Von B auf A besch.

• Hallo zusammen

Sehe ich das richtig, dass wenn ich die Autoprüfung B habe ich dann zuerst 8 Stunden Praktische Grundschulung machen muss mit einer A1 Maschine und dann anschliessend weitere 6h mit eine A besch. Maschine mit einer praktischen Prüfung um den A1 besch. zu erhalten oder gibt es die Möglichkeit direkt zum A1 besch. zu kommen? Kann ich für beide eine gedrosselte/plombierte Maschine verwenden?

Danke

• Hey Sakill
    Ja du chasch direkt mitenere uf 25 kwh Drosslete Maschine die 12h Grundbildig mache. Da Kat. B scho hesch fallt eifacht de VKU und Teoriepröfig wäg. Es get vom Strasseverchersamt so wägleitige wo genau dinne staht wie alles ablauft.

:rock: Motorradfahren ist das Schönste was man angezogen machen kann :rock:

• Das isch widermal en Fall für 'Google ist dein bester Freund'.

Wenn du d Autoprüefig häsch und nur s A1 wettsch mache muesch 6h in Grundkurs. Prüefig muesch keini mache.

Ussert das heb gänderet sit vor 2 Jahr^^
    A- isch aber nid s glich wie A1. Bi nid sicher welläs jez meinsch?

Für A- muesch 12h Grundkurs (aber alles mitere A- Maschine) + d Prüefig mache...

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

Wenn du d Autoprüefig häsch und nur s A1 wettsch mache muesch 6h in Grundkurs. Prüefig muesch keini mache.

wiä gseid, google -> es sind 8 Stunde Grundkurs für A1 mit B-Uswiis. Und kei wiiteri Prüefig. Vo A1 uf A (beschränkt) nomal 6 Stunde Grundkurs plus praktischi Fahrprüefig.
    Direkt A (beschränkt): 12 Stund Grundkurs plus pratkischi Fahrprüefig.

Und was meinsch echt wie chunt google zu denne iträg? durch Fore wie euses...

Back To Topic...

• Zitat

...zum A1 besch.

Heisst das A1 beschissen...? :grinning_squinting_face:

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)