Also nach ein wenig nachdenken und sacken lassen, bin ich absoluter Beführworter. Das Positive überwiegt und die Praxis wird zeigen was raus kommt. Man kann ja immer noch reorganiseren und sich der Erfahrung dann anpassen.

Eigener Forumbereich für Anschluss - Gesuche
-
-
so, dänn gebi au mol min senf dazua
die grundidee vom kitty findi super :thumbup: aber eis problem gsehni bi dä übersicht vo dem ganze, i meine solangs nur säge mol 10 lüt dött inne hät, isch denn derjehnige, wo öpern wott mitneh schnell durre mit luege wer wo fahre wott. aber wa isch wenns denn mit de ziit 50 sind (guat, übertriebe jetzt au mol es bizzli) i meine de mua sich denn au dur alles durrearbeite zum luage wer wo isch. es goht eifach dübersicht verlohre.
lösig wo i würd gseh (weiss jetzt nid, ob es vo de SW her mögli isch), dass ma regional gebiet tuat iteile, wo ma sich denn für interessierte gebiet registriere cha (im sinn wie im kalender, wo dänn eifach de name uftaucht). klar, seit denn nüd über de fahrstil us, aber ideal wärs, wenn ma farblich no könnt markiere (L-fahrer, anfänger, fortgeschrittener,....) aber jo, da müesste mr denn mol aluage, ob da mögli isch. -
es isch ja dänn automatisch nach datum ufglischtet und so findet mer den sicher schnäll öpis und au aktuells- wenn öper wie z.b. ich mal de bf will go befahre dänn wird die person ja nöd 3 mönet warte - sondern eher (so wie ich) eifacht gah
und dänn chan ja de thread gschlosse werde. söttet eso nöd so schnell grad 50 gsuech werde!
-
Die Person muess dänn ja aber au es Navi ha oder? Ich chan nume vo mir spreche, aber ich duen lieber anderi fräge obs möchtet vorus fahre anstatt das ich unsicher vorusfahre und dänn nöd sicher bin obi richtig bin....Wenn du wüsstest, was ich mich im BF schon verfahren hab
. Und das mit nem halben Dutzend Schwarzwaldkennern im Nacken. Ich hatte die Tour im Kopf, aber vor Ort nen totalen Blackout. Und von den Mitfahrern haben sich alle geweigert vorauszufahren. Etwa fünfmal hab ich mitten auf der Strasse umgedreht und hab die Strecke, die ich suchte, doch nicht gefunden. Selbst wenn ich bei ner Kreuzung per Handzeichen gefragt hatte, ob links oder rechts besser ist, hab ich im Rückspiegel nur Schulternzucker gesehen
. Und ich behaupte bis heute, dass das Absicht von denen war
Verinnerliche dir einfach folgende Einstellung: Wer hinterherfährt, hat die Schnauze zu halten, wenn der Guide sich verfährt oder "zu langsam" unterwegs ist. Schliesslich gibt er sich Mühe, den anderen etwas zu bieten. Wem das nicht genügt, der soll gefälligst zu Hause bleiben oder selber voraus fahren.
Wichtig ist einfach, dass insbesondere Ortsunkenntnis oder vergleichsweise langsames Tempo unbedingt in der Ausschreibung hervorzuheben sind.
-
es isch ja dänn automatisch nach datum ufglischtet und so findet mer den sicher schnäll öpis und au aktuells- wenn öper wie z.b. ich mal de bf will go befahre dänn wird die person ja nöd 3 mönet warte - sondern eher (so wie ich) eifacht gah
und dänn chan ja de thread gschlosse werde. söttet eso nöd so schnell grad 50 gsuech werde!
achso meinsch du da, du mensch ansich, dass für jedes mol wo ma den lust hät, zum es usfährtli mache en neue thread göffnet wirdund noch ablauf vo dem datum wird er dänn gschlosse, so meinsch es, oder?
leck, de wo dötte dänn für ordnig sorge dörf hät dänn aber öpis ztua -
ja genau so mein ichs
en bereich uf mache wie bi touresammlige!
ich stelle mich freiwillig zur verfüegig de bereich z betreue!
-
ich stelle mich freiwillig zur verfüegig de bereich z betreue!
du weisch gar nid wa dir atuasch
-
ich liebe herausforderungen :thumbup:
-
Soo.. Admin meldet sich ou mol zu wort
...
D idee sälber isch sicher spannend.... gses aber nonid so, das es ou würkli funktioniere chan
Wie da en vorredner scho mol schön gschribe het:
Da ghört eigentlich ganz klar in die allgemeine Töfftoure ine (und das nid z viel dummi sprüch chömed resp. das ganze chli gesittet ablouft, sind ou mir mods und admins verantwortlich)Was ig sicher nid wot, isch, das mir für alles mögliche neui bereiche ufmachet und denn gits 2 posts und das teil isch tod
...
Ig überleg mer da mol... und d umfrog wird der räscht derzue biträge
(sozäge chli mehrheitsentscheid
)
Greez
Päscu -
ich bin de meinig das toure-uusschriebige id sparte biete ghört und das biisst sich mit suche, sprich aschluss-suechi.
und de clubvorstelligs-berich würd sicher immerna toter sii als de berich wo ich vorschlah
-
also d Idee isch jo nit schlecht, aber i has jo letscht Johr gseh, wenn i 10 Sita muas dura lesa zum am Schluss z wüsse wo und wenn jetzt, den schissts mi... und durch a Nebethred laufts am Schluss viellicht no so das döt dinna Sache abgmacht werden vo dem der Thredadstarter kei Ahnung hat.
Aknoh ma schreibt dynamisches Pässefahren und am Schluss wirds en L Tour drus was der Threadstarter ger nöd will, denn wird der nie meh a Tour usschriebe ! -
SC63: ich glaube du verstahsch mich falsch. wämer im forum unter Treffen und Touren en neue Beriiich erstelle würd, chönt dete jedi person wo Aschluss suecht det drin en Thread erstelle und dri schriebe um was dases gaht. Theoretisch würds det drin dänn nume anworte gäh wie: du chasch mit mir mit cho - um die ziit am ort X isch träffpunkt. und im beste fall dönd sich die lüüt wo die person wänd mitnäh per PN melde! also hät mer so d übersicht - oder?
und wenn sich das für die person abschlosse hät chamer das ja dänn une aneschriebe und dänn wird sich au niemert meh melde.
als würd mer e Tour usschriebe - dete findet diskusionen und die 10 siite wo du meinsch ja au nume uf die tour bezoge statt.
-
Soo.. Admin meldet sich ou mol zu wort
...
D idee sälber isch sicher spannend.... gses aber nonid so, das es ou würkli funktioniere chan
Wie da en vorredner scho mol schön gschribe het:
Da ghört eigentlich ganz klar in die allgemeine Töfftoure ine (und das nid z viel dummi sprüch chömed resp. das ganze chli gesittet ablouft, sind ou mir mods und admins verantwortlich)Was ig sicher nid wot, isch, das mir für alles mögliche neui bereiche ufmachet und denn gits 2 posts und das teil isch tod
...
Ig überleg mer da mol... und d umfrog wird der räscht derzue biträge
(sozäge chli mehrheitsentscheid
)
Greez
PäscuEin Versuch wärs Wert. Die Praxis wird zeigen was kommt. Viele Erfinder und Vordenker wurden als bekloppt angeshen, und so manche waren erst nach Lebzeiten am Ziel. Zum Beispiel Goodyear, dem wir unsere Pneus zu verdanken haben, was aber damals seiner Familie viel Leid zufügte. Du hast die Macht und kannst es immer noch beende, den Versuch.
-
Finde ich ne interessante Diskussion. Sehe aber nicht wirklich, wozu es für das Suche-Ortskundige Mitfahrer - Anliegen eine eigene Rubrik braucht. Wenn ich ne Tour ausschreibe und nen Plan habe, was ich fahren möchte, dann weil ich möchte, das evtl. noch jemand mitkommt und ansonsten alleine losfahre. Das umgekehrte Anliegen ist doch auch legitim und in der gleichen Forumsrubrik platzierbar: Ich möchte ne Tour in dem und dem Raum und jenem Zeitraum machen und suche dazu einen, der gerne vorfahren möchte oder dazu bereit ist. Darauf warten, dass sich jemand meldet, musst du eh in beiden genannten Fällen, die Chance, dass sich jemand meldet, ist vielleicht in deinem (ungeleiteten) Fall etwas geringer, und die Art, wie du die erste BF-Tour von dir (@Goodbye-Kitty) ausgeschrieben hast, war in meinen Augen wohl etwas zu naiv oder mehrdeutig. Entweder schreibst du ne eigene Tour aus oder du suchst nen Guide, geht meiner Meinung nach beides im selben Forum. Es handelt sich in jedem Fall um eine Tour, und der Übersichtlichkeit halber würd ich das in nur einem Forum belassen. Gibt sicher genug, die "Suchende" gerne mal mitnehmen und sich melden (mich eingeschlossen). Ich würds einfach wieder versuchen
lg
Andi -
ich han ahfangs johr en gruppe uf facebook gründet wohni jezt do ned nahmentlich wett erwähne... wo im grundgnoh unteranderem für das do wer... mer chönd jo so ahligge ih die facebook gruppe verschiebe...
-