Fragen von Anfänger! :)

  • Hallo zusammen


    Ich möchte mir in naher Zukunft ein Mottorrad kaufen, mit grosser Wahrscheinlichkeit eine Kawasaki Z750 mit ABS (gut erhaltene Occassion mit ca. 10 000 KM), da mir diese einfach gefällt! :smiling_face:


    Kommen wir zu den Fragen:


    Ich habe zwar die Auto- und die 125er Prüfung, jedoch habe ich noch keinerlei Erfahrung mit geschalteten Motorräder gemacht. Nun stellt sich die Frage, wie man das am besten anstellt, dass man mit seinem gewünschten Motorrad auch ein aussagekräftige Probefahrt machen kann. Soll man ein 125-Geschalteter Mieten, um zu üben? Wenn ja, wo am besten mieten?


    Dann habe ich noch weiter für die Versicherung geschaut und eine Vollkaskoversicher würde auf ca. 1 000.- oder mehr kommen. Ist das normal? Ich hatte bis Heute noch kein Auto oder Motorrad auf meinem Namen Laufen. Vergleich habe ich bei Comparis gemacht...


    Da ich 19 Jahre bin, muss ich wohl oder übel die Maschine auf 25 KW drosseln. Wie machen sich diese Drosseln bemerkbar? Ich hab gelesen, dass teilweise der Gasgriff soweit beschränkt wird, dass der Fahrspass weg ist... Das möchte ich möglichst umgehen! :smiling_face:


    Ich danke Euch für eure Hilfe


    Mit freundlichen Grüssen

  • vilicht isch es nödemal so schlecht am aafang drosslet z'fahre... nur so miini meinig...

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • also bir Z750 isch d'drossle nid so schlimm das ken Spass meh hesch, chunsch efach bi de Dreizahle nid uf höchschtleischtig, aber da darfsch ir schwiiz eh nid :face_with_tongue:
    Nei mit de Z 750 machsch sicher ken fähler.

  • Hallo zersch mau und viu Spass hie bi üs und ufdr Strass!


    D Z750 isch sicher eh gueti wau.. Dürs Drossle chunsch haut nid uf die Dräizale wo süsch bzw. es geit eifach viu lengr. Mini z.b. wird ca bis 8'000 U relativ guet dräiä und när isch praktisch tote hose.. (rot berich wäri bi 16k)
    Wird chli hert für üs abr oh die zit geit vrbii..


    LG Dead

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • Also als Z750 Fahrer meldi mich mal z Wort.


    De Töff isch us miner sicht super zum fahre lerne und spöter zum richtig fahre.
    Mit 25 Kw hesch am afang gnueg leischtig, ich bi jetzt i miner 2. Saison vermisse die fehlende PS zu 99% Nie, wils eh ned usreize dörfsch i de CH, Päss sind ja i de Regel mit 80 usgschilderet das machsch au locker, sötsch denn eifach ned ufner kline Gerade probiere es Auto überholle das 90 Fahrt, brucht halt biz meh platz.
    Zum de Parcour absolviere isches TOP, ha gar kei Müäh kah.


    Isch au min 1. Töff und au komplett ohni vorkentniss drufgstiege und agfange im Quartier ume z fahre...


    Bei Fragen, einfach Fragen :grinning_squinting_face:

  • ich fahre au drosslet und finds guet, han au 0 erfahrig 'kah' und finds guet wemmer bizeli 'begrenzt' isch.


    bezüglich fahrspass isch bi minere evo nöd verlohre gange. weiss halt nöd wies bi de kawas isch.

    Bei der Polizei gefürchtet,
    Von Weibern verehrt,
    Beim Saufen die Besten,
    Unser Körper begehrt,
    Technisch gebildet,
    Unser Fahrkönnen sehr geil,
    Wir müssen wohl Ducati Fahrer sein!

  • Ich habe Jahrelang mein A herausgezögert. Ich war einfach immer zu Faul und hatte eh keine Zeit :grinning_squinting_face: Da sich aber neben B, C, D1, BE, CE D1E auch ein A ohne 1 schön hinzugesellt, wurde es dieses Jahr endlich Zeit. Und ich musste mir nichtmal eine Maschine kaufen. Die DT125 von einem Kollegen, die ich schon Jahrelang gefahren bin, hat sich als 17kW Maschine entpuppt :pinch: Naja, ohne Kontrolle mal noch Glück gehabt. :whistling:
    Aber es war ein Grund mehr, endlich das A zu machen (oder - damit zu beginnen). Ich habe einen riesen Vorteil, dass ich die Maschine bereits kenne und damit auch an die "grosse" Prüfung kann. 17kW und 125ccm ist zwar massiv weniger als 750 mit 25kW, aber ans Tempolimit schaffe ich es auch Bergauf und mit Gegenwind. Und denke, dass das für den Start gar nicht so schlecht ist. Man holt sich auch weniger Bussen damit :face_with_tongue:
    Ich habe mir auch geschworen, dieses Jahr sicher keine Maschine zu kaufen. Obwohl es mich schon kitzelt, eine XT660X zu bestellen... :upside_down_face: aber dann kommt wieder die Vernunft und sagt: "Du brauchst mindestens 60'000.- für einen 1969er Pontiac GTO. Kauf zuerst den" :thumbup:


    Falls du in der Gegend Züri Oberland wohnst, kann ich dir einen super Fahrlehrer empfehlen.


    Viel Spass auf zwei Rädern!

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Merci för üchi schnelle Antworte!
    :thumbsup:

    Zitat

    vilicht isch es nödemal so schlecht am aafang drosslet z'fahre... nur so miini meinig...

    Das bezwiflech ned! Ech möcht au ned Drossle usenäh, ech möcht nor, dass die mer ned einfach de ganz Fahrspass nemmt. :winking_face:



    Wie gseds Versicherisch technisch us? Wievel Biträg zahlid iehr so pro Johr? Wievel hender mösse be euchem erste Töff zahle?


    mfg

  • ich zahle jetze knapp 550.- mit teilkasko han aber im Mai Fahrsicherheits training nächer zahli no 450.- :thumbsup:


    mine isch aber au steialt :grinning_squinting_face: dine wird sehr wahrschinlech tüürer sii

  • Ich bin jo 18 und ha recht möse blüete (vollkasko), haftpflicht isch aber verhältnissmässig sehr billig, bi mir hettis glatt fast 1000 usgmacht

    Bei der Polizei gefürchtet,
    Von Weibern verehrt,
    Beim Saufen die Besten,
    Unser Körper begehrt,
    Technisch gebildet,
    Unser Fahrkönnen sehr geil,
    Wir müssen wohl Ducati Fahrer sein!

  • Wie gseds Versicherisch technisch us? Wievel Biträg zahlid iehr so pro Johr? Wievel hender mösse be euchem erste Töff zahle?


    mfg

    DT125 mit 17kW, no NIE en Töff uf min Name iglöst gha, KEI connections zu de Versicheri, 22 Jährig -> ca. 170 Stutz mit Teilkasko (Diebstahl, Beschädigung, Gläser, Zucker im Tank etc.) :whistling:


    Ich ha mis Auto bi dene und bi uf 35% dune. Das dank 2Phase Kurs, eim freiwillige Kurs, natürlich Unfallfreis fahre und was mer sehr viel gschenkt het isch d Kat. CE (Lastwage + Hänger). Das hani nämli im Militär gmacht und dete simmer ebefalls in Hinwil am drifte gsi. Denn hani halt, eifach mal so, e Beschinigung über de Kursbsuech und min neue Füehreruswis in Kopie ad Versicherig gschickt und sie hend mer grad 3 oder 4 Stufe geschenkt :thumbsup:
    Afang das Jahr hani de DT125 vom Kolleg übernoh, er het eh no en andere Töff, so isch de uf mich Iglöst, ich sorge für Service, zahle alles, aber er ghört technisch immer no ihm -> nöd abkauft. Also hani bi de Versicherig agfrögtund zerst hends mi wele bi 70% asiedle. Hani also aglütet, nett gredt, gseit dasi ja eh mit em Auto Chund bi uf 35% und eigentli erwartet, was logisch wär: Dass sie mir säged, dass Auto nöd Töff isch. Aber nei, die gueti Dame het gseit wenn das so isch, denn macht sie da au 35%. :grinning_squinting_face:
    Okay: E 125er isch kei 1000er. Aber das wür wohl nüme so verreckt viel usmache. Und tüfer abe als Stufe 1 gaht ja eh nöd.


    Bin bi de Auto TCS, wers wott wüsse.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zerst mol Gratulation zum Entscheid en Töff z chaufe. Das isch die mit Abstand geilsti Entscheidig woni in de letste Johre gmacht ha :smiling_face:


    Als no-L-Fahrer gib dr mini Ofefrüsche Tips:


    Ich habe zwar die Auto- und die 125er Prüfung, jedoch habe ich noch keinerlei Erfahrung mit geschalteten Motorräder gemacht. Nun stellt sich die Frage, wie man das am besten anstellt, dass man mit seinem gewünschten Motorrad auch ein aussagekräftige Probefahrt machen kann. Soll man ein 125-Geschalteter Mieten, um zu üben? Wenn ja, wo am besten mieten?


    Die Frog het mich au beschäftigt. Lies doch gschwind min Thread dure. Ärgäbnis: Schalte isch easy. Das hesch sau schnäll dusse. I ha zwar en guete Unterschied gmerkt zwüsche em 125er und jetzt mim 600er was d Leistig abelangt, aber nach 2-3 mol abwürge bim Afahre hani au checkt gha, dassi halt eifach e bitz fiiner dreie muess :smiling_face: I würd eifach luege dass dir dr Händler meh als nur e Stund Zyt git, denn chasch di mit em Töff ordentlich vrtraut mache. Aber effektiv Probefahre im Sinn vo d Maschine uf Mängel oder so teste, das chasch mit däm Ärfahrigsstand natürlich no nid. Wenn öbber kennsch wo scho länger Töff fahrt würdi dä mitnäh und ihn au mol Fahre loh.


    Da ich 19 Jahre bin, muss ich wohl oder übel die Maschine auf 25 KW drosseln. Wie machen sich diese Drosseln bemerkbar? Ich hab gelesen, dass teilweise der Gasgriff soweit beschränkt wird, dass der Fahrspass weg ist... Das möchte ich möglichst umgehen! :smiling_face:


    Aso mit em 125er, wo jo nomol e gueti Stange schwächer isch als e 25er Drossle hani scho guet Spass gha. S isch zwar nie schnäller als 110 Km/H worde, aber es isch jo nid primär d Gschwindigkeit wo Spass macht, sondern s Kurve jage :smiling_face:


    Falls dr unsicher bisch, so e gschaltene 125er choschtet für e Dag jo au nid meh als 70-100 CHF zum miete. Lueg mol do nach Händler und Modell: motorradhandel.ch

  • Da isch amel no schön wenn mo bide versicherig schafft. Denn chamo immer bevor mo sich öpis chauft luege, wa de ganzi spass chostet :smiling_face:

  • i bring denn no a klini bemerkig inne :face_with_tongue: bi 12000km stoht denn dä nöchst service a und lut off. kawa serviceplan stoht denn au de zündkerzewechsel a, und de goht a kli is geld :face_with_tongue: (isch natürli au vo händler zu händler abhängig, mine häts nid gmacht wils eifach en bullshit isch). eifach das da au bedenke tuach :winking_face:

  • Ich würd ehrlich gseit binere Occasion mit 10'000 Km kei Vollkasko mache (ussert du chasches dir wüüüürkli leischte), mini het knapp 5000 jetzt und isch au teilkasko-versicheret. Ich glaub Vollkasko lohnt sich nur bi ganz neue Töff oder halt wenn sehr viel kostspieligs dra veränderet wurde isch!


    Z750 isch super zum afange, het gnueg power, aber au ned zvell, isch wendig und gseht au na guet us :grinning_squinting_face:

    Listen to many, speak to few