schöns blau :thumbup:
Autos von Töff fahrer
-
-
schöns blau :thumbup:
Yepp, nennt sich "Estoril 2". Esch wörklech e Hammer Farb.
Gueti Wahl zdriver, de 2-Liter Diesel esch au scho mehrfach uszeichnet worde ond met xDrive besch sganze Jahre sorgefrei onterwägs. Vell Spass!
-
Volvo V70 2.5l Turbo, Benzin Min "Buebätraum"
-
Also wenn mir bi Buebetraum-Volvos sind...
http://www.youtube.com/watch?v=o3tqhv26ScA -
Da mein Motorrad schnell genug ist, was langsameres: 2009 VW Multivan.
yes! habe mir letztes jahr auch einen T5 Beach angelacht! einfach friedlich, die 84 PS wenn das wetter stimmt und die smrrrrr nicht mit will, dann 1984 vw-cabrio - kurz vor dem zerfall aber mit Chrom-felgen
-
Yepp, nennt sich "Estoril 2". Esch wörklech e Hammer Farb.
Gueti Wahl zdriver, de 2-Liter Diesel esch au scho mehrfach uszeichnet worde ond met xDrive besch sganze Jahre sorgefrei onterwägs. Vell Spass!
Ja das "Ding" chlebed regelrecht uf de Strass dank em M Sportfahrwerk, und mit 184 Diesel PS isch schön Pfupf derhinder mit nem verbruch vo knappe 5liter, de Klause duruf 6,1 aber mit es par Töff-Fahrer ärgere
-
Unter de Wuche fahri en Peugeot 106 .
Und am Wuchenend en Subaru Impreza WRX STI .
-
wenn alles noch plan lauft fahri ab i chli me als zwei wuche zwüschedure en Citroen C3 mitmne komische defekt im uspuff, tönt cool wenner warm isch obwohl alles original
-
und das ist mein Auto VW Passat 2,3 VR5 Jahrgang 98
Und versuche kleine Sachen selber zu reparieren -
coole chleber uf de heckschiebe! vo wo häsch de??
-
vw golf, 1.4 tsi mit dsg. heisst auch golf(ball), weil er so aussieht, mit dem hagelschaden... seit letztem sommer...
haha würklich?
Mir säged oisem Citroen C1 au so - usem gliche Grund!
-
weiss nicht mehr genau,habe ich geschenkt bekommen.Aber es war eine online Bestellung im Dütsche.Gang süsch mau go google unter Motorrad Aufkleber unter Bilder fingsch es bestimmt,mi cha au no dfarb wähle,was die ganzi sach intressant macht und isch ganz eifach gsii zum kläbe und hebt sit bald 2 johr :thumbup:
-
weiss nicht mehr genau,habe ich geschenkt bekommen.Aber es war eine online Bestellung im Dütsche.Gang süsch mau go google unter Motorrad Aufkleber unter Bilder fingsch es bestimmt,mi cha au no dfarb wähle,was die ganzi sach intressant macht und isch ganz eifach gsii zum kläbe und hebt sit bald 2 johr :thumbup:
ich muess na abwarte wases bi mir füres Auto git nächst monet - dänn giz bi mir warschindlich au so eine - gseht guet us!
-
Ich han keis Auto ;( ;( ;(
Fahre aber das vo mine Eltere: Peugeot 406, '00 JG
-
Guet Pöscho wöri jetzt au nid grad umbedingt als Auto bezeichne...