Hallo Zusammen

• Ein hallo aus saanen

ich heisse mätu bin 23 Jahre alt gelehrnter Maurer.
    Habe vor 2 jahren mit dem Motorrad fahren begonnen leider die Prüfung nicht gemach, dieses Jahr habe ich den Lehrfahrerausweis wider in meinen Händen :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

fals jemand fragen hat nur schreiben..... :thumbsup:

Gruss Mätu :smiling_face:

• :welcome::welcome::welcome: do inne und viu spass

du hesch gseit ihg dörf froge also: wiessoooooooo e Kawaaaaaaaa, hesch nid öbbis us Italie chönge neh? :winking_face:

vo wo chunsch den du? stoht jo grad nebe dra

• hehe ja e kawa isch o ni gra mi troum töff
    aber beser e kawa als nüt :grinning_squinting_face:
    mues mi leider no mit 25kw umeschla u ha dä vom kolleg damaus chöne übernä.

speter gitz de mau e Suzuki

Gruss Mätu :smiling_face:

• speter gitz de mau e Suzuki

chunnt aber au vo japan und de Baarfooce chader sege wie lang dases goht bis se überchunsch ( er wartet scho ewig uf sini:P )
    aber jo besser kawa als nüt und soo vi er5er hets jo do inne au nid :thumbup:

• :welcome: do bi üs du fast namensdieb :face_with_tongue:
    viel spass doinne und natürli uf de stross :thumbsup:

• :welcome: im Forum und vell Spass da inne und vorallem uf de Strass!
    Das met de Kawa machsch du scho guet :thumbup:

:rock: Motorradfahren ist das Schönste was man angezogen machen kann :rock:

• Hey und :welcome: da bi eus im Forum :grinning_squinting_face:

Gesendet von meinem iPhone mit Schubiduwapwaptalk.

"Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

• :welcome: und viel Spass

Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

• :welcome: im forum Mätu xD viel spass mit dinere kawa und e gueti saison 2012 xD

@Mädu :grinning_face_with_smiling_eyes: faschtnamensdieb xD ez dörfed sich die andere den nid mol verschriibe bi de näme xD

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• :welcome: im forum Mätu xD viel spass mit dinere kawa und e gueti saison 2012 xD

@Mädu :grinning_face_with_smiling_eyes: faschtnamensdieb xD ez dörfed sich die andere den nid mol verschriibe bi de näme xD

Wünschisch em aber au nöd grad viel ...

.... :welcome: und viel Spass nöd nur fürs letzscht Jahr sondern auf fürs Jahr 2013 und all nachfolgende