• Gang go probesitze und probefahre. Und irgendwenn hocksch uf eine druff und seisch das isches! :thumbup:

chani bestätige, han mir au es paar tööffs ahgluegt, supersportler, Enduro Sumo, nomeh supersportler, und denne bin zuefällig uf d'planet gstosse, han eigech welle en enduro go ahluege und hase denne imene egge vor werkstatt gseh :love: uf e erscht blick, han ersch im nochinein usegfunde dases en 125er isch hett mi aber denne nüm interresiert :grinning_squinting_face: het nemli au sini vorteil

Ahjo optik isch öbbis wo nid darfsch ungerschetze, en töff chan no so guet sii im fahrverhalte, wenner dir optisch nid passt wirsch nie freud ha mitem.

• Salü BurnerB,
    Grüezi us Züri...
    Zu de Frage chan ich nöd de Hufe biträge usserd zu Kawa & Speedy, wobi alles immer e Gschmacksach isch...(styling).
    Für mich:
    1. Speedy. Isch ebä en Triumph! (Neue Topf gfallt mer au nöd). Dä Motor isch und bliibt erschti Sahne, dä 'Bumms' wo'd vermissisch wird vom usglichne Drähmomentverlauf cho... S'git Speedys mit gegä 100'000 km wo immer no örgelet... Und die Drüzylinder sind en optimali Kombination zwüsched dä ruppigere Zweizapfemodell und dä laufrueh voneme 4 Zyl. Und dä Sound... hmmm... Triumph werded immer populärer, s'het aber würkli nonig jede eini umestah, wobi dir das egal sii sött.

2. Kawa: und wenn, dänn 1000er. Kubik isch durch nüt z'ersetze, usserd durch no meh Kubik ;-). Dini Kritikpünkt verstah ich alli. Isch aber doch es netts Bike. Han au mal e blutti KAWA gha (ZRX 1200R) en richtige Klassiker. Kawas hend dazumal no nach Töff tönt im Gegesatz zu nere Honda, wo meh wie e Nähmaschine soundet... (Ha lang Honda gfahre, a de Töff an sich laat sich nüt bemängle...).

Das sind jetzt alles subjektivi Argument, ich weiss. Töff isch und bliibt emotionell, d'Ratio hetts schwär...

Bi dä Underwösch würd ich uf Agent Provocateur tendiere... Natürlich nöd für mich sälber... :winking_face:

Vill Spass mit dinere Wahl, wo denn träffe wirsch...!

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• Heute wurde die Entscheidung getroffen...Probegefahren und wie prognostiziert auf Anhieb verliebt!

Die Virus wird's.....! :love::love::love:

• hallo und :love: willkommen

Schön das du dein Schmuckstück gefunden hast ...da kann man nur sagen gratuliere und hoffe bis bald mal auf dem Asphalt .. :thumbsup:

Ach ja ich wäre aus dem AG und ziemlich spontan veranlagt wenn's dich mal auf die Piste lockt ... :smiling_face:

Gruss aus dem Ag ( Köllike ) von Iris

• Salü BurnerB,
    Grüezi us Züri...
    Zu de Frage chan ich nöd de Hufe biträge usserd zu Kawa & Speedy, wobi alles immer e Gschmacksach isch...(styling).
    Für mich:
    1. Speedy. Isch ebä en Triumph! (Neue Topf gfallt mer au nöd). Dä Motor isch und bliibt erschti Sahne, dä 'Bumms' wo'd vermissisch wird vom usglichne Drähmomentverlauf cho... S'git Speedys mit gegä 100'000 km wo immer no örgelet... Und die Drüzylinder sind en optimali Kombination zwüsched dä ruppigere Zweizapfemodell und dä laufrueh voneme 4 Zyl. Und dä Sound... hmmm... Triumph werded immer populärer, s'het aber würkli nonig jede eini umestah, wobi dir das egal sii sött.

2. Kawa: und wenn, dänn 1000er. Kubik isch durch nüt z'ersetze, usserd durch no meh Kubik ;-). Dini Kritikpünkt verstah ich alli. Isch aber doch es netts Bike. Han au mal e blutti KAWA gha (ZRX 1200R) en richtige Klassiker. Kawas hend dazumal no nach Töff tönt im Gegesatz zu nere Honda, wo meh wie e Nähmaschine soundet... (Ha lang Honda gfahre, a de Töff an sich laat sich nüt bemängle...).

Das sind jetzt alles subjektivi Argument, ich weiss. Töff isch und bliibt emotionell, d'Ratio hetts schwär...

Bi dä Underwösch würd ich uf Agent Provocateur tendiere... Natürlich nöd für mich sälber... :winking_face:

Vill Spass mit dinere Wahl, wo denn träffe wirsch...!

Uhaaa Gregor ich chönt stundelang läse was du schriebsch ...... :love:

• Auch von mir ein herzliches :welcome: :welcome: und viel Spass mit deiner Virus, wenn du sie dann hast :winking_face:
    Hoffe, dass du sehr charakterstark bist und ein feinfühliges Gashändchen hast, denn für eine Naked ist sie hoffnungslos über-powered, dafür hebst du dich deutlich von der Masse ab :grinning_squinting_face:
    Meine Wahl wäre die Speedy gewesen... der 3 Zylinder-Sound ist einfach himmlisch.... aber zum Glück sind die Geschmäcker so verschieden :thumbup:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Auch von mir ein herzliches :welcome: :welcome: und viel Spass mit deiner Virus, wenn du sie dann hast :winking_face:
    Hoffe, dass du sehr charakterstark bist und ein feinfühliges Gashändchen hast, denn für eine Naked ist sie hoffnungslos über-powered, dafür hebst du dich deutlich von der Masse ab :grinning_squinting_face:
    Meine Wahl wäre die Speedy gewesen... der 3 Zylinder-Sound ist einfach himmlisch.... aber zum Glück sind die Geschmäcker so verschieden :thumbup:

Danke, EffJottEric. Ich kann mein Geschoss heute abholen. Wobei das Wetter nicht gerade mitspielt! :cursing: Bezüglich feinfühliger Gashand kann ich dir versichern, dass diese vorhanden ist und sollte ich mal übermütig werden, kann ich immer noch das schwächere Mapping wählen, damit ich noch mit meinem Ausweis nach Hause komme! :grinning_squinting_face:

• Haha sorry, hab ich ganz vergessen..... die neuen Hight-Tech-Geräte haben ja ein Mapping :grinning_squinting_face:
    Okay, wünsche auf jeden Fall viel Spass damit, denn schön ist sie wirklich :thumbsup:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• :welcome::welcome::welcome:

Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.