R6, Gsxr 1000, Fireblade, zx10r, s1000
D Uswau isch gross, dr erscht isch aber schins dr bescht/schönscht
Du vergissisch MV Agusta F3, au nöd schlächt oder ? ( Min heimliche Favorit )
R6, Gsxr 1000, Fireblade, zx10r, s1000
D Uswau isch gross, dr erscht isch aber schins dr bescht/schönscht
Git imfall au no d'Cagiva V-raptor 1000 isch seeehr schön und no exklusiver als en MV Autusta F3
Welcome Mike! Machemer de Summer mal e gmeinsami Usfahrt, denn chasch ma ufd F4 wennd Luscht hesch.
auch von mir ein herzliches bei uns im Forum
Shit, die V-Raptor isch ja voll crazy Danke für de Tipp !
Auto-Doctor: Ja eh, das wär de Hammer ! Schaffe z'Dübi, wär also ideal :thumbup:
willkomme da
git sicher bald mal e tour mit start im zh oberland - mir sind ja immer meh da obwohl ich warschindlich minderwertikeitskomplex wird becho wenn e zweiti mv agusta i minere umgebig umefahrt xD *ironie*
willkomme da
git sicher bald mal e tour mit start im zh oberland - mir sind ja immer meh da obwohl ich warschindlich minderwertikeitskomplex wird becho wenn e zweiti mv agusta i minere umgebig umefahrt xD *ironie*
Haha, neinei... Häsch ja e F4, für die langeds mer leider no nöd Also immerno einzigartig
also ich han am auto-doc sini mv gmeint ich chum mir immer vor als würdi ufeme töffli hocke weni sone maschine unterwegs gsehne ;-)))
to the Jungle
@ Kitty: Defür bisch schön wendig mit de 250er, hät au sini vorteil
@ Server: Danke !
XT JUNGE! BRAAAP BRAAAAP
Ou no vo mir es Herzlichs hie im Forum.
Greez
Päscu
Danke vilmal !
Leider isch das weekend nix gsi mit fahre... Han aber mitem Auto ( Clio RS 200 ) es paar gueti Kurve rund um Neckartal / Mogelsberg uuskundschaftet Gseht vilversprechend uus !
Cheers, Mike
bei uns im Club :thumbup: