04er 600er gixxer mit Rännuspuff

  • boah


    aso de sound esch würkli abartig. vorallem wos 2mal abeschaltet und en nacher dure ziehnd, det dönts gad abartig geil


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hallo Zusammen!


    Also ich finde den neuen Sugi Auspuff auch ziemlich zum :kotz:


    Wenn schon MotoGP Style dann richtig: Soooo


    Auch bei Ducati und Honda haben Sie es geschafft, den Auspuff mit der Verkleidung bündig zu verlegen (Aeordynamik).


    Von der Lautstärke her jenseits von gut und böse...


    Vom Sound her hat die Sugi leider 2 Zylinder zu viel :winking_face:


    Gruss René

    Gute Fahrt und Obacht

  • Aja, isch übrigens kei 05er Kilo sondern e 04er 600er :winking_face: Wäg de Hecklüchte isches e 04er und wäge de Lackierig e 600er!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Aja, isch übrigens kei 05er Kilo sondern e 04er 600er :winking_face: Wäg de Hecklüchte isches e 04er und wäge de Lackierig e 600er!


    WOOOOPS, messi, grad mal editiert. Mer sött halt nöd immer de scheiss naaplappere wos ide andere Fore schriibed *g* :face_with_rolling_eyes: :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Heitr das ou gläse, im Motorsport aktuel sichs gloubs dine gsi.
    Die nöii Yamaha het widr Dämpfer, sig scho chli jenseits von Gut und Böse. Und mit Dämpfer ghör är d Gägner ou besser, bim aabrämse odr wennsinem nochefahri het dr Doktr gmeint

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Ne han ich nonig ghört aber demfall.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von $nail
    Heitr das ou gläse, im Motorsport aktuel sichs gloubs dine gsi.
    Die nöii Yamaha het widr Dämpfer, sig scho chli jenseits von Gut und Böse. Und mit Dämpfer ghör är d Gägner ou besser, bim aabrämse odr wennsinem nochefahri het dr Doktr gmeint


    Aber im MotoGP isches ja so xii, das mer d'Dämpfer wegla hät will bime 4Takter am beschte kei Abgasgegedruck herrsche sött, und das bringt mer am beschte ohni ESD ane, also sofill ich weiss reini leischtigsfrag! Als positive Näbedeffekt isch au na s'Gwicht en punkt xii.
    Aber mer chans au so xeh, das d'Leischtig mee als gnueg isch und mer de ESD wider anemacht zum ebä de Gegner besser z'ghöre, scheiss uf di paar PS! Findi eigentlich guet, zumal sich die spitzfindigi suechi nach Leischtig au uf d'Seriemaschinene nidergschlage hät! Und die meischte Alltags- und Nichtprofifahrer chönd die Leischtig nunmal NÖD umsetze! Also chammer hoffe das au im Seriebau de Leischtigsaspekt wider chli in Hintergrund ruckt und d'Fahrbarkeit na mee a bedütig gwünnt, z.B. durch verbau vo spiel-lose Lager usw.!

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Zitat MSa
    Beim Sepang-Test vom 23. bis 25. Januar verwendete Rossi wie alle anderen Yamaha/Piloten wieder das lange Auspuffendrohr mit einem kleinen Schalld'mpfer. Das offene Megaphone, das 2004 mehrmals gesehen wurde, ist wieder verschwunden. "Bei Yamaha wollen sie keinen unnötigen Lärm verursachen", sagte Rossi. "Ausserdem hat der offene Auspuff keine zusätzliche Leistung gebracht. Mein Motorrad hört sich jetzt wie eine Strassenmaschine an. Der Vorteil Ich kann die anderen Motorröder hören, wenn sie von hinten kommen, besonders in den Bremszonen. [...] Für den Fahrer ist es auch besser, denn beim Megaphon leidest du sogar mit Ohrenstöpseln. Trotzdem fürchte ich, dass ich in fünf Jahren einen Gehörschaden habe.




    Zitat


    Original von :Dark_Force
    Findi eigentlich guet, zumal sich die spitzfindigi suechi nach Leischtig au uf d'Seriemaschinene nidergschlage hät! Und die meischte Alltags- und Nichtprofifahrer chönd die Leischtig nunmal NÖD umsetze! Also chammer hoffe das au im Seriebau de Leischtigsaspekt wider chli in Hintergrund ruckt und d'Fahrbarkeit na mee a bedütig gwünnt


    Scho, isch afangs fasch chli übertribe, me sich widr a däm Punk aacho wome vor paar Johr mit dr Hayabusa schomou isch gsi..


    Damti das Wettrüschte vode Töffkonzärne ändet wär ig fürne Gschwindigkeits limite bi Töffe vo 65.7 km/h!!
    Sowienes Überhouverbott für aui Zwöireder!
    Somit chöntemer d Unfallquote vode Motorreder witer sänke *ich bin sone blödi tussi vode bfu*

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • :rofl:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • mer chöntet suscht wider dä vorschlag ufnä vo de "Vision Zero" damit würded dän all töff mit lächerliche 80km/h Vmax durd wältgschicht gondlä...:D


    zum glück isch dä scheiss abglehnt worde!!

  • Zitat

    Original von Linkin_P
    mer chöntet suscht wider dä vorschlag ufnä vo de "Vision Zero" damit würded dän all töff mit lächerliche 80km/h Vmax durd wältgschicht gondlä...:D


    zum glück isch dä scheiss abglehnt worde!!


    i wär döt au go demonstriere wenn i en töff gha het :smiling_face:


    was denkt sich üsi regierig eifach mengmol für en scheiss us?