geili augering :)

• was haltet ihr devo? i weiss isch fasnacht aber gseht doch no besser us als die langwilige röhre :smiling_face:
    das ganze isch vo sonere firma glaubs diä heisst angeleyes oder so....

[Blockierte Grafik: http://www.highbimmin.com/Pics/TwoEyes5.JPG
    [Blockierte Grafik: http://www.highbimmin.com/Pics/TwoEyes6.JPG
    [Blockierte Grafik: http://www.highbimmin.com/Pics/GIFAvatar.gif
    [Blockierte Grafik: http://www.highbimmin.com/Pics/Oldconv5.JPG
    [Blockierte Grafik: http://www.highbimmin.com/Pics/Oldconv7.JPG

do han i das gfunde

isch zwor geil aber vermuetli au recht tüür, darum wür ich das au nur chaufe wer gnueg geld hed, meischtens verleided eim so lichät zügs e mit de zit, also viellicht gschider vorene en tolle topf here :smiling_face:

aber isch trotzdem huere stylisch

• Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jetzt schissts mich grad ah, das ich nöd so äs geils Liächt han, das isch jo dä Oberhammer man. Neiiii ich glaub jetzt muäs ich glich no ä R1 chaufä verdammt.

Also ähhmmm nur das kei Falschi ihdrück chömäd, ich han scho gseh das ä R6 isch, aber ich würd mir glich d'R1 chaufä die neu hät jo eh die glichä schiwerfer...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Isch ja de Hammer!!! :grinning_squinting_face:

Aber wänn't i de Nacht mit so rote pfunzle umefahrsch meint na eine es seged rückliechter -> crash :face_with_tongue:

Gits diä au für TDR?!?!?! *ganzfeschthoff* :smiling_face_with_sunglasses:

Hey Toretto, gäl isch en mischt. Chum bringeds neui Liechter use, muesch au wider s'ganze zuebehör neu kaufe! (Töff usw.) :face_with_tongue: hehehehe

• Fuuuuuuck...das mues ich ha..echt es git nüt anders meh..wenni mir en Topf chaufe..den das gad au no...scheisse.isch jo dä hammer...echt geil...ich raste fast...krass..

The World is yours...

• Hehe genau und das verdammte Zuäbehör wo sich Töff nennt isch immer so tüür. Alläs chasch phaltä dä Uspuff Nr. schild halterig, d'Felgä, alläs aber immer das scheiss Teili muäsch wechsle... :baby:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von Bl4ck_Sh33p
    Fuuuuuuck...das mues ich ha..echt es git nüt anders meh..wenni mir en Topf chaufe..den das gad au no...scheisse.isch jo dä hammer...echt geil...ich raste fast...krass..

jo also wenn schon denn schon möstemer e sammelbestellig mache. chunnt us amerika :smiling_face:

geil isch du chasch zwüsched zwei farbe wechsle :smiling_face:

gits für r6 99-0x

öbs für anderi töff git weiss ich nid.....
    aber wolverine es lohnt sich nid so teilers für eh TDR kaufe...für das sinds z'Tüür.....

aber wenn mir sammelbstellig mached wär ich debi.

halt: viellicht chamer das jo au selber bastle. basiert jo uf led technik :smiling_face: gäbt mol eh luschtigs experiment :smiling_face:

• gäll :grinning_squinting_face: das zuebehör müesteds grad gratis dezuegeh! :face_with_tongue:
    (dänn wür i grad 1000 so liechter pöschtele, wider original dra mache und verscherbele *dollarzeichenindenaugenhab* :face_with_tongue: )

• Zitat

halt: viellicht chamer das jo au selber bastle. basiert jo uf led technik gäbt mol eh luschtigs experiment

lol, dänn müestisch aber in Elektrotechnik chli meh ufpasse 8P. Oder de Jäger fräge. Dä macht das gschwind i de 5min Pause :face_with_tongue: hehehehe

• Zitat

Original von Wolverine

lol, dänn müestisch aber in Elektrotechnik chli meh ufpasse 8P. Oder de Jäger fräge. Dä macht das gschwind i de 5min Pause :face_with_tongue: hehehehe

jo led und schalter baschtle han ich scho mit uv-leds und alles mögliche das isch kei problem und ganz eifach. aber da wo mir letscht mol in elektronik letscht mol gmacht hend chasch au nid bruche. scheiss Operationsverstärker..............

um so led schaltige zmache muesch nöd viel meh wüsse als U=RxI
    :))

• scho klar :grinning_squinting_face:

Geil wär, wänn's würed blinke!!! Z.b. pro 10 U/min 1 mal :D. Weisch wiä wür's stylisch usgseh wänn gas gisch :D. Aber da isch doch i de Schwiez gar nöd erlaubt. Oder isch nur Unterbodebelüchtig verbote?

• Zitat

Original von Wolverine
    scho klar :grinning_squinting_face:

Geil wär, wänn's würed blinke!!! Z.b. pro 10 U/min 1 mal :D. Weisch wiä wür's stylisch usgseh wänn gas gisch :D. Aber da isch doch i de Schwiez gar nöd erlaubt. Oder isch nur Unterbodebelüchtig verbote?

i han scho mol mich erkundigt. es isch ganz und gar verbote. aber sowieso da mit em blinke naja. disco weiss ich jo wos die hät aber sicher nöd am mim töff. isch au no gförli wege ablenke. aber das blinked isch kein problem zum mache denki, aber das bi 10 U/min blinked weiss ich nöd.

aber de effekt wär sicher no luschtig :=)

also ich lueg sicher mol no wegem pris und all dem wenns eu interessiert :smiling_face:

• Isch ja es HAMMER GEILS TEIL!!! *auchhabenwill*

Vo wäge angeleyes das händ doch die neue BMW au! Oder? Eifach nöd Farbig...

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• äääähhhmmm isch das zum chlini chinde verschrecke?? :grinning_squinting_face:
    gseht aber no gspängschtisch uus :face_with_tongue:
    bin gspannt ufs nöchschte forumträff wer alles blau/rot/gäl aazkurve chunt :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: :lol:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• gseht echt nett us. also bmw het so zügs original drin, peugeot het zuebehör schiiwerfer wo i de schwiiz au erlaubt sind also es e-prüefzeiche hend. somit isch es nid usgschlosse, dass das au irgendwenn für töff zueglah isch... :grinning_squinting_face:

ps: gseht echt nett us, de shit isch nur, das mer mit standliecht nid fahre därf... mit ablendliecht gseht mers den wohl nümme und es mues wiis/gel sie also nid blau oder rot ...

pps: öhm... ich fahre doch scho lang mit grüenem liecht ume... ts ts ts :grinning_squinting_face:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• jo i denk da nimmsch höchstens mol zum pose, und showe aber gros umefahre mit dene wür i glaubs mir zliäb nid. well am tag weiss ich nöd öb das geil usgseht, und am obig han ich lieber e belüchteti stross!!!

aber es isch sicher fett.!!!!