Schnelle Werkstatt, die mir nur denn Pneu für das Hinterrad schnell auswechselt... (Preis/Leistungs.Ang.)

  • Und hey, chani das theoretisch mache? Sprich zu mim Werkstattmaa goh und fröge öb er dä Töff wür einfach so wien er jetzt isch neh für dä oder dä priis? Machdmer das so? Wär nämlich min erschte Verchauf. Han sowas no nie gmacht.


    ihg han das denne so gmacht bin zu mim mech gfahre und gfrogt wasi für de roller wür übercho so wiener do stoht, Mini vorstellig ligt so bimene 1000er.

    er het, 18300 km gha. de service isch in spöteschtens 700 km fällig gsi, verschalig verchratzt und dräckig, de lenker isch nüm ganz grad gsi, und het sich amigs verdreiht ( es gwind im innere isch futsch gsi)

    de mech het fahrzüüg uswis ahgluegt und gseit so wiener do stoht 800-950 wenner putzt isch 800-1000,

    wenn er dir nid soviel wott geh wie du wotsch seit er dir das denne scho, aber wenn seisch ihg wott 200.- denne lacht de innerlich gitter das chölle und verdient es rechts stück geld.

    aso immer sege was du wotsch und denne im 50er note takt abe goh,

  • Jo, ok, verstandi scho. Machdmer jo so. Nur weiss ich bi mim halt nöd recht. Ich meine wenn ich nur scho dä Cagiva Planet 125ccm (wo en geilere Töff ansich isch als min Yamaha Cygnus-X in Grau-Schrott *lol*) im intrnet alueg und die händ so ca. 30'000 Kilometer und werdet für 2200.-SFr. verchauft und min Roller hät bereits 36'000 Kilometer und isch imänä langwiligi Graufarb und usserdem teils a dä Verschalig Fleckig, will Benzin teils dra cho isch.., denn weiss ich eifach nöd recht.

    Guet, wenn du so seisch das es so lauft, denn chani sicher mol sägä das ich zb. sägmer 700.-SFr. defür verlang und höchstens bi 300.-SFr. denn ufgib, fals ich nöd hartnäckig bi. Aber irgendwie denki eifach das ich persönlich min Töf nie für nocher nomol 1500.-SFr. oder so chaufe würd, deshalb frögi mi was dä Mech drus usähole will, bi mim Töf. Verstohsch? Ich han sogar so Angst das er nöd kauft wird, das ich scho fascht froh wär in eifach hauptsach loszwerde.

    Aber ich han mir jetzt eis denkt; wär worschindlich dä bescht kompromis,... Und zwar:
    Gangi jetzt so schnell es goht irgendwo innere Werkstatt (egal wo) und loh mir nur dä Pneu wechsle und zahl für dä. Denn fahri no ca. 3Mönät umä und Spar mir die 900.-SFr. WerkstattService woni eigentlich no mache müesst und i därä Ziit spari mir ebä die 900.-SFr. und nochchli meh und verchauf erst denn, noch denne 3 Mönät dä Töff.
    So hani kein stress wegem Service, willi scho weiss das ich dä erscht gernüme mache werde und usserdem gnüssi no sfahre mit em töff 3Mönät und spar bewusst i därä zwüschet ziit. Denn chani mir nocher grad dä Cagiva im Übergang chaufe und uf min Roller chani dänn wortwörtlich druf schisse. Sprich in denn eifach i dä Werkstatt für en agnehme priss loswerde (so ca. im schlimmste Fall 400.-SFr). Was denksch? Gueti Idee?
    Ich frög mi jetzt nur woni hiingang, nur um rein dä Pneu go wechsle. hm..

  • Guet, wenn du so seisch das es so lauft, denn chani sicher mol sägä das ich zb. sägmer 700.-SFr. defür verlang und höchstens bi 300.-SFr. denn ufgib, fals ich nöd hartnäckig bi. Aber irgendwie denki eifach das ich persönlich min Töf nie für nocher nomol 1500.-SFr. oder so chaufe würd, deshalb frögi mi was dä Mech drus usähole will, bi mim Töf. Verstohsch? Ich han sogar so Angst das er nöd kauft wird, das ich scho fascht froh wär in eifach hauptsach loszwerde.

    aso min roller chasch jetze für 1800.- chaufe und jo, d'planet isch nid so tüür wills cagiva eigech gar nüm git under halt doch au scho 13 johr alt isch


    do min roller chasch chaufe

    ihg weiss scho wieso kes foti dinne isch

  • Joo ooo, 1790.-SFr. immerhin. Aber gsesch, dinn hät halt nöd soviel Kilometer. Wa denksch für wieviel Sie mim wieder verchaufe würdet (mit 36'000)?? Glob für ca. en 1100.-SFr oder so.. Also ich mach mir do kein Hoffnig. Ich denke ich gsehs scho realistisch.

    Denn 1.) Kilometer macht scho viel us. 2.) dFarb sicher au, und ä langwilligs Grau wo nid mol stylisch Schwarz isch und usserdem no Benzinfläcke hät, dä chasch glob nöd würkli höch verchaufe, deshalb mueni mir glob au nöd zviel Hoffnige mache wenn ich dä ohni MFK (wo sogar gnau vor em MFK-mach-Datum stoht) und ohni Service loswerde will.

    Najo, wie gseit, über 400.-SFr. machi mir zumind. kei Hoffnig.
    Aber ich denke ich werde sicher mol (noch dim irede) 700.-SFr. verlange und denn abwärts leider verhandle.

    Najo, jetzt mol luege. Zerscht mueni mir gedanke mache wien ich das mit em Pneu wechsle söll mache. Hm, han jetzt denkt eifach imänä anderi Yamaha-Werkstatt goh, statt i minä vertrauti, also nur für dä Pneu. Wür sicher goh. Und denn nocher, noch 3Mönet ebä zu minärä vertraut Werkstatt goh und dä Töff los werde.
    Hmm...

  • Joo ooo, 1790.-SFr. immerhin. Aber gsesch, dinn hät halt nöd soviel Kilometer. Wa denksch für wieviel Sie mim wieder verchaufe würdet (mit 36'000)?? Glob für ca. en 1100.-SFr oder so.. Also ich mach mir do kein Hoffnig. Ich denke ich gsehs scho realistisch.


    du vergisisch das mine nur en 50er isch heisst bim 20k km service chasch praktisch de ganz motor wechsle und er het kes bild dinne heisst er het d'verschali allweg noni gwechslet, sprich der töff isch nid blau sondern blau mit wiisestreife

  • *lol* Die huere bschisser... *lach* :winking_face: Bisch also no guet wegcho, hä?! ;P

    Och, mich kackts immer meh ah. Bi grad am sueche woni denn en Pneu schnell wechsle chönt, aber find so kei anderi Werkstatt i dä nöchi. Ich glob ich schiss druf und frög mini Werkstatt öbs mir damol würkli nur dä Pneu machet und denn sägi ich wür dä rescht in ca. 2Mönät mache. Und noch zwo Mönät chumi dänn und säg ich hägmer doch überleit dä Töff gärnüme zwöllä, öb nöd Sie ihn wönd für ebä dänn ca. 700.-SFr., so wiener denn döt stoht. Hm..
    denksch chönt das klappe oder meinsch Sie drüllet mir was ah, wenn ich säg ich will damol nur en Pneu wechsle? Isch halt scho äh chlini Yamaha-Werkstatt, denke die wönd halt scho Geld mache und nöd so chlichrams. Hm....

    Han scho fascht angst, nur deswege fröge. Hm... Bi halt no nöd so lang däbi, i därä Werkstattzügs-Szene. Han au no nöd en Auto gha, weshalb ich kaum Erfahrig han und mi jedesmol unsicher fühl, wenn ich it Werkstatt verbifahr.
    Mag halt nöd hunderti vo Franke usgeh nur für chlises züg oder überflüssigs, wo nöd sie müesst. hmm...

  • Wow, da wird aber recht viel geschrieben für nen ollen Rollerpneu...

    Schau mal bei den grösseren Tankstellen nach. Gibt welche mit Reifenservice. Vllt. auch mal beim Pneu-Egger nachfragen.
    Andere Möglichkeit: such dir Partnerwerkstätte von motorradreifen.ch, kannst du nach deinem Wohnort suchen, Preise sind angegeben, dann anrufen ob sie einen passenden Reifen für dich dahaben und dann Termin vereinbaren.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Jo, viel gelabber. Hab jetzt aber einen gefunden.
    Und zwar denn Moto-Center in St.Gallen.
    http://www.moto-center-west.ch/
    Machen aber nur rein Roller-Service (kommt mir aber genau perfekt passend. Dann muss ich keine Angst haben das die selbst grosse Erwartungen haben von grösseren Motorräder und somit mehr Geldgirr, wenn schon steht das Sie nur reiner Rollerservice machen).


    Hab hier nach einem Yamaha-Vertreter gesucht (
    http://www.yamaha-motor.eu/ch/de/dealer-l…rue&search=true ) und ihn in diesem Moto-Center-West Laden gefunden. Witzigerweise hab ich da auch meine Motorradjacke damals gekauft und so (aber nicht das Motorrad selbst).
    Schon geil. Ich glaub ab jetzt geh ich nur noch dort rein nur für den Pneuwechsel.. *hihi*.. Geilll... hätte nicht gedacht das die da noch Service machen. Gut, ist ja auch nur Rollerservice und keine grossen Motorräder, obwohl die im Laden selbst echt viele grossen Motorräder verkaufen und der Laden recht bekannt und kommerziel gross ist, in St.Gallen.


    Juhuuu.... entlich was gefunden... Naja, mal schauen wieviel Sie verlangen. Irgendwie hab ich das gefühl das Sie genau deswegen mehr verlangen werden, weil Sie ansonsten eben einen teueren, guten, kommerziellen, grossen Laden haben.

    Ich geb euch dann bescheid. Hab jetzt einen Termin auf Montag morgen *gg* juhuuu... bin gerade ziemlich beruhigt. *huufff*..

    Danke jedenfals für eure Hilfe.. Ihr seit echt zwäg und schnell beim Anworten hier. Super Forum. :thumbsup:
    Hey, könnt ihr mir noch sagen was ich echt nicht bezahlen sollte, für ein reiner Pneuwechsel am nur Hinterrad eines Yamaha Cygnus-X Baujahr 2005?? Sind 400.-SFr. schon zuviel nur für ein Pneuwechsel, wenn wir sagen angenommen ein mittelmässigen teueren Pneu nehmen würden (also einen zb. 100.-SFr. Pneu nehmen würde?
    Jo, aber da stoht jo au:

    Zitat

    *Chopper/Cruiser, Roller , Kardan und riemenangetriebene Motorräder nach Aufwand. Für diese Motorräder muss ein Termin vereinbart werden. Wegen der aufwendigen Arbeit müssen solche Motorräder über mehrere Stunden bei uns in der Werkstatt bleiben. Abholungstermin wird bei der Annahme des Motorrades vereinbart.

    Eben weil das ganze Hinterrad rausgenommen werden muss, nehm ich an, also bei eben einen zb. Roller.

    Nicht?
    Jo also ich han aglüte und gfröget ob er also nur RollerService macht und ich müessi nur dä hinter Pneu mache. Do häter grad gschnell mit Ja gAntwortet und ich sölli doch eifach am Mäntig morgä verbi cho. Prise und so häter nöd gseit und hät ziemlich schnell wöllä abhänke. Nidmol telefonnr. hätter vo mir wöllä. Und au kein fixe Termin.
    Weiss jetzt nöd öb ich misstrauisch söll sie und angst söll han das er es mir zTüür macht. Sölli überhaupt verbi goh, bi sonä Reaktion/Verhalte am telefon? Unfründlich ischer nöd gsi, nur ischer mir irgendwie glichgültig vorcho. Villicht schlechte Tag oder wills bereits obet isch. Han am halbi siebni aglüte und siebni sind dLäde in St.Galle amel zue. Biz komisch ischmers scho vorcho.. weiss halt nöd. Meh mue halt sowiso jo amel froge wieviels am schluss choschtet, oder? Also wenn er meh als 250.-SFr. verlangt, sölli meinsch absägä?

  • Da staht ja was I-/Usbau, Ufzieh und Uswuchte choschtet.... Wäred 70.- für hinde und vorne bim Vlada - sprich s sött noimed andersch ja nid Unmenge meh choschte. Vo dem her ja - 400,- wär definitiv z viel :winking_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • S ganze Rad muesch au bim Töff usenäh :winking_face:

    Und ja, vilich wirds chli tüürer...aber ich chan mer nid vorstelle das für eis Rad 300.- zahlsch. Aber wie gseit. Am Beschte tuesch alüte und frage :smiling_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Wie wäre es, wenn man statt hundert Fragen zu stellen (und dann doch nichts passendes finden) einfach mal selber zum Schraubenschlüssel griffen würde?
    Gemäss Bedienungsanleitung http://www.ymenvom.nl/new/manuals/U5MLG1.PDF ist es nun wirklich kein Hexenwerk zumindest alltägliche Routinearbeiten an einem Roller zu machen (von Zündkerze über bisschen schmieren bis zu Ölwechsel). Auch Reifenwechsel sollte nicht wirklich ein Problem darstellen, es empfiehlt sich dafür natürlich ein paar passende Schraubenschlüssel (noch besser: Stecknüsse und ein guter Drehmomentschlüssel) zuzulegen - Sachen welche man im Alltag überall wieder brauchen kann.

    Oft sind die notwenigen Utensilien sogar beim Boardwerkzeug dabei, ob das bei einem Roller auch so ist, kann ich nicht sagen (zudem fraglich ob die Qualität wirklich was taugt und eben Material für einen Radwechsel auch dabei ist).

    Einen passenden Reifen günstig zu finden, ist echt das geringste Problem, entweder man geht zum nächsten Händler (da kann ma auch das Rad gleich mitnehmen, spart sich damit die Anfart und An- wie Wegbaukosten von den Reifenhändlern - welche das auch nicht immer ganz so perfekt machen wie das eigentlich sein sollte) oder man bestellt im Internet z.B. http://www.motorradreifendirekt.ch/ und montiert den Reifen selber (z.B. kostet ein Pirelli Diablo für einen 125er Roller gerade mal 48.-- http://www.motorradreifendirekt.ch/cgi-bin/rshop.…O&profil=Diablo Scooter&my_mc=YAMAHA_3_Majesty 125_SE06_ - wer die Kohle nicht aufwerfen kann, dem sei dringens ein Busabo empfohlen (Mein Honda-Händler wollte beispielsweise 600.-- für einen 190er Hinterreifen samt Montage bei der Honda SP und selbst im Einkauf sind solche ZR-Reifen dann so teuer, dass man erst mal leer schlucken muss).

    Hier noch eine Kurzbeschreibung vom Radwechsl bei der Cygnus: http://www.motorradonline24.de/mo24forum/125e…wechsel-hinten/ (ach ist das schön, was google so alles findet :grinning_squinting_face: )

    Ach so, das noch zum eventuell geplanten Verkauf der Maschine: http://www.motorradonline.de/dauertests/dau…25000-km/102703

    Mein Tipp: so lange die Mühle mit minimalen Investitionen läuft - behalten. Die 150-200 Stutz welche Du dafür lösen willst, legst Du ja schon an Papierkram (neuer Fahrzeugausweis, eventuell Vignette und die ebenfalls alte Neukarre auch wieder aufpeppen oder gar prüfen) wieder hin - das macht nicht wirklich Sinn. Lieder mit dem rumfahren was man hat (ich hab gut reden, hab seit einem Jahr keine Maschine mehr und könnt mich in den Hintern beissen weil ich die verkauft habe, hätte ich sie behalten wäre ich zwar nicht wirklich glücklich, könnte aber wenigstens rumfahren).

    Bringt auch nix die Yamaha zu vergolden, ich würde da selber gerade mal das nötigste machen und wirklich nur zum Mech wenn's nicht anders geht (z.B. Lenkkopflager, Radlager, eventuell Bremsen wenn man sich nicht auskennt - oder eben Arbeiten am Motor weil man da schon etwas bessere Kenntnisse und vor allem das passende Werkzeug haben muss was teils irre teuer ist). Und wenn das Budget dann mal reicht, wirklich was nettes kauufen was lange Jahre Spass macht, wieder ne alte Krücke zuzulegen kann's da einfach nicht sein (Fahrwerk, Benzinverbrauch und Bremsen werden jedes Jahr wieder bisschen besser, der Anschaffungspreis ist da nur ein erster Schritt zu den Folgekosten und auf die Jahre gesehen nur ein Teil gegenüber Versicherung, Unterhalt und Reifen-/Spritkosten).

    Moto Center West ist nicht übel, war mir dort auch schon paar Sachen anschauen. Günstig sind die allerdings nicht (vergiss es dort Schnäppchen zu machen). Beim Unterhalt kann ich mich persönlich nicht so begeistern für Garagen welche an allen Marken rumschrauben, die können einfach nicht die Eigenheiten jedes Modells (z.B. Einstellungen welche nicht im Werkhandbuch stehen) kennen. Auch klar: für einen Ölwechsel ist es im Grunde egal ob das ein 50ccm Roller oder eine 6-Zylinder BMW ist - aber den kann man eben auch selber machen :winking_face: Wenn man den Reifenwechsel beim Service machen lässt, kann man damit manchmal auch Geld sparen, z.B. muss das Rad für den Wechsel einer Endloskette bzw. des Zahnriemens sowieso weg - es lohnt sich somit abzuklären ob man diverse Arbeiten gleich zusammen machen kann (dafür muss man aber mit einem Mechsprechen, in Mopped-Foren kann da nichts vernünftiges rauskommen weil keiner weiss was Du alles machen musst, willst bzw. was nötig ist um keine Probleme bei der MFK zu bekommen).

    Kurz: entweder Du setzt Dich mit Deiner Maschine auseinander und hoffst damit effektiv günstiger weg zu kommen - oder Du gehst halt einfach zum nächsten Mech (oder Reifenhändler) und sagst dem was Du haben willst. Gibt immer teure und günstigere Lösungen, dass ein chinesischer No-Name Reifen ein Bruchteil eines Topmodells von Michelin, Pirelli, Metzeler oder Bridgestone kostet ist auch klar - das hat in der Regel auch einen Grund. Manchmal kann's einem egal sein und manchmal ist das teure Modell tatsächlich einfach überwältigend viel besser (vor allem Bremsleistungen auf Nässe unterscheiden sich massiv, fällt auch beim Test bei den Autoreifen auf), die Händler/Mechaniker können Dich beraten und Dir das Modell empfhlen welches für Dich am Besten passt.

    Marc