Wieviel PS hat dieses Forum???

  • sali zäme
    i wott jo eigentli ned vell säge aber metgrächnet esch scho länger nüm worde! chunnt jo ned uf das ah öb sie jetzt meh oder weniger ps hed als de hersteller seit d hauptsach esch mer wüssed mal ungefähr wievell dases esch! :confused_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hei esch no schad aber es esch nüm wiitergfüehrt worde, obwohl no ganz en huufe neui lüt is forum cho send!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • i wot nid mit mire potänte huere mashcine go plöfää =D


    abr es velo hani no


    2165+0.2=2165.2 :face_with_rolling_eyes:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Ja dänn chlöpf ich da au no es paar Ps derzue :grinning_squinting_face:


    2330 + 51 = 2381Ps :smiling_face_with_horns:

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

  • so jetzt meuni mi gad entschuldige! jetzt hani gseit es seg nüm wiiter grächnet worde, und i du mini 34 ps ned dezue :böse:


    ergend einisch i 2 jahr chömed denn die rästliche 26 au no aber vorerst


    2381.2 + 34 =2415.2


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Dann mach ich mal weiter
    2415.2 plus meine 86 PS gibt dann....
    eben mal schnell Taschenrechner schnappen..
    2501.2


    wer bietet mehr!!!
    Inazuma

  • 2888,2 + (mini Suggi) 135 = [SIZE=3]3023,2 PS [/SIZE]

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von ktm625
    2601.2 + 98 (Fazer) + 58 (KTM) + 54 (KTM) = 2811.2


    lago mio wevell töff hesch denn du?
    do müend jo batzeli ume sie!


    :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Ebe nüme.. drum wött ich jo jetzt mini alt KTM verkaufe.. Falls also öpper interesse het söll er sich melde.. :smiling_face:


    Isch e 620er, Jg.94, black, Enduro mit neuen Reifen, neuer Zylinderkopfdichtung, neuer Thermostat, Rahmen frisch lackiert, Motor frisch revidiert im Herbst 03 (dabei Kolben, Pleuel und alle Lager ersetzt).


    Preisvorstellung 3000.-