do im Forum und egal wad chaufsch, los nöd uf de W_S bi gschmacksfroge
Hy all
-
-
sali du
ich wirf mal no Suzuki Virus oder HONDA CB1000 RA id rundi. ¨
Suzuki Virus ist natürlich auch sehr interessant, danke für den Tipp!
-
& viu Spass hie!
Ps. was zieti usem schöni bern i dä haubbazig kanton use?
Hey, deadline....dies geschieht aus beruflichen Gründen meiner Lebenspartnerin und steuertechnisch ist das natürlich auch äusserst interessant.
-
da ich nöd so uf nakti stahne chani dir kein tipp gäh - trotzdem viel erfolg bi de suechi und spass da im forum
-
I wirf no Triumph Street bzw. Speed triple id rundi
Danke, aber nein. Bin ich letzten Woche für einen halben Tag gefahren und sagt mir nicht zu. Vom optischen will ich gar nicht erst sprechen...
-
Moin und bi üs im Forum.
Greez
Päscu -
Sali und
-
Hallo zusammen
Erstmal nochmals besten Dank für euren herzlichen Empfang!
Ich würde gerne noch ein paar Meinungen einholen zu meiner geplanten Anschaffung, welche immer noch nicht genau definiert ist.
(Bitte beachtet, dass ich 193cm gross bin)
Ich bin folgende Motorräder probegefahren:
Kawasaki Z1000 (aktuelles Modell)
+ Sitzposition
+ Sound
+ Kurvenlage / relativ flink
+ Gewicht
+ Motor
+ Optik- Jede zweite Naked ist eine Kawa
- Viel PlastikTriumph Speed Trible (aktuelles Modell)
+ Sitzposition
+ Kurvenlage
+ Drehmoment (6 Gang durch die Stadt, kein Problem)- Optik (Auspuff und Maske!!!)
- Drehmoment (man wartet stets darauf, dass es endlich richtig losgeht )
- Triumph stellt auch BH's herYamaha FZ1 N (2012 Modell)
+ Optik passt
+ Sound (hatte Akrapovic dran)
+ Power in höheren Drehzahlen- Sitzposition (Knie am Tank, Gefühl vom Wegrutschen weil rutschig und sehr weit vorne)
- Gasannahme (wenn man ,ausnahmsweise :D, in einer Kurve das Gas wegnimmt und bei der Ausfahrt wieder rausbeschleunigen will, kommt das Gas extrem ruppig)Zur Zeit tendiere ich zur Kawasaki. Wobei ich unbedingt noch die Suzuki Virus probefahren will. Wie steht's mit eurer Meinung zu den bereits getesteten Motorrädern? Und kann mir jemand einen Tipp geben, wo ich betreffend der Virus im Raum Bern / Solothurn / Aargau am besten hingehe?
Beste Grüsse
BurnerB -
Zitat
- Triumph stellt auch BH's herGsehn nid so ganz wiso das en negative Punkt isch.....
-
Gsehn nid so ganz wiso das en negative Punkt isch.....
Wenner pech hett bechunnter denne statt en Töff en BH -
Wenner pech hett bechunnter denne statt en Töff en BHalso ich gsehn da s problem au nöd wenigstens hät er dänn en schöne BH! wennen nöd wilsch nimm ich ihn scho... meh chan nie gnueg ha
-
Soooo.....die Damen, ich möchte mich nicht schon in den ersten Tagen hier unbeliebt machen, aber gibt's auch noch Antworten auf meine Fragen!?
-
Was wotsch ghöre? Schlussendlich sind sicher all vo dene Maschine gueti Töff.. Und was dir persönlich zue seit muesch du selber wüsse!
Wenn ich vo dene 3 müsst wähle würdi d Speedy näh. Aber das muss jede für sich selber entscheide
Wonen Virus chasch go Probefahre wüssti jetzt au ned grad. Aber ich denke paar Minute google und denn söttsch das scho usefinde
-
Hallo Bandit
Ich würde gerne auf Erfahrungswerte zurückgreifen können,wie z.B. Laufleistung, erkannte Schwachstellen oder Verschleiss.
Betreffend Virus gibt es vielleicht einen Insider-Tipp o.ä.
Wieso würdest du dich für die Speedy entscheiden?
Gruss
BurnerB -
En reine Gefühlsentscheid
Säge mer so, d Speedy wär dä erscht woni würd go probefahre vo dene 3..
Wenn mer d Testbericht liest söll sie recht ähnlich wie d SD zum fahre sie, au churze Radstand, sehr agil, super Fahrwerk und en gliichmässigi Drehmomentkurve mit max. 111 Nm. Das tönt für mich scho attraktiv.. Däzue chunnt das mir Underseat Uspüff gfalled und d Speedy au viel seltener gsehsch als die ganze Japaner.D Kawa find i vom Design her na nett, aber ebe, isch halt ungefähr dä Massetöff schlechthin.. Wie du selber seisch, jedes zweite Naked Bike isch en Kawa. Schlechts sinds aber sicher ned, git da im Forum es paar wo Z's fahred, wobi viel meh 750er als 1000er..
d FZ gfallt mir persönlich eifach ned würklich und drum würdi die nedmal aluege
Aber uf was ich use wott, wenn du da im Forum oder überhaupt au uf dä Strass mit dä Lüüt redisch werded die meischte säge min Töff isches! D Z1000 Fahrer werded säge mir sind super z friede und er isch dä bescht, ich säge mini Superduke isch dä absoluti Hammertöff und en dritte wird säge er fändi sin Töff toll.
Ich finde en Töff uswähle isch au en Gfühlsentscheid (zumindescht unter dene Modell womer weiss das d Qualität in Ordnig isch).
Ich han paarmal öppis über d Superduke gläse, bin denn mal perzufall uf einere churz gsässe, 3 Täg spöter go probefahre und nach nedmal zwei Wuche isch sie bi mir i dä Garage gstande. Däbi hani eigentlich nedmal welle en neue Töff chaufe. Es isch liebi uf dä erschti Blick gsie Da läb ich au gern dämit das sie meh trinkt als mis Auto. Dä Fahrspass überwiegt dä Ärger über die nur 150km Reichweite.
Drum verstah ich ned so ganz was vo eus wotsch ghöre.. Schlussendlich muss dir dä Töff passe! Gang go probesitze und probefahre. Und irgendwenn hocksch uf eine druff und seisch das isches! :thumbup:
Das isch na en interessante Verglich zwüsched Superduke und Speedtriple.. http://www.motorradonline.de/vergleichstest…ergleich/351677
Scho ned ganz s gliche, aber ich denke wenn d SD überhaupt mit öppisem Vergliche chasch scho am ehnschte mit enere Speedy -