Eigener Forumbereich für Anschluss - Gesuche

• Zitat

wänn öper da ine fräg was er füren töff söll chaufe, säget au nöd all: "chauf dir eifacht eine und probieren us.... es git nüüt spannenders als das sälber usezfinde, chaschen ja dänn wieder umtusche wenn er dir doch nöd gfallt!" und die person wird dänn au nöd als unselbstständig abgstämplet oder?
    .

Aber es seit au niemert "chum mit mier, denn chaufemer zäme en Töff für dich, und ich zahl der en" :grinning_squinting_face:

Aber du weisch ja glaub mittlerwiile wienis mein gäll :winking_face: . Und die Meinig wirdi au ned so schnäll ändere. Was ned heisst, dass ich nie wird bi sonere Tour mitmache oder sogar de Guide spile.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Zitat

Grundsätzlech stimmi der zue, ABER wenn mer sich nöime überhaupt nöd uskennt, zum bispiil ihg im Schwazwald, denne kennt mer au ke route wömer chönt vorschloh, denne blibt einzig öbber sueche wo sech uskennt, oder sich binnere eangere gruppe ahschliesse.
    Wemmer denne en tour usschribt, ended da uf 100 so wie am Kitty ihri bf Tour.

Eigentlich isches jo jetzt uffgschalte, aber als Hiwys: Im Black forest kasch aifach nüt falsch mache. Wüsse muesch nur, dass Schauinslandstrecki am Weekend für biker zue isch. Das sälber emol ellai go erkunde und dört feststelle, wie genial dass dört alli Strosse sin, ghört für mi zu de Entwicklig als Töffahrer derzue und isch unersetzbar. Schlimmschtefalls verfahrschdi. Das sin die beschte Glägeheite zum mit andere in Kontakt z' ko ... ;):beer:

Gesendet von meinem GT-P5110 mit Tapatalk 2

• Eigentlich isches jo jetzt uffgschalte, aber als Hiwys: Im Black forest kasch aifach nüt falsch mache. Wüsse muesch nur, dass Schauinslandstrecki am Weekend für biker zue isch. Das sälber emol ellai go erkunde und dört feststelle, wie genial dass dört alli Strosse sin, ghört für mi zu de Entwicklig als Töffahrer derzue und isch unersetzbar. Schlimmschtefalls verfahrschdi. Das sin die beschte Glägeheite zum mit andere in Kontakt z' ko

und willi bim erschte mal halt lieber nid ellei ungerwegs bin, wirdi mi ja au nie ellei in BF traue oder :astonished_face:

ICH gange am fritig in BF, öb sech öbber meldet oder nöd, wür efach gern bim erschte mal nid ellei sii.

usserdem isch de fritig ja en normal werchtag.