ist eigentlich immer noch eine 1000er Drosseln das Thema?
Ninja ZX-10R Drossel
- sakill
- Erledigt
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:pinch:
Gibe mim Vorschriiber Recht! Du wotsch ned ernsthaft 150 PS mitere drossel verschwinde loh!
Nim en andere Töff. Bi Kawasaki zBsp. Z800e
Hallo???
Ich ha mini R6 au drossled chunt ja ned uf kubik drufah sindern uf KW und PS -
:pinch:
Hallo???
Ich ha mini R6 au drossled chunt ja ned uf kubik drufah sindern uf KW und PS
doch chunnt sehr wohl uf Kubik druf ah, eh tussiger chasch nid so efach drossle wiene 600er oder d'Z800. Drum bruchts ir schwiiz jo au es DTC zum e tussiger z'drossel -
pascal 9000, sorry aber wia du scho gseit gha häsch, häsch du nur a r6 (@ Boo, du wirsch wüsse uf was i usse wott). logisch cha ma jedes töff abedrossle, aber jo, wo isch dä sinn dahinder? es hät keine.... frühner hät ma zwei johr lang müesse 125er fahre bevor ma hät chönne uf a grösseri klass wechsle (jo, i ghöre no zu dene wo zwei johr lang hät müesse 125er fahre damit i de A-schi han dörfe mache). i finds jo scho schlimm, dass 600er drosslet werdet. da merksch jo denn bim überhole, wenn dia 600er vor dir eifach nid vom fleck kummt wil sie jo drosslet isch. aber jo, so sind gsetzt....
aber a 1000er drossle? und mir rede do vonem töff wo 200ps hät, nid 100. es goht jo nid darum wa möglcih isch und wa nid, sondern wa sinn macht! wo isch de sinn darin, a ZX10R zha, wo langsamer beschlünig als es velo? klar, dörf jede selber entscheide wia er sis geld wott usgeh, aber so, isch jo wohl bullshit, eifach nur lächerlich wenn ma denn uf de stross isch und gas gitt. sogar a 250er würd schneller beschlünige als a kastrierti zx10r. -
sogar a 250er würd schneller beschlünige als a kastrierti zx10r.
Frage: Isch da würkli so oder isch da eifach übertriebe gseit ? :huh:
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vilicht ganz wenig übertribe, aber ich denk er het damit eifach wele säge dass e 250er doch aagnehmer zum fahre isch als e drossleti 1000er... scho de gwichtsunterschied isch ja doch nöd z'unterschätze... zumal mer ja bi de drossleti 1000er dann die kraft ned het, und toure, zum sie schön uus de kurve bringe... das gseht bi de 250er dann doch anderscht uus... klar chamer mit de drossleti 1000er au fahre... aber ebe... finds au echli sinnlos en 200ps töff drossle...
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Frage: Isch da würkli so oder isch da eifach übertriebe gseit ? :huh:
es git 250er die hend me als 34ps und wäred danke em gwichtsvorteil natürli schneller als e drossleti tuuiger.
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Da ich ja schon angesprochen wurde, meld ich mich halt auch mal zu Wort.
Ich fasse mal die gefallenen Aurgumente zusammen:
1. Es ist teuer und aufwendig, ne 1000er mit 34PS in der CH zugelassen zu bekommen.
2. 34PS auf einer 1000er sind extrem langsam, langsamer als bei einer 600er oder einer 250er.
3. Es macht keinen Sinn, 150PS wegzudrosseln.
4. Du machst dich damit auf der Strasse nur lächerlich.
Argument Nr. 1 ist Tatsache. Muss jeder für sich entscheiden, was ihm sein Traummotorrad Wert ist. Und ich gehe stark davon aus, dass es dann das Traummotorrad ist. Es soll ja auch Leute geben die haben Kohle ohne Ende. Die fragen aber sowas meist nicht im Forum nach, sondern gehen zum Mech und sagen "Das und das will ich, mach mal...". In dem Fall sind es aber zwangsläufig jeunge Einsteiger und die haben oft noch nicht ganz so viel Kohle. Der Hinweis, dass es wesentlich günstigere Alternativen gibt (ich denke da auch an Unterhalt und Versicherung), die zu gleichem Fahrspass führen, ist daher durchaus angebracht.
Argument Nr. 2, sehr beliebt, aber oft nicht durchdacht. Ruft euch mal in Erinnerung, was Leistung ist: Die Formel P=F*v (Leistung gleich Kraft mal Geschwindigkeit) haben die meisten schonmal gesehen. Was bedeutet das beim Motorrad? Leistung ist die Kraft vom Motor, die bei einer gewissen Geschwindigkeit in Vortrieb umgesetzt wird. Die Leistung ist am Hinterrad (abgesehen von geringen mechanischen Verlusten, ca 10%) dieselbe wie am Motor. Fahren also eine 1000er, eine 600er und eine 250er 80km/h und alle haben bei der Geschwindigkeit 34PS anliegen, werden sie mit gleicher Kraft nach vorn getrieben. Der Unterschied in der Beschleunigung kommt in diesem Fall EINZIG UND ALLEIN vom Gewichtsunterschied, wie von beni erwähnt. Zwischen 1000er und 600er kaum spürbar, die 250er dürfte da einen KLEINEN Vorteil haben.
Argument Nr. 3, auch ein Klassiker. Was macht denn bei einem Motorrad überhaupt Sinn? Bedenkt mal folgendes: Welcher Fahrer einer 1000er nutzt mehr Maximalleistung aus als ein gleichschneller 600er Fahrer? Antwort: Wenn er sich ans Gesetz hält, KEIN EINZIGER. Die 1000er sind dermassen lang übersetzt, dass sie im 1. Gang bei Landstrassentempo (80 - 100km/h) gerademal knapp über die Hälfte der Drehzahl und damit (dank fast linearer Leistungskurve) die Hälfte der Leistung, also max. 100PS anliegen haben - im 1. Gang bei Vollgas. Und wer fährt schon alles im 1. Gang? Ich kenne niemanden.
Zweiter Punkt: Die modernen 1000er haben fast alle verschiedene Leistungsmodi, unter anderem einen Regenmodus, bei dem auch mal eben 80-100PS weggedrosselt werden, und das auf Knopfdruck während der Fahrt. Dies scheint völlig ok zu sein. Die Drosselung auf 34PS geht halt nen Schritt weiter - na und?Argument Nr. 4, oft die letzte Verzweiflung der Neider. Stellt sich die Frage, ob einer charakterstark genug ist darauf zu pfeifen, was andere denken. Es ist nichts Illegales, nichts Gefährliches, nichts Unvernünftiges, nichts Assoziales. Also Grund genug, sich bei der Entscheidung nicht dreinlabern zu lassen.
Und - wer merkt überhaupt, dass da nur 34 anstatt 200PS arbeiten? Aufm Parkplatz wohl niemand. Auf der Strasse muss man schon ganz genau hinschauen und hinhören, um nen Unterschied festzustellen - vorausgesetzt der Fahrer hält sich an die Regeln. Allerhöchstens beim Überholen könnte man stutzig werden.Meine Meinung: Ich bräuchte es nicht. Ich bräuchte aber auch heute keine offene 1000er für die Strasse. Aber mein Traummotorrad hatte ich mir damals auch gleich gekauft und darauf geschissen, wer mir alles davon abgeraten hat. Wenn mein Traummotorrad eine 1000er gewesen wäre und ich mehr Geld gehabt hätte, wer weiss, was ich dann getan hätte...
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:pinch:
Hallo???
Ich ha mini R6 au drossled chunt ja ned uf kubik drufah sindern uf KW und PSHoi Sali Hoi...
Äxgüsi und verstoh mi nid falsch...
Aber du hesch absolut weniger als null plan... Mol wieder...Gang go töfffahre... isch gschieder... vielicht lernsch no öpis debi...
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Hoi Sali Hoi...
Äxgüsi und verstoh mi nid falsch...
Aber du hesch absolut weniger als null plan... Mol wieder...Gang go töfffahre... isch gschieder... vielicht lernsch no öpis debi...
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Wie alllllllli gseit hend vergess dä fesch weder. Wenn d Ninja 190PS het hesch mit 34PS no knapp 18% vode leistig ond bem tusiger hesch au es chörzers Drehzahlband ond somet wersch du warschinli nedmol 4-5000 Umin dreie chönne! Chauf der en drossleti Gixxer / r6 / Ninja ZX6r oder CBR 600. Es länged zom afoh ond mer mag de 1000er einigermasse noche solangs ned grad mega de hoger derufgod. Ond Wie au glaubi be dim Tread vode drosslete R1 gschrebe worde esch das inmesi choste wo sech öberhaupt ned lohned nor das chasch säge das en 1000 fahrsch fang chliner ah
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Wenn d Ninja 190PS het hesch mit 34PS no knapp 18% vode leistig ond bem tusiger hesch au es chörzers Drehzahlband ond somet wersch du warschinli nedmol 4-5000 Umin dreie chönne!
wie meinsch chürzer drehzahlband und nöd vo 4000 - 5000 rpm ?
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Aso ich find ehrlich gseit, es wird es z grosses tatü-tata drum gmacht.
Ich gsen ned ganz, was gnau andersch isch wemer e 600er drosslet, wo velecht offe 130 Ps (nehmed mer mal d Sportler ah) oder en 1000 mit je nachdem 150-190. Technisch gse isches sichr machbar. Und mir beschlüünigt au sichr schneller als es velo und en 250 er
Anderersiits sind eifach die enorme chöschte s problem, und denn je nachdem dasmer en Maschiene mit 34 ps denn het, wo aber dütlich schwerer isch als jetzt en 600er.
Fazit: Wer's wott mache, de sell das doch. ökonomisch gse machts selbscht mit de hohe chöschte glaubs no sinn.
Btw: Zx-10r: Offen 190 Ps, gedrosselt: 34 = ungef. 18 % der Leistung
Zx-6r Offen: 120 Ps gedrosselt: 34 = ungef. 28 % der LeistungSonen unterschied?
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Technisch gse isches sichr machbar. Und mir beschlüünigt au sichr schneller als es velo und en 250 er
warum sött e 250er längsämer si , chasch das mal begründe?