Ändlich bin au ich däbii...!

  • Ciao Töff-Community


    Töff fahre, mis Hobby... drum ischs eigentlich es Wunder, dass ich erscht jetzt uf dIdee cho bin, mich i däm Forum breit z'mache. Hoffe uf äs paar luschtigi Threads und villi tolli gliichgsinnti Lüt!


    Ihr werdet vo mir ghöre...

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • Hallo und herzlich Willkomme,


    heieiei, de Oschtblock wird scho immer grösser da bi eus :winking_face: Wie au immer, fill spass wünschi dir da mit eusem Crazy huufe:engel: :hehe:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • sali und viel spass dainne :winking_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Jaja, ich schlüsse mich da mal ah! WELCOME!!*thumb*

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Ja danke danke für die super tolli Begrüessig! Ostblock rulet tatsächlich... da chammer würklich bald en zues$tzliche Stammtisch im Ruum Winti mache ;-)!


    Grundsätzlich ischs aber egal wo sStammrestaurant liit, schliesslich hämmer zwei Redli und sind mobil!

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • au vo mir no es Willkome :D.


    Vo mir uus chömmer de Stammtisch au mal noimed anders mache, sobald mer wider chan richtig Töff fahre soweiso.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Herzlich Willkommä :]
    Viel Spass doinnä und Unfallfreii fahrt :smiling_face_with_sunglasses:
    Greez BB

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • au vo mer es welcome und vell spass do im forum


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Ciao Leon...


    Guäti sach das so vill usäm Ostä hät, den chan mä im Summer au mol was spontan abmachä zum chli go heizä. Vill Spass im Forum.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING