Kilogixxer auf'm Mendel-Pass

• Isch no guet dass de Tacho nöd im Bild isch :face_with_rolling_eyes: ...

Klick mich

Verdammt, jetzt schisst mi de "*%&"*% Schnee do usse grad no me ah X(

<div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

• du seisch es!! dä schnee nervt mi langsam aber sicher! X( Wot ändli wider go fahre...:motz:

und zum vid, möcht ja nöd wüsse wie schnäll dä berguf blochet isch...

• verdammt... cha mol eine schöners wätter bestelle? das esch jo ned zom ushalte setig vids müesse zgseh ond wennt zom fenster us luegsch esch alles wiss.... ;(;(;(

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Hi Jungs
    So schnell war der Typ gar nicht unterwegs (ok, hat nichts mit CH-Limiten zu tun), aber die Schräglagen sind nicht ohne.

Aber schaut Euch das Video mal ganz genau an. Beinahe jede 2. Kurve voll auf der Gegenseite, immer wieder Korrekturen sowohl beim Kurvenein- wie Ausgang und Schräglagen bei den Kurven im Hang wo doch extra das Schild "Achtung Steinschlag" steht und beim Kleinsten Wind oder Regentropfen sofort Verunreinigungen auf der Strecke sind. Zu den Überholmanövern braucht man eh nichts zu sagen, wenn mich so ein Idiot so knapp überholt wenn ich mal mit dem Auto unterwegs bin mch ich extra das Türchen zu - und erst auf wenn ich vorne Gegenverkehr sehe :face_with_tongue: - das wird ein Spass den Typen von der Kühlerhaube zu kratzen.

Einerseits also kein wirklich guter Fahrer, Sicherheitsmarge gegen Null tendierend und viel zu hohes Risiko bei der Einfahrt in die Kurven. Schön, dass der nicht bei uns versichert ist, denn das ist nur ein weiterer Kandidat für einen Mega-Abflug.

Trotzdem: freu mich natürlich auch auf die neue Saison.

Marc
    mal ganz am Rande: wann war das letzte mal wo Ihr einen Pass gefahren seid mit so wenig Verkehr? (muss bei mir vor Jahrzehnten gewesen sein).

• hi zusammen

wie yam660 richtig sagt, fahrerisch voll am limit. toll auch mit solchen schräglagen an nicht gepolsterten leitplankenstützen vorbeizurasen. viel spass wenn die kiste unten weg rutscht. pommes-frites ahoi. vollidiot, v.a. die überholmanöver. einzig positives: er fährt innerorts normal.

so wenig verkehr gibt's auch auf schweizer pässen. versuchs mal bei bedecktem himmel und unter der woche. keine sau unterwegs. (ausser ab und an die rennleitung, und dann sagst sicher hallo. weil erstens sicher zu schnell und ich sowieso zu laut) :grinning_squinting_face:

gruss
    speedtriple.ch

burning angel wings to dust

• Chan mine 2 Vorredner nume rächt geh, die Überholmanöver sind mal richtig fräch. und Fahrstil isch au so als ober mit sich abgschlosse hetti.

Zum luege isches trotzdem luschtig :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Ich han ehrlich gseit au nur de erscht Drittel gseh (mit dem Überholmanöver vo de drü Autos, isch au scho eher grenzwertig gsi)...

Nett zum luege isch es halt glich, au wenn mer bewusst isch dass de Typ en Schade het :face_with_rolling_eyes:

<div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

• wasi totau drnäbe finge isch wiener näbede velofahrer dürehüzt

s angere isch haub so wüud, är isch jo dr schwecher :face_with_rolling_eyes:

sone mit dr onboardcam gfüumete highsider gsuch no geil us :winking_face::]

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Dunkt mich das nume oder isch das Video gschnitte, also schnäller gmacht? Irgendeinisch taucht direkt nachere kurve en Velofahrer innere unübersichtliche Stell uuf, und de Fahrer reagiert verdammt übermenschlich schnell uf de, sprich er korrigiert schnäller als ich raffe das det überhaupt en velofahrer isch! Zuedem mag ich mich erinnere, dass das video schomal im Kilogixxerforum xii isch, und det isch's mer bi wiitem nöd so krass schnäll inecho!

Aber wie xeit, ich chan mich au tüüsche :winking_face:

Hah, han doch gwüsst ich chan mich na uf miis erinnerigsvermöge verlaa :smiling_face:
    Da isch de Link, und es xeht au scho rächt vill langsamer us :grinning_squinting_face:
    Video

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Hehe jo weich isch er allemahl, aber wens so lüüt nöd gäbt, hettäd mir jo kei so geili Videos! :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• aber zum glück escher jo nume es bitzeli chrank!

aso wenn be eus eine so verbi heitzt und nacher obe ufem pass ahatlet de wör derb zs becho vo allne woner so gfährlech überholt hed

aber zum luege würkli mega easy

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...