• Salü mitenand :grinning_squinting_face:

Ha ghört, i sött mi do no Vorstelle, also machemer das doch :grinning_squinting_face:

Also i fahre jetzt wieder sit 2 Johr Töff, bin früener scho mol för 2 Johr gfahre, aber nur mit L, u nie a prüefig ;(
    Jetzt fahri mini HONDA VFR 750er sit 2 Johr, sit letschte Auguscht äntlich ohni L :grinning_squinting_face: :smiling_face_with_sunglasses: t

Ech Liebe s Töff fahre, da s mir eifach e gwössi freiheit git.. Wörd mer mir de Töff wäg nä, i glaub i wörs ned öberläbe ;(
    Als chlises Chind bini immer mit mim Papi go fahre, also hinde druf :winking_face: daher wahrschindli au die Liebi zum Töff fahre.
    I ha noni mol e Auto Prüefig, viel froge mich, werom de ned, i säge immer z gliche dezue, i ha immer scho welle Töff fahre,
    es auto esch mer nonie Wichtig si :smiling_face_with_sunglasses:

Am Liebschte fahri a See entlang, bach, flüss, hauptsach Wasser :smiling_face: Berge sind ned so mini Wält :upside_down_face: aber zum chli Kürvli chöne fahre,
    go natürlich au ech öber bärge über päss :grinning_squinting_face: Muess aber dezue säge, das kurve fahre immernoni zu mine Stärchene ghört, leider immer no Angscht ume..
    Nömm so viel wie au scho, aber ebe, s langet noni z behaupte, dasi e supper töff fahrerin wär :winking_face: :face_with_tongue:

So i glaub das langet mol.. Bin gspannt uf euch, und freu mi uf usfährtli und Höcks :grinning_squinting_face: :smiling_face:

Grüessli u bis bald

vom

"Liebe" SwissDevil :face_with_tongue: :smiling_face_with_sunglasses:

Motorrad fahren = Freiheit
    Freiheit = Mein Leben :diablo:

:toeff14:

• :welcome::welcome: do inne und vill spass, do inne und uf de stross :grinning_squinting_face:

• Ha! Man muss nur bissle Durck aufbauen und schon klappts mit dem Vorstellen :grinning_squinting_face:

Willkommen im Forum :thumbsup:

Der Jura ist sicher optimal für dich, dort gibts ganz schöne Strecken den Flüssen entlang.
    Im Schwarzwald gäbe es auch ein paar bekannte Täler, wo die Strasse einem Fluss folgt :grinning_squinting_face:

Viel Spass im Forum und auf der Strasse

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Danke der :smiling_face: fahre sit 2 Johr, aber so viel bini noni ume cho, und is Usland bini au noni :grinning_squinting_face: aber jetzt hani sit letscht Auguscht kei Löli meh, jetzt chani de mol go :grinning_squinting_face:

Motorrad fahren = Freiheit
    Freiheit = Mein Leben :diablo:

:toeff14:

• Grüezi SwissDevil
    Zum ad Quälle vo de Flüss z'cho, muesch aber id Bärge... :smiling_face:
    Das mit dä Kurve chunnt scho no, und susch gits vill gueti Kürs... Het au scho Threads dezue...
    Vill Spass ufem Guzzi...

"Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

• Morga...

Chrüz Satan... All me Fraue omä...

So en Schräglage Kurs, macht glaubs scho sinn... I han min am 14.4... Denn gsesch würkli mol wases liide mag, Und lerschnes va. au gspüre...
    Ufd Kartbahn mitere Sumo isch au cool und sehr lehrrich... Döt hesch fasch nome Schräglag :grinning_face_with_smiling_eyes:

moto-action.de...

Fishing relaxes me. It's like yoga, except I still get to kill something... -Ron Swanson

• :welcome: do bi üs :winking_face: und i ha immer gmeint, es wasser säg zum plantsche do und nid zum dra entlang fahre :grinning_squinting_face:

• Auch von mir ein herzlichstes :welcome: :welcome: und viel Spass mit deiner VFR... der Motor kann begeistern :winking_face:

und mit den Kurven klappt's irgendwann von ganz alleine :smiling_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• :welcome:
    für kurfe z lerne gits nume eis fahre fahre fahre. aber recht häsch, ich selber wür mini perle niämeh anägeh will äs isch mis läbä. fahr zwor erst äs johr und dä löli bini nonig los aber git nünt schöners. d freiheit isch eifacht ä sucht. wens wetter dänoh isch verbringi jedi frei minute uf em töff.
    viel spass im forum und vielicht fahrt mer mol anänand verbie