Wenn de Wätterbrecht chli stemmt blibts morn troche ond 6 - 15°C
Ech glaube mer chönds so dörefüere. Also mine töff esch secher Potzt ond Ready.
Chnuschti weder am halbi 10ni bes Meisi?
Wenn de Wätterbrecht chli stemmt blibts morn troche ond 6 - 15°C
Ech glaube mer chönds so dörefüere. Also mine töff esch secher Potzt ond Ready.
Chnuschti weder am halbi 10ni bes Meisi?
Ich chume jetzt definitiv au mit!
Das freut mi alles andere hät mi au öberrascht - wedermol
Ganz geil das au metchonsch Felix!!
Ech dänke au das mer das dörrefüehred!!
Die wietere Persone wo bes jetzt no ned ned definitiv send, bitte dradenke bes spötistens morn morge am 09:30 no inneschriebe öb er chömed oder doch ned.
Hey das tönt noch de ideale Rundi zum mis neue Baby echli ifahre.
Be zu 92.359 % derbi. Wenns wider erwarten doch nüt werd wöri das do no vor em schlofe goh no inneschriebe...
Gruess
Phil
Also ich bi au definitiv debii wenns nid regnet!
Falls doch irgendöppis sött dezwüsche choo schribi sicher morn morge no daser nid uf mich müend warte.
Schöne obe euch!
Also eg be jetzt auch definitiv derbi, setti mi ned verfahre oder ned i mis Kombi cho
in luzern sind die strassen noch feucht aber bis 10uhr so hoffe ich das es etwas trockner ist.
Hoi zäme
Wollte mich noch kurz bedanken für die tolle Ausfahrt. Grossen Dank an Simi für die Organisation und den Tour Guide und an alle anderen für Geduld in Littau .
War eine sehr schöne Route, perfekt um mein neues Bike einzufahren. Schönes Wetter, gute Leute und die beiden Stürze ging ja zum Glück auch mehr oder weniger gut aus.
Gruss
Phil
Salü Zäme
Ha au nomal welle Danke säge ver die Tour (zumindescht die erscht Hälfti ) und euchi Hilf!
Be leider doch ned ganz e so guet wegcho wieni gmeint han. Well mer nachers Bei so weh gmacht het beni zum Artzt -> Mittelfueschnoche Broche und ev. no Bänder grisse :thumbdown:
Werde wohl die nächste 6 Woche uf kei Töff me sitze chönne.
Hey ciao Dex oder Fabi wenni mi rechtig erinnere
Upps, das esch notürlech dopplet bitter, well de Töff jo au ziemlech ramponiert xi esch. Aber immerhin esches öppis wo wieder verheilet. Werd eventuell no es paar Woche goh, aber es cha emmer schlemmer cho bem eneme Sturz. Bi mim erschte ond zom Glöck einzige Storz esch zwar de Töff Totalschade xi, aber eg ha zom Glöck nome es paar Prellige dervo treit wo noch es paar Täge fasch nömme zgspöre xi send.
Muesch emmer sPosivite xeh (au wenns ned eifach esch): jetzt hesch di 1. Storz hender der ;).
Der und dim Töff gueti Besserig ond hoffe verlürsch ned dFreud dra.
gruess
Phil
Merci Phil
Nei dfreut dra verlüre sichere ned. Dschlimschte a dem ganze findi dasi höt be dem Wetter ned chenne ga fahre han und eis Bike nachem andere vor mim Huus döregfahre esch
Danke vill ech gebe das Komplimänt gern zrogg au a alli andere Esch werkli en "fascht" perfekte Tag gse. Ond Fabi Hoffe du erholsch der guet vo dem Schock ond hoffe mer gseht sech gli weder uf de stross
Be de nöchste Tour machemer eifach grad vo afang ah 2 Gröppli so das niemert sgfühl het er moss met de routiniers methalte.
Allne e schöni Woche.
lg Michi
Isch bis uf dä Sturz würklich en super Tag gsie! zT chlie Stop & Go, und einisch simmer na recht wiit inen Sackgass inegfahre (warum gnau macht mer ned une am Beateberg en Tafle das d Strass nach Sigriswil wäge Lawinegfahr zue isch?). Aber d Gruppe, s Wetter und d Stimmig isch toll gsie. :thumbup:
Würd mal säge mit dene beide Toure vom Samschtig und i dä Schwäbisch Alb am Sunntig isch d Saison für mich persönlich ganz offiziell eröffnet
Scheisse dases dich doch au no verwütscht hät Fabi! Hämer doch all ghofft es säg "wenigstens" nur Blechschade. Wünsch der gueti besseri und uf das schnell wieder ufe Töff chasch!
Wie dä Phil seit, bim Töff fahre häsch dä erscht Sturz entweder hinter- oder na vor dir
Het eigentlech öper no fottis gmacht? chamer die ergentwie ufelade damet mer die cha ine ordner schmeisse?