gruppegrössi vo 3-4 töff isch :winking_face:

  • Da wott ja en ganze Huufe mit 8|


    Wie ichs bis jetzt gsehne:


    Bandit
    Auto-Doctor
    Feldi
    Mädu
    Flolle
    Barfooce


    St. Paul (hät aber erscht abem Mittwuch Mittag Ziit und fallt dementsprechend weg?)


    Sind 6-7 Töff.. Prinzipiell isch mir das ja eigentlich egal, es isch halt eifach bim überhole und abbiege immer chlie zäch denn. Uf dä andere Siite wott ich ja ned so sie und müsse ussortiere wer jetzt "mitdarf" und wer ned :winking_face:
    Da dä Mädu erst abem Mittwuch Ziit hät würd ich säge mer leged das so fescht. Also ufe Mittwuch.
    Stellt sich na d Frag nach dä Tour.. Ich denke Graubünde wär easy. Nur wämer eus, säge mer mal, im Heidiland treffed isches vo dete us so wie ichs plant han voll nümme würklich wiit zum Fahre und übere Oberalp nach Andermatt und nachher richtig Axestrass isch für die us Region Ostschweiz / Züri au ned würklich optimal.


    Was mache mer? Hät öpper en kreative Vorschlag wie mer dä Tag i dä Region Graubünde chönnt verbringe?

  • wenn ihr am mittwuch gönd, denn chasch mich wieder vode liste striche :winking_face:


    han denn en termin und bis jetzt isch am dsischtig s wetter eh sicherer, werde denn underwegs sii.

  • wenns jetzt am mittwuch isch, bini dabii :grinning_squinting_face:
    tja, kreativ i graubünde isch im moment no kli schwehrer, da no de eint oder ander pass zue, isch bzw. no recht dreckig (sprich voll mit kiess), wil dia italos nid würkli putzet :whistling: i meine a rundfahrt isch scho mögli, gseht denn eifach so us, wia dia vo letste wuche wos gmacht händ, da für dia grösserie, wo i jetzt im grind hätti no päss zua sind ;(

  • Also da s Wetter mittlerwiele ufe Mittwuch scho wieder schlechter usgseht unds mir am spätere Mittwuch Namitag na en Termin ine ghaue hät gang ich jetzt Morn in Schwarzwald
    Graubünde isch ja im Moment wie dä Mädu richtig agmerkt hät wäge es paarne Päss wo na gschlosse sind nanig sooo mega prickelnd!


    Dementsprechend gseht das jetzt so us:


    Treffpunkt: (Wo treffen wir uns): Migrol Tankstelle Zurzach, Zürcherstrasse 20, 5330 Bad Zurzach


    Zeit: (Wann treffen wir uns): 09.00 - Abfahrt so um die 09.15


    Tour Ziel: (Wohin geht die Reise): Schwarzwald


    Fahrzeit: (Wie lange soll die Tour dauern): So lang wies halt gaht :winking_face: So das mer am spätere Namittag wieder dihei sind


    Pausen: (Anzahl Pausen, Mittagessen etc.): Kaffeepause, z Mittag ässe im Resti, gnueg Rauchpause


    Fahrstil: (Gemütlich, Schnell etc.): Normal


    Bemerkungen: Wenn öpper mitchunnt wo sich uskennt und vorfahrt wär das cool, wenn ned ladi die vo mir planti Tour ufs Navi und nimme sicherheitshalber mal d Karte mit. Wenn mer ziitlich guet dra sind chönnt mer ja immer na luege ob mer na irgendwie möcht verlängere.