• Shiiiiit also wen Rollstuäl den däää....
    Obwohls den wohrschindlich Racestuäl würd heissä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Uf das dingens na Pilot Power ufzieh, und es wär mir :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• wie esch jetzt das gsi met em gsund?

aso wennt i dem rolstuehl hocksch chasch der des chistli au gad bstelle
    da schlergeti doch a die nächst wand ue oder meineder ned au?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Mir fehlt da en Schlüüdersitz :D. Bis ez s'sinnlosischte Grät zum Gäld und Arbet inestecke woni je gsee han.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• also ich finds genial
    wänn so plaged vo alzheimer und gicht , chasch ums altersheim düüse und eh immer vergissisch, dass da schomal dure gfahre bisch, häsch de ganz tag fun !! :grinning_squinting_face:

mäldmi schomal ah für serscht seriemodäll

grüsschen monk

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• monky: Meisch es isch gschiid da an Gashahne anezlange wenn de Zitteri häsch? :D.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• geil geil :grinning_squinting_face: soöppis mues mer aber früeh afange baue... hm... gad mal en notizblock und en schriiber sueche :smiling_face:

danke fürs pic StubehockerIn zu güetig hihi :baby:

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• @ Monky, stimmt so han ich das no gar niä gshe, mit Altsheimer wird dini Husrundi immer wieder zum vergnüägä, weisch nämli au nümä wen das s'letschtmol umgheit bisch :winking_face:

Spike Jo wens chli Zittered isch doch egal, den wird sogar ä Gradä zumänä slalom hehe.
    PS: Nur so näbäd bi no, das mitäm Zittärä wär den glaub Parkinson (Mohammed Ali)

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Heiligi scheisse, das isch ja nume na Chrank :grinning_squinting_face: (Aber geil)
    Vom krasse Drehmoment vom Motor chehrts der wahrschiinli de Ganz Rollstuel nume scho wänn im stand mal chli uf's gas chunsch um d'Längsachse :baby::face_with_tongue:

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Also ich nämt eine mit eme Bigblock, natürli mit andere Chölbe, Pleulstange und was alles no muess si zum 11 Literhubrum use zhole.
    Ich freu mi scho ufs Altersheim :grinning_squinting_face: :smiling_face_with_horns:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• ech schliesse mech em vity a. de machemere ne hotrod rollstuel club... :grinning_squinting_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: