Ciao Töff-Community
Töff fahre, mis Hobby... drum ischs eigentlich es Wunder, dass ich erscht jetzt uf dIdee cho bin, mich i däm Forum breit z'mache. Hoffe uf äs paar luschtigi Threads und villi tolli gliichgsinnti Lüt!
Ihr werdet vo mir ghöre...
Ciao Töff-Community
Töff fahre, mis Hobby... drum ischs eigentlich es Wunder, dass ich erscht jetzt uf dIdee cho bin, mich i däm Forum breit z'mache. Hoffe uf äs paar luschtigi Threads und villi tolli gliichgsinnti Lüt!
Ihr werdet vo mir ghöre...
welcome........und viel spass mit üs
Hallo und herzlich Willkomme,
heieiei, de Oschtblock wird scho immer grösser da bi eus Wie au immer, fill spass wünschi dir da mit eusem Crazy huufe :hehe:
au es willkomme vo mir und vill spass
ost schwiz rockt witer so den hemer de stammtisch zmol in winti
sali und viel spass dainne
au es welcome vo mer
Jaja, ich schlüsse mich da mal ah! WELCOME!!*thumb*
Ja danke danke für die super tolli Begrüessig! Ostblock rulet tatsächlich... da chammer würklich bald en zues$tzliche Stammtisch im Ruum Winti mache ;-)!
Grundsätzlich ischs aber egal wo sStammrestaurant liit, schliesslich hämmer zwei Redli und sind mobil!
au vo mir no es Willkome :D.
Vo mir uus chömmer de Stammtisch au mal noimed anders mache, sobald mer wider chan richtig Töff fahre soweiso.
Herzlich Willkommä
Viel Spass doinnä und Unfallfreii fahrt
Greez BB
au vo mer es welcome und vell spass do im forum
cu charlie
welcome i eusem forum und vil spass wünschi !
grues LP
salüüü au vo miir
Ciao Leon...
Guäti sach das so vill usäm Ostä hät, den chan mä im Summer au mol was spontan abmachä zum chli go heizä. Vill Spass im Forum.