Passfahren

• do moss i de recht ge sc.... aaaber, i bi de meenig wenn mers gwohnt isch lang fahre mit gnueg pause got das scho. allerdings nüd mitenere r6 onderem födle :grinning_squinting_face: . efach ganz klar nüd die päss oms verrecke mösse, ode welle fahre. bisch no jung ond es get gnueg glägeheit zom das no nohole 400km langid siche fös erschti. abe das isch mini meinig....

Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

• Ja mer muss das efach usprobiere... aaber mini ersti Saison het scho lang agfange, jedefalls hani scho 2600 Kilometer gmacht. :grinning_squinting_face:

Ich duen etzt na luege, woni am beste pausene mach, zum mini Muskle usdehne. :pinch:

• es goht jo nid um die km wo total gmacht häsch, sondern um dia längi vo de tourene. isch scho en unterschied ob 300 oder ufs mol 600km fahrsch, es sind eifach warnige vo dene, wos gwohnt zum so langi tourene zfahre. und so schnelli pausene muasch doch nid iplane, dia machsch doch eifach spontan anem schöne plätzli (oder bim tanke :grinning_squinting_face: )

• vernünftigerwis rächnet mer binere gruppetour mit äme scnitt vo 50 km/h. exklusiv fuetterpause...

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• wohne bei dir in der nähe und statt gotthard würd ich eher soöppis empfehle / vorschlah :

niederhasli - nordring - brünig pass - sustenpass - sattel - über den damm nach hause.

https://maps.google.ch/maps?sa…&t=h&doflg=ptk&mra=ls&z=9

aber wend ezt scho schmerze hesch wege de sitzposition, den wird das nacher sicher nöd besser. aber da gits au lösige.

gotthard find ich witzig wenn mer sowieso is tessin gaht, aber nur für de pass go faher würdi nie so wiit ga.

• Jetzt finden den au wieder Tourene statt vo 4/5/600 oder meh Kilometer... zb. do isch eini gsi Sonntag 5.5., Bünderpässe
    sind au 2 L Fahrer dabi gsi. En Teil vo de Lüt het do sicher 600Km oder mehr an dem Tag gmacht :grinning_face_with_smiling_eyes: Tempo isch dafür no Flott gsi :grinning_squinting_face:
    Wenn nachere Std. scho Schmerze hesch wo di ablenken den muesch Dier überlegge ob a R6 z richtige isch zum witteri Streckene fahre..
    Z.B. Black Forrest mit "Insiders" do drinn oder vo anderne Fore isch denn meischtens relativ zügig ! Dh. sichrere Bescherung und Kurvenfahren Voraussetzung.
    Do muass ma sies könna den scho richtig ischätze, en Unfall isch schnell passiert. Das könnt Dier anderi do dinna bestätige...