bear-industries stellt sich vor

• grüezi mitenand

ich wett die glägeheit vo dem samschtig oobig nutze zum eu chli vo mim hobby verzelle.....

ha jo ursprünglich mol polymech glernt. etz bini grad chli als konstruktuer unterwegs, aber spöhndli mache mue eifach si. ha äh guets aagebot gha und dä platz isch grad meh oder weniger vorhande gsi.... schön maschineli kauft....

also leute, falls öpper mol irgend ä cools teili für sin hobel wet, ich chönt eu villeicht unter d'ärm griife.... bim fräse chani sogar mitere CAM software ufwarte..... heisst ihr chön teili als IGES format schicke und ich cha die denn abechafle....

d'homepage isch unterwegs... ich mach denn äs update wenn sie fertig isch.....

in der kürze eifach mol so dä input:

maho mh700 max 700mm verfahrwerg
    reiden t200cnc: jo äh.... wa söli do däzue säge.....

susch no en huufe glatti maschineli ( rundschliife, schweisse, glasperlstrahle, mörder bügelsäge bis ca. 400mmØ... ) alls was s'herz begehrt....

sind eu bewusst, ich schaff nöd gratis, aber ich mach en faire priis und wenners in fräserei bringed wirds sicher tüürer wie bi mir....

wür mi freue wenn ich für öpper dörfti öppis herstelle....

schöns weekend wünsch ich eu allne !!!

byebye

julian

[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/SDC11346-lghv(Original).jpg
    [Blockierte Grafik: http://p1.bikepics.com/2012%5C06%5C10%5Cbikepics-2413317-800.jpg]

• do chumi sehr gern mol zrugg druff. will a minerä r6 chani mini go pro nöd an tank montiere mit em sugnapf das sie nöd ihn wäg chunt. und han kei lust druff än chläber ad maschiene z mache, will dä tank nöd verschande. aber cool das du so spontan ahbütisch

• :welcome: au a dich :smiling_face:

bi zwor en seltene gascht do, aber au scho äs wiili do :smiling_face:

• jaaaa wie hetteder das denn gern ???

chömed mir konstruiered öppis....

mä chönt jo eini oder zwei vo dä tankdeckelschruube als befestigungspunkt verwende !

ma mol öpper es bild vo dem ort wo d'kamera ane sött, bitte !!

grüessli & schöne sunntig

• hmm tankdeckel isch dooof will wend autobahn farsch und ihn windschatte gosch muä er extrem wiet vorne sie. wenn den eher forne bim tank d schrube wegne und den ä soliedi platte neh wo nöd vibriert, wommer d befestigung vo dä gop pro vorneh chan

• chasch mol äs bild mache vo dere stell ???

• hmmm--- sieht echt noch interessant aus....

also wenn ich mir sowas machen würde... würde dann sonst noch jemand einen nehmen ?

ich finde zwar die befestigung am gabelholm auch sehr geil weil, näher an der strasse = mehr speed feeling... und vor allem wenn man die gabel arbeiten sieht, das finde ich immer ganz heiss !!!