Eigener Forumbereich für Anschluss - Gesuche

• Zitat

mich würden die Gründe der Anschlussgesuch-Bereich-Gegner sehr interessieren.... any comments ?

Ych gsees eso:
    Du wilsch e bestimmts Gebiet neu kenne lerne, denn lueg ob öpert e Tour ussgschriebe het, oder gang ellai dört ane und lerns kenne. Es git nüt Spannenders!

Du wilsch eifach nit ellai go Töff fahre, denn isch s Gebiet egal. Schliess Di enere Tour aa.

Du wilsch in e bestimmts Gebiet, wo Du nit kennsch, aber wottsch nit ellai sy, schrieb sälber e Tour uss mit konkretem Tourevorschlag, Treffpunkt und Zyt und genau einere Ergänzig, die da wäre:
    "Ych kenn mi dört nit sehr guet uss. Wenn öpert anders will voruss fahre, darf sie oder er das gaern mache."
    Du gisch eso z'verstoo, dass Du bereit bisch, au selber Verantwortig z' übernee.

Es bruucht denn au kei Spezialthread für das.

Eifach nur " ych wett gern doert ane, weiss aber nit wie und Du, unbekannte edle Ritter, schryb doch mol e Tour in daem Gebiet uss, damit ych mitfahre ka." kunnt halt scho entweder sehr bequem oder sehr unselbständig übere, wenn d'waisch, wani maine :face_with_rolling_eyes:

• Du wilsch in e bestimmts Gebiet, wo Du nit kennsch, aber wottsch nit ellai sy, schrieb sälber e Tour uss mit konkretem Tourevorschlag, Treffpunkt und Zyt und genau einere Ergänzig, die da wäre:
    "Ych kenn mi dört nit sehr guet uss. Wenn öpert anders will voruss fahre, darf sie oder er das gaern mache."
    Du gisch eso z'verstoo, dass Du bereit bisch, au selber Verantwortig z' übernee.

Grundsätzlech stimmi der zue, ABER wenn mer sich nöime überhaupt nöd uskennt, zum bispiil ihg im Schwazwald, denne kennt mer au ke route wömer chönt vorschloh, denne blibt einzig öbber sueche wo sech uskennt, oder sich binnere eangere gruppe ahschliesse.
    Wemmer denne en tour usschribt, ended da uf 100 so wie am Kitty ihri bf Tour.

• Das Ganze kann man ja eigentlich unter Touren und Übungsfahrten für Lernfahrten (mit L) ablegen :winking_face:
    Siehe Beispiel Chrabeltour von W_S...... war auch etwas unklar definiert und erst mit Hilfe von Kermit kam eine Route zustande, zeigt aber, dass es durchaus geht!

Den Profis und älteren Hasen aber ist sofort klar, dass da eine gemütliche Bummelfahrt ansteht, wo nicht alles perfekt geplant ist. Somit haben sie die Wahl, daran teilzunehmen und Hilfe anzubieten oder es bleiben zu lassen :face_with_tongue:

Persönliche Kontakte sind ebenfalls sehr wertvoll und hierfür haben wir unseren monatlichen Höck im Zeus (wie von Meitschi richtigerweise bereits erwähnt). Sich einer wildfremden Person anzuschliessen macht sicher keinen Sinn (fehlende Kenntnis über das fahrerische Können etc). Es findet sich immer Jemand, welcher gerne bereit ist, mal eine kleine Tour zur Erkundung fremder Gefilde zu organisieren. Ich selbst spielte auch eine Zeitlang den ''Ersatz-Fahrlehrer'' :grinning_squinting_face: und machte das gerne, überhaupt kein Problem.

Dies sind meine Überlegungen, weshalb ich ein NEIN abgegeben habe... sorry Kitty :kissing_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• ABER wenn mer sich nöime überhaupt nöd uskennt, zum bispiil ihg im Schwazwald, denne kennt mer au ke route wömer chönt vorschloh, denne blibt einzig öbber sueche wo sech uskennt, oder sich binnere eangere gruppe ahschliesse.
    Wemmer denne en tour usschribt, ended da uf 100 so wie am Kitty ihri bf Tour.

Nein eben NICHT!!! Ne Viertelstunde Googlemaps und die Sache ist getan.
    Als Ausschreiber einer Tour muss man einfach vermitteln, dass man sich ein paar Gedanken dazu gemacht hat. Das reicht schon.
    Und das ist keine Hexerei. N bisschen Mut und Selbstvertrauen und dann wird das klappen.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Zitat

Nein eben NICHT!!! Ne Viertelstunde Googlemaps und die Sache ist getan.
    Als Ausschreiber einer Tour muss man einfach vermitteln, dass man sich ein paar Gedanken dazu gemacht hat. Das reicht schon.
    Und das ist keine Hexerei. N bisschen Mut und Selbstvertrauen und dann wird das klappen.

Ganz genau so sehe ich das auch!

typed with Tapatalk on my smarty

• ich verstahn was ihr meinet Boo und Alex. Aber wenn ich das jetzt würd wele umsetzte - nämedmer grad das biispiel wo ich ganz am afang gmacht han: Ich han bis vor 2 wuche de Schwarzwald nöd kännt, aber unbedingt mal dete wele go fahre. Über Google het ich sicher irgendwo e Tour gfunde - da gib ich eu recht. Also het ich die Tour irgenwie uf mis iPhone über gspielt - das hetti sicher au na gschafft. Guet. Dänn wär ich mal vo mir diheime bis über d Grenze und dänn het s Problem agfange da ich ja kei Navi han, hetti öfters müesse ahalte zum nahluege wo ich jetzte dure muess, (mal abgseh vom bitere biigschmack vo de Roamingchöschte). Klar ich het natürlich vorher au chöne es navi und en halter dezue organisiere damit ich es navi han.... hetti natürlich au chöne mache... Aber ehrlich gseit hani uf so e unsicheri Ego-Tour kei interesse und da ich mich ja imene Töff-Forum agmeldet han mit em Ziel lässigi Töff-Fahrer/inne kennezlerne wo mer schöni Toure mit dene chan unternäh, isches doch naheliegend das ich dänn lieber i dem Forum duen usschriebe das ich sehr gern mal s Schwarzwaldgebiet würd kenne lerne, ob mich ächt öper mal würd mitnäh.

D Meinig isch nöd das dänn en andere e Tour duet/muess plane und usschriebe! Sondern dass sich einzelni Persone bi dere Person dänn meldet und ihre abüütet die erfahreni Person z begleite. Und ide Praxis würd das klappe : ich han sit gester 3 privat Nachrichte erhalte das ich mich bi dene 3 Persone gern därf melde wenn ich luscht het mit ihne in Schwarzwald z gah! :thumbup:

• Und ide Praxis würd das klappe : ich han sit gester 3 privat Nachrichte erhalte das ich mich bi dene 3 Persone gern därf melde wenn ich luscht het mit ihne in Schwarzwald z gah! :thumbup:

:winking_face_with_tongue: und ihg schribe da scho ewig id SB und han no gar nüt ghört, mega fiis :frowning_face:

• wänn öper da ine fräg was er füren töff söll chaufe, säget au nöd all: "chauf dir eifacht eine und probieren us.... es git nüüt spannenders als das sälber usezfinde, chaschen ja dänn wieder umtusche wenn er dir doch nöd gfallt!" und die person wird dänn au nöd als unselbstständig abgstämplet oder?

was isch dänn de unterschied wenn öper nacheme vorfahrer frägt? es muess sich ja dänn niemert melde, aber falls öper das möcht dänn hät de vorfahrer d möglichkeit sich bi dere person z melde - de vorfahrer isch ja nöd dezeu verpflichtet grad e tour uszschriebe.

• Zitat

:winking_face_with_tongue: und ihg schribe da scho ewig id SB und han no gar nüt ghört, mega fiis :frowning_face:

tja, w-s, zu wenig östrogen... :smiling_face:

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• ide shoutbox suecht au niemert.... git lüüt wo nöd immer ide SB umehänget :winking_face:

Ja. Aber de Frauebonus bestaht, ich glaub das wüssemer all. Da findt mer immer öpper wo eim mitnimmt.

Als Ma isch das allwäg scho schwiriger, grad mitere 125er. Ich chönnt mer dänn ebä auno vorstelle, dass das ime Thread au chli so würd sii.
    Bim direkte Aschribe bruchts irgendwie denn wie besseri, anderi Argument zum öpper nöd wellä mitnäh.

Usserdem ischs oft so, das sich dänn bi so öffentliche Sache villich niemert agsproche fühlt...

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Zitat Meitschi: .....Ja. Aber de Frauebonus bestaht, ich glaub das wüssemer all. Da findt mer immer öpper wo eim mitnimmt......

Wie wahr wie wahr :grinning_squinting_face: Kann allerdings ziemlich schnell lästig werden, wie die Vergangenheit wiederholt zeigte, weil das Wörtchen ''Anschluss'' falsch interpretiert wird... Wer aber will - ob männlich oder weiblich - ist sicher nie alleine unterwegs :winking_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• wänn jetzt de ws i dem nanig vorhandene berich würdi usschriebe das er gern e tour würd in bf mache mit sinere giva 125er dänn isch d möglichkeit das ihm öper uf das drufabe schriebt sicher grösser als wenn er e tour würdi usschriebe wos dänn e meh doofi als gschiidi kommentär wird gäh oder er ide SB uf d suechi gaht.

frauebonus hin oder här - wär ja au falsch wänn ich als frau würd säge, das ich kei tour usschriebe nume wel ich allne manne wo dänn dra teilnäh würdet, duen unterstelle dases nume mit chömed wel ich e frau bin.. aber das isch es anders thema.