Geht 600ccm ab 18 Jahren?

• Hallo leutz!

Ich will mir nächstes Jahr eine KTM 640 LC4 kaufen. Da ich aber nich so weiss was für eine Prüfung man da braucht wollte ich wissen ob das überhaupt möglich ist ?!

Wenn ja, was müsste ich für eine Prüfung machen?!

Hoffe das ist möglich sonst wäre mein Traum in tausend Stücke zerstört :face_with_tongue:

cYa

Kennst du das Gefühl wenn du am Limit bist und deine Maschine kann noch viel mehr? Naai, i ha eh 50er :face_with_tongue:

• Das sött ohni problem gah, muesch eifach luege dases e Plombierti isch.

Und zwar uf 25kW.

Du muesch dänn eifach d'A beschränkt Prüefig mache!

Lueg suscht doch eifach mal uf de Homepage vom Stva nah...

Hier Stva ZH Info Kategorien

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• yo gat.. d SMC hett original e drosslig uf 21kw..
    und bi allne andere gasaaschlagdrossel uf 25kw was au di besser löösig isch :winking_face:

• ach egal was für ne drossle dinne isch..... eifach nachem prüefe wieder userupfe.... mues ja nume im fhz-uuswiis stah......

• Jep din Traum wirsch chönä erläbä... :winking_face:

@ Semmelreiter :face_with_tongue: so ischäs.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Ich wott ja nöd de Moralprediger schpile, aber de mit de Drossle usenee würdi schnell wider vergässe!!!
    Erschtens isch das fahre ohni gültige Fahruswiis (fahrsch ja es Fahrzüüg wo du gar nöd därftisch) und zweitens Fahre ohni gültige Versicherigsschutz (Will d'Versicherig für das Fahrzüüg isch lediglich für 34PS gültig). Und grad wäge letschtem bisch sowas vo am Arsch falls du en Unfall verursachsch. Da du ja kei Versicherig häsch, muesch ALLES sälber Zahle und das chan schnäll mal Sautüür werde.
    Also laan die Drossle dine und find dich demit ab das 34 PS au für diich während 2 Jahr langed oder wart bis 25gi bisch!! Just my 2 cents!!

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Cha da am Darkforce nur zuestimme... wär mir persönlich en vil z'heisse... mer weiss ja wie schnell's bi eus eifach nur no unbezahlbar wird wänn'd als privatperson für söttig schäde muesch uufcho. Wänn dänn no en Personeschade de bii bisch, isch d'chance das s'läbelang zahle därfsch relativ gross.
    Au vo mir de Rat: Entweder mit drossle oder warte bis 25i

• Zitat

Original von :Dark_Force
    Ich wott ja nöd de Moralprediger schpile, aber de mit de Drossle usenee würdi schnell wider vergässe!!!
    Erschtens isch das fahre ohni gültige Fahruswiis (fahrsch ja es Fahrzüüg wo du gar nöd därftisch) und zweitens Fahre ohni gültige Versicherigsschutz (Will d'Versicherig für das Fahrzüüg isch lediglich für 34PS gültig). Und grad wäge letschtem bisch sowas vo am Arsch falls du en Unfall verursachsch. Da du ja kei Versicherig häsch, muesch ALLES sälber Zahle und das chan schnäll mal Sautüür werde.
    Also laan die Drossle dine und find dich demit ab das 34 PS au für diich während 2 Jahr langed oder wart bis 25gi bisch!! Just my 2 cents!!

dito.
    sowieso die 2johr (drosselt)regle het scho sinn, i mein stell dir mol en absolute afänger ufere 170ps r1 vor?!

falls aber noch einem johr chli meh zupf wötsch chöntsch jo de gasaschlag chli zrug setze.

oder falls en töff mit drosselblende hesch e grösseri bohrig mache :smiling_face:

• Jojo äs isch jo dir überloh, öb das risiko willsch uf dich neh oder nöd. Ich hans aifach gmacht gha damals, han gar nonig gwüsst was für konsquenzä hetti. :winking_face:

@ Nr11 Rider jetzt muäsch mir das aber erklärä. 2 Johr findsch sinvoll will mä als ahfänger suscht chönt uf ä 170 PS R1 sitzä?

Wiä isch den das mit 25gi???? Han 3 kollegä wo niä töffgfahrä sind und jetzt so dinger hend...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• also das wäge dr versicherig wär i mim fall keis problem...... aber äbe... mues jedä sälber wüsse und macht im prinzip o kei sinn drüber ds redä......

@nr11Rider: also obs sinn macht die reglig, weisi nid...... mi hets nach dr alte reglig sinnvoller tünkt, zersch 2 jahr 125er und när freii wahl...... aber egal. da chame o wieder jaaaaaaaahre lang drüber diskutiere.... also scheiss drauf, isch halt so ......

• Da heisst jitz: dssi wenni mer nächst johr diä maschine poste, muesi sie drossle uf 25kw und zwe johr demit fohre?! Noch dene zwe johr döfi den efoch olles fohre odr muesi do wiedr eh prüäfig moche odr wiä?

Weg dä versicherig würri holt scho luege, chunnt druf ah vowo mer gad chunnt (polizei kontrolle, grösseri unfallsrisiko) stadt odr dörfli..

cYa

Kennst du das Gefühl wenn du am Limit bist und deine Maschine kann noch viel mehr? Naai, i ha eh 50er :face_with_tongue:

• jepp korrekt.. und las d maschine drosslet... !

schön das di übrigens im forum agmäldet hesch..
    schrib doch no es hallo bi "user-vorstellungen" ine :winking_face::grinning_squinting_face:

• Me cha no so vernönftig fahre, weme 170Ps het, eschd verlockig z stark, das me ab ond zue mue de hahne öffnet :smiling_face:

Esch mer emu verzöut worde! säuber hani ersch bes 50Ps gha! (chlini bemerkig am rand : i be 14 und fahre töffli)

• Ich fahre jetzt au gad e trossleti maschine 650ger, muen aber d prüefig no mache. :wand:
    Nach dämm ich sie bestande han sinds no zwei jährli und dänn lönds mich uf allse los :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face:

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face: