• Wie es sich gehört, Hallo zusammen! :thumbup:

Kurz zu mir:
    28
    Zur Zeit im Kt. BE, bald im AG
    Sport und Motorrad

Zur Zeit leider nicht im Besitz eines Motorrades. Darum nehme ich gerne eure Tipps entgegen. Ich interessiere mich für eine Kawa Z1000 oder Z800, Yamaha FZ1 oder für die im Dezember kommende KTM 1290 Super Duke. Meine früheren Bikes waren KTM 660 SMC und Yamaha R1. Nun gelüstet es mir nach einem Naked Bike. What do you think?

Gruss
    BurnerB

:toeff1::toeff16::toeff1:

• :welcome::welcome: do inne und viu spass

säge nur eis :grinning_squinting_face: CAGIVA Xtra oder V- Raptor 1000 :grinning_squinting_face:

• Hallo und :welcome:

Viel Spass bi eus und schlussendlich denn au uf de Strass :grinning_squinting_face:
    Hoffe du findsch no es Möp wo der passt :winking_face:

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• :welcome: im Forum und vell Spass da inne und vell glöck be dinere suechi nachem passende Töff :thumbup:

:rock: Motorradfahren ist das Schönste was man angezogen machen kann :rock:

• Hoi und Willkomma!

Wieso bisch fu dr Supermoto (660 SMC) wegkoh? Auf Dauer doch zu unbequem?! :grinning_squinting_face:

• :welcome:

Kawas sind zahmi Massetöff.. Blieb KTM treu :winking_face:

Wenn jetzt scho en Töff wotsch chaufe en 990er SM-R oder en gueti 990er Superduke Occassion, und wenns ned so pressiert wart würklich na es Jahr uf d 1290er SD, die wird scho cool, au wenn die aktuelle Fotis nümme so guet usgsehnd wie dä Prototyp im Video. S Serie Liecht wo zB vorrussichtlich anechunnt isch potthässlich, aber das sind Sache wo mer chan ändere :smiling_face:

• Besten Dank, Without_speed...

....aber bei mir gibt's sicher kein Motorrad aus Italien! :face_with_tongue:

D'raptore sind au nur halbi Italiener, de motor chunnt vo Suzuki :grinning_squinting_face:

• :welcome:

I wirf no Triumph Street bzw. Speed triple id rundi

Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

• :welcome: do bi üs und viel spass :thumbsup: also vo dä z800 würi abrote, dia isch zschwehr und nid würkli a wiiterentwicklig zur Z750, nur vom styling her und a kli ufbohrt, meh aber nid würkli :winking_face: