Dfrag isch den au na öb mit de R1 wetsch ad prüefig... 8|
Ich ha scho mit minere R6 müeh gha und R1 isch sicher na es stückli schwerer und blöder zum lenke....
Dfrag isch den au na öb mit de R1 wetsch ad prüefig... 8|
Ich ha scho mit minere R6 müeh gha und R1 isch sicher na es stückli schwerer und blöder zum lenke....
:whistling:
@ wheeler, häsch dir scho mol dübersetzig agluaget? a 250er isch für de leistigsbereich dütlich besser übersetzt als a drossleti ZX-10r. ZX10R isch jo für stross jo scho nid würkli guat übersetzt, ohni änderige isches echt kli müehsam.
Ja guet, übersetzig isches thema, da hani nid bedenkt gebi zue.
Ha nix vo höchere endgschwindigkeit gseit, ehner d beschlünigung wird wahrschindli binere 1000er drosslet doch biz höcher si als binere 250er
Aber ebe, gschwindigkeit selber macht ja au nid so vell us, erlaubt sind eh nur 120 ide schwiiz vo dem her isch de rescht eh unwichtig Aber chans guet verstoh. Ich würd selber au kei 1000er drossle aber ich find beidi siite hend es paar gueti argument
Sakill vergiss diese Schnappsidee. Du machst dir damit wirklich keinen gefallen. Die Drosselung sauteuer und aufwendig aber dann auch die entdrosselung. Während du bei einer 600er das zB. Steuergerät wechseln kannst und gut ist. Zum fahren macht es wirklich weniger spass und es macht auch keinen Sinn eine 1liter zu drosseln deshalb gibts auch keine massenkompatiblen drosselungen für 1000er.
Ausserdem bist du mit den 600ern im bereich der Fahrbaren geschwindigkeiten fast gleich schnell in sachen beschleunigung wie mit einer 1000er. Ab 200km/h ziehen die 1000er langsam davon da leistung und Drehmoment dann die Oberhand gewinnen.
Ausserdem sieht man zb bei der Honda CBR600 und 1000 03-06 zB kaum einen unterschied bis vielleicht auf die Reifen und kleine details.
Taste dich lieber langsam heran anstatt dich gleich auf einen Tollwütigen Stier zu setzen.
Hoi Sali Hoi...
Äxgüsi und verstoh mi nid falsch...
Aber du hesch absolut weniger als null plan... Mol wieder...
Gang go töfffahre... isch gschieder... vielicht lernsch no öpis debi...
Hoi Sali Hoi zrug.... da min Kommentar scho ca 2x korrigiert worde isch, frögi mich.....was etzt du damit meinsch? Vlt hesch du i dine 183 Biiträg immer korrekti antworte geh und hesch über alles Fachkundigi antworte chöne geh, wenn ja, denn chasch der solchi komentär erlaube, wenn nei, denn phalt bitte dini tüüf erschüterig und dis endlose Leid überem Biitrag bi dir :D. Naja vlt machsch das ha absichtlich zum Diskussion chli spannender zmache und vlt lided mini Hirnzelle würklich cli durch das dröhne vo mim uspuff.
Der Troll: ein pöbelndes Fabelwesen, das auch mal um sich schlägt und vor dem alle anderen Bewohner der Fabelwelt Angst haben. In der Internetwelt sieht es ähnlich aus: Dort wird der Troll in Foren als störend und pöbelnd empfunden. Nämlich immer dann, wenn er andere provoziert. Doch was wäre, wenn der Troll das nicht persönlich meint, sondern als Anregung zu einem gesellschaftlichen Diskus?