Guet Pöscho wöri jetzt au nid grad umbedingt als Auto bezeichne...
Guet Pöscho wöri jetzt au nid grad umbedingt als Auto bezeichne...
Ich glaube hier wurden viele von den Dingern vorgestellt die man nicht als Auto bezeichnen kann.
Aber ja, zum Gück sind wir ja in einem Töff-forum und über Geschmack lässt sich ja streiten, dann kommt natürlich immer noch der Zweck des Autos dazu, nur um von A nach B zukommen oder was auch immer.
Gruss sachs81
Ciao zämme
Ech han en Peugeot 3008 Sport Pack...
I weiss esch es kei rennmaschine, deswegen hanni io mini Kawa.
Allerdings macht Er, den Franzosen aller ehre,,, denn er esch Geräumig, bequem, Praktisch, Stylisch (ansichtsache) und hat viele kleine Features die du bei einem Deutschen alles zusätzlich bezahlen musst.
Ich bin voll zufrieden mit ihm...
LG
geb au mol min senf dezue
ha en Mini Cooper S 02er mit 2-3 änderige
spiele aber scho länger mit em gedanke ne zverchaufe (=
aber ergendwie macht er doch emmer weder spass vorallem s'komprässerli
meine "neue" mk3.....
die alte musste rosthalber weichen.... die neue hat zwar viel kilometer, aber ich hab die alte ausgeschlachtet und sämtliche teile am lager
viel mache ich aber nicht an der neuen.... soll schön original bleiben... im moment hats noch ein paar, werden aber weniger und die meisten sind verbastelt...
mis Auto :love: :love:
vo dem Träumts mer scho ehwig, geils Auto !
Und ich fahre en 10 jährige Misthu Pajero 2.5 Liter zum au mol de vierbeinig PS wo Rüebli und Hafer frest zieh
S Chätzli hets imfall nöd ernst gmeint Usserdem isch de Mustang doch langwilig. Es gaht nüt über alti Muscle Cars (Pontiac GTO! D Mueter vo allne Muscle Cars!) und wenns denn unbedingt en neue/aktuelle mues si, denn de Dodge Challenger. De gseht ämel nöd us wie en Japaner sondern isch no schön Bullig :sleeping:
S Chätzli hets imfall nöd ernst gmeint Usserdem isch de Mustang doch langwilig. Es gaht nüt über alti Muscle Cars (Pontiac GTO! D Mueter vo allne Muscle Cars!) und wenns denn unbedingt en neue/aktuelle mues si, denn de Dodge Challenger. De gseht ämel nöd us wie en Japaner sondern isch no schön Bullig :sleeping:
redetmer i 10 jahr nomal drüber, dänn meinis dänn ernscht dodge challenger wäri also au na debi...
Ich mögts der scho gönne, aber ich mag de Mustang nöd. 1. Fahrt jede wo s Gfühl het Amifan zsi so eine, 2. gseht er eifach stinklangwilig us, fast scho wie en Japaner. No schlimmer isch nume die letzti Reihe Pontiac GTOs (bis 2008, RIP Pontiac ;( ), und de Chally isch de einzig aktuelli Musclecar wo wenigstens no kantig, eckig, bullig und gross isch.
Tja schad, esch glich es chöns Auto Kitty. Mer gafllts au.
Be mir häts halt nome för en Japaner glanged, aber vellecht i witere 10 Johr en Doge Ram :love:
Es get eh nur ein wahre Muscle Car: 69er Dodge Charger! (Ond eg meine jetzt ned de grusig verbastleti us Fast & the Furious).
Gross, breit, bös ond luuut:
[Blockierte Grafik: http://www.xkgfs.com/images/1968-1969-dodge-charger-sale.jpg]
Es get eh nur ein wahre Muscle Car: 69er Dodge Charger! (Ond eg meine jetzt ned de grusig verbastleti us Fast & the Furious).
Gross, breit, bös ond luuut:
[Blockierte Grafik: http://www.xkgfs.com/images/1968-1969-dodge-charger-sale.jpg]
isch das dine
Nope, leider ned!!!
Esch wie be de Kitty nume en schon lang ghegte Wunschtraum. Mit em Unterschied, dass sich de wohl bi mer nid wird erfülle... Aber eg wott ned chlage
lang ghegte Wunschtraum.
Aber guete Gschmack
Wenn scho ä Muscle-Car denn nur ä alte 68er Charger
Alles andere ist Kinderkacke
[Blockierte Grafik: http://static.cargurus.com/images/site/2007/12/11/03/38/1969_dodge_charger-pic-43937.jpeg]